Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] nierówna praca silnika na wolnych obrotach
Anonymous - 10-02-2008, 21:07 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] nierówna praca silnika na wolnych obrotach Witam
Jestem świeżo upieczonym właścicielem Cari 1.8 GDI rok 98 i mam problemy z wolnymi obrotami.Wolne obroty są nierównomierne (od ok.300 do 800) ale nie gaśnie.Na wyższych obrotach podczas jazdy jest wszystko ok.Przeczytałem kilka wypowiedzi na ten temat i sam nie wiem co o tym myśleć-jedni piszą,że czyszczenie przepustnicy,,drudzy,że silnik krokowy
a jeszcze inni,że w 1.8 GDI nie ma silnika krokowego.Jeżeli ktoś z Was wie w czym rzecz,to proszę o informację.
z góry dziękuję i pozdrawiam
Jurek
Robson86 - 10-02-2008, 21:17
Wyczysc przepustnice. Koszt w ASo w granicach 150-200zl. Mozesz tez samemu ale pozniejsze uczenie obrotow silnika dla nie ktorych okazuje sie zbyt ciezkie...
http://lechr.internetdsl.pl/przepustnica/przep.htm
to tak gdybys jednak chcial sam wyczyscic
pozdroo
Anonymous - 10-02-2008, 21:22
dzięki za informację
Anonymous - 11-02-2008, 10:40
mialem to samo u siebie, wyczyscilem przepustnice i jak reka odjał
Anonymous - 11-02-2008, 13:44
ja tez mam ten sam problem i czyściłem przepustnicę i nic pojechałem do servisu stwierdzili ze mam do wymiany czujnik ciśnienia paliwa ,wymienili i dalej to samo ,wiec była reklamacja ,sprawdzili wszystko (tak twierdzą) i wyszło im ze pompa wysokiego ciśnienia siada czasami daje za małe ciśnienie. nowa kosztuje tyle co pól mego auta szlag mnie trafia.dziś mi się znowu zaplił check engine.więc już nie wiem co dalej robić.na mój rozum to jak pompa by siadała to miałbym problemy podczas jazdy a nie ma ma kopa,chociaż wczoraj zauważyłem że nie zawsze była reakcja na pedał gazu tzn nie odrazu przyspieszała a czasem nawet to wystepowało takie coś jak by odcinało paliwo , spróbuję dzis wymrygać kod błedu bo te angole to nie chcą mi powiedzieć jaki był kod błędu i nie ma mowy żeby wejść na warsztat.a juz mnie skasowali 400 pandów.może mi ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny.dzięki za wszelkie podpowiedzi
Anonymous - 12-02-2008, 22:18
dadur napisał/a: | ja tez mam ten sam problem i czyściłem przepustnicę i nic pojechałem do servisu stwierdzili ze mam do wymiany czujnik ciśnienia paliwa ,wymienili i dalej to samo ,wiec była reklamacja ,sprawdzili wszystko (tak twierdzą) i wyszło im ze pompa wysokiego ciśnienia siada czasami daje za małe ciśnienie. nowa kosztuje tyle co pól mego auta szlag mnie trafia.dziś mi się znowu zaplił check engine.więc już nie wiem co dalej robić.na mój rozum to jak pompa by siadała to miałbym problemy podczas jazdy a nie ma ma kopa,chociaż wczoraj zauważyłem że nie zawsze była reakcja na pedał gazu tzn nie odrazu przyspieszała a czasem nawet to wystepowało takie coś jak by odcinało paliwo , spróbuję dzis wymrygać kod błedu bo te angole to nie chcą mi powiedzieć jaki był kod błędu i nie ma mowy żeby wejść na warsztat.a juz mnie skasowali 400 pandów.może mi ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny.dzięki za wszelkie podpowiedzi |
Tez mam podobne problemy. Obroty na postoju momentami skaczą w granicach 200 - 800 a czasami nawet silnik gaśnie . Dzisiaj byłem u mechanika i okazało sie ze to błąd z kodem nr 54 czyli czujnik pompy ciśnienia. Koszt nowej pompy to około 4,5 tyś zł. Wykasował mi ten błąd i stwierdził że jeżeli znów się pojawią problemy można spróbować wyczyścić ten czujnik sprężonym powietrzem i może coś pomoże. I raczej trzeba będzie wykonać tą czynność bo nie widzę wielkiej poprawy.
Anonymous - 13-02-2008, 11:14
u mnie wczoraj kolega sprawdził kompem i pokazało błąd PO170 problem z ciśnieniem paliwa.Jako że mam nowy czujnik to diagnoza servisu jest prawidłowa pompa wysokiego ciśnienia niestety do wymiany
Robson86 - 13-02-2008, 11:23
oj to nie ciekawie
Jakie sa przyczyny/co spowodowalo ze padla pompa
pozdroo
mlun - 13-02-2008, 13:55
Dziwi mnie czemu nie ma jakiś zamienników tej pompy albo że nie da się jej naprawić bo to przecież astronomiczna suma jest.
Anonymous - 13-02-2008, 15:39
my w cari tez mielismy problemy z obrotami, wszystkie objawy jak u was, juz mielismy czyscic przepustnice, ale o dziwo po zatankowaniu paliwa wszystkie problemy uslaly, odpukac zeby nie wrocily
turek61 - 13-02-2008, 16:41
A może używkę na allegro z gwarancją rozruchową ?
Pytać użytkownika mit-max.Jest tez w polecanych sprzedawcach.
Anonymous - 13-02-2008, 17:13
co do przyczyny to nie mam pojecia jak byla czy tez jest wiem tylko tyle ze nie zawsze daje cisnienie takie jakie potrzeba i stad te klopoty z obrotami. tez lalem rozne paliwo i nic najdziwniejsze jest to ze kiedy silnik jest zimny to pracyje dobrze kiedy jednak sie rozgrzeje to wtedy obroty faluja.z tego co widze to nie obedzie sie bez wizyty w servisie nie moge dostac uzywki .czekaja mnie wydatki.
Moomin - 13-02-2008, 18:44
dadur napisał/a: | co do przyczyny to nie mam pojecia jak byla czy tez jest wiem tylko tyle ze nie zawsze daje cisnienie takie jakie potrzeba i stad te klopoty z obrotami. tez lalem rozne paliwo i nic najdziwniejsze jest to ze kiedy silnik jest zimny to pracyje dobrze kiedy jednak sie rozgrzeje to wtedy obroty faluja.z tego co widze to nie obedzie sie bez wizyty w servisie nie moge dostac uzywki .czekaja mnie wydatki. |
Nie opowiadaj. Tyle jest tych aut na części, że na pewno gdzieś znajdziesz. Chyba, że wolisz kupić nówkę. Na Allegro i Otomoto ogłasza się co jakiś czas facet, który specjalizuje się w Hondzie i Mitsubishi, ma 150 aut na placu. Na pewno taką pompę będzie miał. Jak chcesz to poszukam namiar.
Anonymous - 13-02-2008, 19:15
tak tylko ze ja mieszkam w anglii. ale jak mozesz to poszukaj mi namiar bede wdzieczny
Moomin - 13-02-2008, 19:57
Proszę:
http://otomoto.pl/mitsubi...d-C4266416.html
|
|
|