[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Dziwny problem z obrotami
Anonymous - 03-03-2008, 18:24 Temat postu: [E33A 2.0] Dziwny problem z obrotami Witam, chopdzi o silnik 2.0 DOHC 4G63, mam dziwny problem z obrotami, mianowicie po dzisiejszej wymienie swiec sie to nasiliło, ale wczesniej szarpalo na 2ce i troche na 3ce nie wiem czy to ma zwiazek ale od dzisiaj bez wzgledu w jakim polozeniu jest sruba regulacyjna od obrotow, odpięty czy podpiety jest krokowy skacza mi obroty od 1,5 tys do 2 tys na benzynie skacze szybciej a na gazie wolniej, jak odepne przepływomierz dzieje sie to samo ale na duzo nizszych obrotach z tego sadze ze przepływka ok, krokowka nie ma znaczenia i co to moze byc bo nie mam zielonego pojęcia.
Bartek - 03-03-2008, 20:20
Zlepek kilku usterek..... krokowy na pewno nieprawidłowo działa, przez co masz żle ustawioną śrubę regulacyjną (nie odpaliłbyś auta na zimno), a jeszcze do tego obstawiam lewe powietrze w kolektorze ssącym......
[ Dodano: 03-03-2008, 20:20 ]
PS. Problem z krokowym może tkwić w silniczku, kablach do ECU i w samym ECU
Anonymous - 03-03-2008, 23:13
Bartek napisał/a: | Zlepek kilku usterek..... krokowy na pewno nieprawidłowo działa, przez co masz żle ustawioną śrubę regulacyjną (nie odpaliłbyś auta na zimno), a jeszcze do tego obstawiam lewe powietrze w kolektorze ssącym......
[ Dodano: 03-03-2008, 20:20 ]
PS. Problem z krokowym może tkwić w silniczku, kablach do ECU i w samym ECU |
wlasnie z krokowka mam juz problem od samego poczatku jak go kupilem, a moze byc to przyczyna ze krokowka ma peknieta obudowe i ssie lewe powietrze dlatego na srobie regulacyjnej obrotow jak sie kreci nie ma zadnej reakcji, dziwi mnie to ze tak skacze 1,5-2 tys obrotow nawet na odlaczonej krokowce, hmm moze to podcisnienia hmm
[ Dodano: 03-03-2008, 23:26 ]
Jeszcze mam pytanie jak wiecie, jakie maja wychodzic napiecia na krokowy podczas załaczenia zaplonu?, bo mi one dziwnie skacza tam jest 6 pinow i mozna zrobic 4 pomiary z tego w dwoch strasznie skakalo napiecie.
[ Dodano: 03-03-2008, 23:47 ]
piwo8 napisał/a: | Bartek napisał/a: | Zlepek kilku usterek..... krokowy na pewno nieprawidłowo działa, przez co masz żle ustawioną śrubę regulacyjną (nie odpaliłbyś auta na zimno), a jeszcze do tego obstawiam lewe powietrze w kolektorze ssącym......
[ Dodano: 03-03-2008, 20:20 ]
PS. Problem z krokowym może tkwić w silniczku, kablach do ECU i w samym ECU |
wlasnie z krokowka mam juz problem od samego poczatku jak go kupilem, a moze byc to przyczyna ze krokowka ma peknieta obudowe i ssie lewe powietrze dlatego na srobie regulacyjnej obrotow jak sie kreci nie ma zadnej reakcji, dziwi mnie to ze tak skacze 1,5-2 tys obrotow nawet na odlaczonej krokowce, hmm moze to podcisnienia hmm
[ Dodano: 03-03-2008, 23:26 ]
Jeszcze mam pytanie jak wiecie, jakie maja wychodzic napiecia na krokowy podczas załaczenia zaplonu?, bo mi one dziwnie skacza tam jest 6 pinow i mozna zrobic 4 pomiary z tego w dwoch strasznie skakalo napiecie. |
Aha ECU mam dobry bo podmienialem, kable? chodzi ci o te ktore ida do silniczka krokowego?? a wiesz moze jaki ma byc pomiar napieciowy na wtyczce do krokowki na wlaczonej stacyjce? i wogole jak to zmierzyc?? wogole nie wiem czy ma to cos wspolnego ale albo mi go zalewa albo nie przepala mieszanki.
|
|
|