Sigma/Diamante Ogólne - Witam tym razem obroty
Anonymous - 20-02-2008, 23:15 Temat postu: Witam tym razem obroty Od jakiegoś czasu mam problem z obrotami : raz sa za duża a niekiedy zbyt małe i gaśnie silnik , jak przełaczam na parking (po dłuższej jeździe ) to zawsze obroty są około 3000
Proszę o pomoc co zrobić?
Anonymous - 03-03-2008, 22:29
Moim zdaniem zacznij od czyszczenia krokowca mogło tam niezłe bubu wyrosnąć (tak jak u mnie).
Anonymous - 04-03-2008, 12:46
RIPek napisał/a: | Moim zdaniem zacznij od czyszczenia krokowca mogło tam niezłe bubu wyrosnąć (tak jak u mnie). |
Cześć
dzięki za podpowiedz jeśli można to napisz mi gdzie jest ten silniczek i jak się do niego dostać?
Anonymous - 04-03-2008, 19:16
Jak kończy się gumowy dolot i zaczyna metalowa rura po lewej stronie tuż przy grodzi na dole od wewnętrznej masz krokowy silnik. Patrząc od lewej na wprost masz 2 na górze i 2 na dole śruby mocujące przepustnicę z krokowcem.
Anonymous - 04-03-2008, 23:31
Oczywiście mowa o dolocie powietrza
Anonymous - 09-03-2008, 18:05
syski napisał/a: | Jak kończy się gumowy dolot i zaczyna metalowa rura po lewej stronie tuż przy grodzi na dole od wewnętrznej masz krokowy silnik. Patrząc od lewej na wprost masz 2 na górze i 2 na dole śruby mocujące przepustnicę z krokowcem. |
A mozesz pokazac dokladnie na zalaczonym obrazku gdzie ten silniczek jest?
to jest to cos co ma napis "3224"?
A co to jest obok po prawo? dochodza do tego dwa wezyki gumowe
I czym jest to cos po lewej stronie od urzadzenia z napisem 3224, takie cus okragle?
Anonymous - 09-03-2008, 22:47
Tak to to z napisem 3224 ,
To na prawo z dwoma wężykami będzie podgrzewacz( przepływa przez niego płyn chłodzący)
A to po lewej to membrana podciśnieniowa zdaję sie że też ma coś wspólnego z obrotami ,na fotce wężyk dochodzący do niej sprawia wrażenie załamanego sprawdź czy jest ok .
Przy okazji sprawdź wszystkie te cienkie gumowe wężyki bo jeżeli któryś pękł lub się załamał też możesz mieć problemy.
Szymon82 - 11-03-2008, 18:39
Witam! śledzę z uwagą wątek, czy do wyjęcia silniczka krokowego wystarczy odkręcić śrubki widoczne na zdjęciu? Czym go oczyścić? Może ma ktoś zdjęcia jak to wygląda po wyjęciu. Myślałem też o odkręceniu przepustnicy ale mnogość wężyków przy niej mnie przerosła oczyściłem tylko to co było dostępne od zewnątrz. Może ktoś zaznaczyłby na zdjęciu które śrubki należy odkręcić.
pozdrawiam
Anonymous - 26-03-2008, 19:03
Witam !
Jak już bardzo chcesz czyścić silniczek krokowy to jak widzisz na powyższym zdjęciu masz 2 śrubki na kluczyk 8mm i krzyżakowy śrubokręt oczywiście jedno z dwóch kluczykiem nasadowym najlepiej bo jest mocno dokręcony. wyjmujesz go i uważaj w obudowie gdzie jest umieszczony jest gumowa podkładka oring żeby nie zgubić najważniejsze w tym wszystkim to powierzchnia dolegania grzybka silnika do gniazda w przepustnicy i tyle. grzybek ma stożkowy pierścień który działa jak zawór wpuszcza lub zamyka powietrze do kanalików przed i za przepustnicą czyli tą okrągłą blachą grubości około 2mm znajdującą się w tej rurze o średnicy 70mm .
Jeśli chodzi o obroty to musi naprawdę być bardzo zabrudzony żeby były takie wahania jak kolega w poście wyżej pisze raczej szukaj innej przyczyny czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, a przyczyn może być naprawdę mnóstwo
Powodzenia
Anonymous - 27-03-2008, 08:00
znalazlem nawet rysunek , przepustnica troche inna ale silniczek taki sam.
Narysowana, w porownaniu z moim zdjeciem, od tylu, ale za to dobrze widac jak to jest z tym grzybkiem
|
|
|