To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Witam tym razem obroty

Anonymous - 20-02-2008, 23:15
Temat postu: Witam tym razem obroty
Od jakiegoś czasu mam problem z obrotami : raz sa za duża a niekiedy zbyt małe i gaśnie silnik , jak przełaczam na parking (po dłuższej jeździe ) to zawsze obroty są około 3000
Proszę o pomoc co zrobić?

Anonymous - 03-03-2008, 22:29

Moim zdaniem zacznij od czyszczenia krokowca mogło tam niezłe bubu wyrosnąć (tak jak u mnie). :lol:
Anonymous - 04-03-2008, 12:46

RIPek napisał/a:
Moim zdaniem zacznij od czyszczenia krokowca mogło tam niezłe bubu wyrosnąć (tak jak u mnie). :lol:


Cześć
dzięki za podpowiedz jeśli można to napisz mi gdzie jest ten silniczek i jak się do niego dostać?

Anonymous - 04-03-2008, 19:16

Jak kończy się gumowy dolot i zaczyna metalowa rura po lewej stronie tuż przy grodzi na dole od wewnętrznej masz krokowy silnik. Patrząc od lewej na wprost masz 2 na górze i 2 na dole śruby mocujące przepustnicę z krokowcem.
Anonymous - 04-03-2008, 23:31

Oczywiście mowa o dolocie powietrza :lol:
Anonymous - 09-03-2008, 18:05

syski napisał/a:
Jak kończy się gumowy dolot i zaczyna metalowa rura po lewej stronie tuż przy grodzi na dole od wewnętrznej masz krokowy silnik. Patrząc od lewej na wprost masz 2 na górze i 2 na dole śruby mocujące przepustnicę z krokowcem.


A mozesz pokazac dokladnie na zalaczonym obrazku gdzie ten silniczek jest?



to jest to cos co ma napis "3224"?

A co to jest obok po prawo? dochodza do tego dwa wezyki gumowe

I czym jest to cos po lewej stronie od urzadzenia z napisem 3224, takie cus okragle?

Anonymous - 09-03-2008, 22:47

Tak to to z napisem 3224 ,
To na prawo z dwoma wężykami będzie podgrzewacz( przepływa przez niego płyn chłodzący)
A to po lewej to membrana podciśnieniowa zdaję sie że też ma coś wspólnego z obrotami ,na fotce wężyk dochodzący do niej sprawia wrażenie załamanego sprawdź czy jest ok .
Przy okazji sprawdź wszystkie te cienkie gumowe wężyki bo jeżeli któryś pękł lub się załamał też możesz mieć problemy.

Szymon82 - 11-03-2008, 18:39

Witam! śledzę z uwagą wątek, czy do wyjęcia silniczka krokowego wystarczy odkręcić śrubki widoczne na zdjęciu? Czym go oczyścić? Może ma ktoś zdjęcia jak to wygląda po wyjęciu. Myślałem też o odkręceniu przepustnicy ale mnogość wężyków przy niej mnie przerosła :) oczyściłem tylko to co było dostępne od zewnątrz. Może ktoś zaznaczyłby na zdjęciu które śrubki należy odkręcić.

pozdrawiam

Anonymous - 26-03-2008, 19:03

Witam !
Jak już bardzo chcesz czyścić silniczek krokowy to jak widzisz na powyższym zdjęciu masz 2 śrubki na kluczyk 8mm i krzyżakowy śrubokręt oczywiście jedno z dwóch kluczykiem nasadowym najlepiej bo jest mocno dokręcony. wyjmujesz go i uważaj w obudowie gdzie jest umieszczony jest gumowa podkładka oring żeby nie zgubić najważniejsze w tym wszystkim to powierzchnia dolegania grzybka silnika do gniazda w przepustnicy i tyle. grzybek ma stożkowy pierścień który działa jak zawór wpuszcza lub zamyka powietrze do kanalików przed i za przepustnicą czyli tą okrągłą blachą grubości około 2mm znajdującą się w tej rurze o średnicy 70mm . :lol:
Jeśli chodzi o obroty to musi naprawdę być bardzo zabrudzony żeby były takie wahania jak kolega w poście wyżej pisze raczej szukaj innej przyczyny czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, a przyczyn może być naprawdę mnóstwo
Powodzenia :wink:

Anonymous - 27-03-2008, 08:00

znalazlem nawet rysunek , przepustnica troche inna ale silniczek taki sam.

Narysowana, w porownaniu z moim zdjeciem, od tylu, ale za to dobrze widac jak to jest z tym grzybkiem




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group