[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Uszczelka pod glowice - jaka?
Anonymous - 11-02-2008, 21:22 Temat postu: [CA4A 1.6] Uszczelka pod glowice - jaka? Jutro juz zaczynam zbieranie czesci na zrobienie duzego serwisu w Lancerze.
Na pierwszy ogien idzie uszczelka pod glowice i klocki hamulcowe.
W klockach juz mam faworyta i sie na nich troche znam.
Ale w kwestii uszczelki zupelnie niewiem ktora wybrac.
W IC sa:
Ajusa za 69PLN
Goetze za 163 PLN
HERTH+BUSS JAKOPARTS za 82 PLN
JC Auto za 69 PLNow
Ktora omijac a ktora mozecie polecic?
Zastanawiam sie jeszcze nad kompletem wszystkich uszczelek do glowicy firmy Goetze za 250 lub Hert + Buss Jakoparts za 200. Szczegolnie jestem ciekwy opinii o tej ostatniej firmie oraz o Ajusie.
Anonymous - 11-02-2008, 22:44
Od siebie mogę polecić KP Gasket. Jakość oryginału, cena +/- 100,00 PLN.
Poza tym Goetze i Ajusa.
HERTH+BUSS JAKOPARTS nie znam, JC zależy, kto wyprodukował.
londolut - 12-02-2008, 00:05
Milosz_GLXi napisał/a: | Ajusa | Z tego co czytałem opinie na forum to nie polecają a nawet odradzają.
Milosz_GLXi napisał/a: | JC Auto | To jest wielka hurtownia. Kupują za grosze części od producentów i przepakowują w swoje kartony.
Cytat Krzyzak:
Cytat: | w kolejności:
1. MGP
2. El-ring
3. Reinz
Ajuse kiedyś zakładałem, auto przejechało 30 tkm bez problemów, potem nie wiem, co się z nim działo. Ale słyszałem, że Ajusa się znacznie popsuła.
80% powodzenia zależy od jakości montażu (z pomiarami, oczyszczeniem, planowaniem i dopasowaniem itd. włącznie). |
Cytat Bartek:
Cytat: | 1. MGP
2. MGP
3. MGP
4. KP-Japan (wykonanie identyczne jak MGP) - dystrybutor www.hipol.pl
5. Takoma (70 000 km na gazie i 0 problemów zakładana w polowych warunkach bez planowania głowicy) |
Tylko, że był to temat dotyczący głowicy w Galu`93 ale producent raczej nie odprawia fuszery produkując uszczelki do jednego silnika a do drugiego robi bardzo dobry jakościowo produkt.
Anonymous - 12-02-2008, 16:23
ERLING i VICTOR REINZ...Sprawdzone i pewne.
Bartek - 12-02-2008, 16:42
Hakan_Sukur napisał/a: | VICTOR REINZ |
chłam
londolut napisał/a: | ERLING i |
jeszcze większy.....
sprawdzone.... 6000 km i 2000 km do następnej wymiany
[ Dodano: 12-02-2008, 16:48 ]
PS do KP też straciłem zaufanie......
mój ranking:
1. MGP
2. MGP
3. MGP
4. MGP
5. MGP
6. MGP
7. MGP
8. MGP
9. MGP
10. MGP
...
1654654646. MGP
1654654647. MGP
1654654648. KP
....
5168416181681677975766875 inne
Anonymous - 12-02-2008, 16:57
Poprzednim autem na Reinzu zrobiłem 60 tyś.Pekła głowica a uszczelka dalej była dobra.
Bartek - 12-02-2008, 17:10
Reintza wydmuchało w 4g63 dohc po dokładnie 6000 km od założenia (własnoręcznego), a wcześniej po ok. 4000 km dawała już objawy początków końca.... Teraz po wymianie na MGP jest spokój, a ZTCW katowana jest nieźle....Faktem jest, że w owe 6000 km również poległ komplet pierścieni CTI, więc uszczelka też nie miała lekko
Anonymous - 12-02-2008, 18:56
Aaaaa to wszystko wyjaśnia .ale szczerze powiem,że nie wiem jaka jest jakość Reinza do japaneesów.W niemiaszkach sprawdzają się w 100%.
Anonymous - 01-04-2008, 10:44
Powiedzcie czu uszczelkę pod głowicę MGP dostanę w autoryzowanym serwisie i czy cięzko ja zdobyc i ile ona moze kosztowac
???
Bartek - 01-04-2008, 11:19
Japaneze 042 215 44 02
|
|
|