Chcę Kupić Pajero - Mitsubishi Pajero 3.0i V6 Automatik Instyle Leder Xenon PDC
Anonymous - 16-02-2008, 22:29 Temat postu: Mitsubishi Pajero 3.0i V6 Automatik Instyle Leder Xenon PDC Witam wszystkich co myslicie o zakupie z 2008r. PAJERO z silnikiem 3.0i V6 Automatik co to za silnik do wyboru jest jeszcze 2,8TD ma ktoś swoje doświadczenia z tym modelem? spalanie awaryjnośc i doznania z jazdy z gory dziekuje i pozdrawiam
Hubeeert - 16-02-2008, 23:44
Nie do końca rozumiem. Jak stare samochody chcesz kupować?
Bo w 2008 roku w Pajero są montowane inne silniki.
Anonymous - 16-02-2008, 23:57
nowiutkie bez przebiegu z niemiec cena b. okazyjna
oto linki do ogloszen:
http://suchen.mobile.de/f...en&pageNumber=1
http://suchen.mobile.de/f...en&pageNumber=1
to sa benzyniaki i tez maja odpowiednio po 180 i 190 KM z czego wynika ta różnica jak sie sprawuja na sekwencyjnym gazie???
a poniżej link do diesla 2,8TD
http://suchen.mobile.de/f...en&pageNumber=1
dzieki za info hubert
Hubeeert - 17-02-2008, 00:14
hk12345, nie wiem kto pisał te ogłoszenia ale na 100% nie ma za dużego pojęcia o samochodach oferowanych w Europie.
Silnik 3.0V6 wyszedł w Pajero z oferty ładnych kilka lat temu i zastąpił go najpierw 3.5V6GDI a obecnie 3.8 V6 GDI. Co się zaś tyczy Diesla to zarówno poprzedni jak i obecny model mają 3,2 DI-D.
A te ogłoszenia mi zalatują importem znad Zatoki Perskiej.
Popatrz co ma na masce. To znaczy mniej wieej tyle, że tej wersji nikt w Europie nie widział, nie serwisował i zapewne dokumentacji do nich nie ma.
Rada - odpuść.
Anonymous - 21-02-2008, 19:07
tak jak pisze sprzedajacy, auta sa przeznaczone na EXPORT - czyli poza granice EU,
my "niestety" jestesmy w Unii i legalnie nie da sie takiego auta zarejestrowa albo bedzie to drogie - musialoby sie zrobic homologacje na rynek polski (EU) co z pewnascia jest drogie
Anonymous - 21-02-2008, 22:22
witam
............ jak pisze sprzedajacy, auta sa przeznaczone na EXPORT - czyli poza granice EU,
my "niestety" jestesmy w Unii i legalnie nie da sie takiego auta zarejestrowa albo bedzie to drogie - musialoby sie zrobic homologacje na rynek polski (EU) co z pewnascia jest drogie..........
skad pewnosc ze export oznacza poza granice unii mysle ze netto wynika z faktu iż podatek vat w poszczególnych krajach wystepuje w różnej wysokosci i dlatego potencjalny kupujacy placi cenen netto i rozlicza sie z vatu w swoim kraju np w Polsce to chyba o to chodzi z tym netto
a tak na marginesie jest ktos na forum kto kupił nowe Pajero w ostanim czasie w niemczech i moze sie podzielic swoimi dosiwadczeniami
Anonymous - 22-02-2008, 08:55
Witam Forumowiczów
P4 w wersjach poza europejskich są z silnikami 3,0 i 3,8 benzyna oraz 3,2did w trzech wersjach wyposażenia L/L , M/L , H/L.
Nie koniecznie trzeba kupować w Nimczech, można takie autko kupić w Polsce gotowe do rejestracji, po przeglądzie technicznym
http://www.allegro.pl/ite...model_2008.html
pozdrawiam
Hubeeert - 22-02-2008, 16:59
Omar czy masz coś wspólnego z firmą, która sprzedaje te samochody?
|
|
|