3000GT/GTO Techniczne - vr nie odpala??nie ma iskry
Anonymous - 10-02-2008, 17:49 Temat postu: vr nie odpala??nie ma iskry witam
mój misiek nie chce odpalić. NIE ZAPALA sie chekengine po przekręceniu na zapłon, nie pracuje pompa paliwa, i nie ma iskry. czy mógł paść komp? (jeszcze nie sprawdzałem) czy mogła sie wypiąć wtyczka z kompa?
co jeszcze mogło sie stać? dodam ze rozrusznik kreci, jeszcze rano auto odpalało.
jak sprawdzić błędy?
proszę o rade...jutro będę walczył a nie chce rozbierać wszystkiego po kolei
Anonymous - 10-02-2008, 18:22
Jak nie zapala się CE to na 90% padło zasilanie ECU albo samo ECU. Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika, nie wiem jak w 3000GT ale wiekszość miśków ma go w skrzynce pod maską, jeżeli będzie zasilanie na ECU, a kontrolka nie świeci to padło ECU.
Anonymous - 11-02-2008, 09:37
pogadaj z Bartkiem z forum, może zreanimuje Twoje ECU.
Anonymous - 15-02-2008, 23:08
to jednak nie komputer!
podłączyłem inny na 100% sprawny komp i jest nadal to samo.
prąd na komputer tez jest
ma ktoś pomysł co może być usterką?
jutro będę sprawdzał alarm
bardzo będę wdzięczny za wszystkie porady
pozdrawiam
saphire - 16-02-2008, 09:25
No to jeśli masz immobiliser to być może on odcina ci niektóre układy szczególnie jak jest uszkodzony lub nie może zczytać kodu z kluczyka bo szlak trafił transponder albo sam kluczyk.
Anonymous - 18-02-2008, 17:46
zniknął prąd na moduł... po podaniu plusa na niego pompa pracuje jest iskra i auto zapala(checkengine tez zapala sie i gaśnie także ok).
przejrzałem wszystkie przekaźniki i bezpieczniki wyglądają na ok
jakieś pomysły?? jest jeszcze jakieś urządzenie miedzy ecu a modułem ? lub gdzie dokładnie moze znajdować sie bezp lub przekaźnik który mógł by odpowiadać za to?
saphire - 18-02-2008, 22:50
IMMOBILISER
Anonymous - 05-05-2008, 09:45
burst napisał/a: | Jak nie zapala się CE to na 90% padło zasilanie ECU albo samo ECU. Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika, nie wiem jak w 3000GT ale wiekszość miśków ma go w skrzynce pod maską, jeżeli będzie zasilanie na ECU, a kontrolka nie świeci to padło ECU. |
CE zapala się zawsze po przekręceniu na zapłon tak jak kontrolki np. Oleju, aku
|
|
|