To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[04-13]Colt CZx - przegląd po 40 kkm

46Marek - 07-03-2008, 10:01
Temat postu: przegląd po 40 kkm
Wymieniono : filtr kabiny ,oleju ,powietrza ,klocki przednie (FERODO ), olej ,płyn chłodniczy ,świece zapłonowe ,tarcze przednie .Do zapłaty 1780,27 :p
Anonymous - 07-03-2008, 11:36

...cos szybko wymiana tych hamulcow. preferujesz 'wyczynowy' styl jazdy? :mrgreen:
Anonymous - 07-03-2008, 12:29

Styl jazdy jest w tym przypadku warunkiem drugorzędny. Ja po (dokładnie) 37 tysiakach musiałem zeszlifować tarcze przednie (z tyłu bębny mam), bo takie ranty były. Materiał, z których są wykonane jest bardzo miękki. Producent tłumaczy to lepszą skutecznością hamowania (że niby lepsze tarcie).

Tere-fere.

Mnie bardziej te świece dziwą.

akbi - 07-03-2008, 12:33

Gorzkim napisał/a:
...cos szybko wymiana tych hamulcow

40 tys na klockach to mało :?: :?: :?: :shock: :shock: ... ja uważam, że to dobry wynik.

ja zmieniam co 15/20 tys :badgrin:

Helicon napisał/a:
Styl jazdy jest w tym przypadku warunkiem drugorzędny

niemniej jednak, ma to duże znaczenie ...tak samo jak technika jazdy (hamowania) na wpływ wyginających się tarcz hamulcowych.

Anonymous - 07-03-2008, 13:20

Cytat:
akbi napisał/a: 40 tys na klockach to mało ... ja uważam, że to dobry wynik.
ja zmieniam co 15/20 tys


hmmm, jezeli chodzi o klocki to moze ok ... bardziej chodzilo mi o tarcze

ostatnio przy pierwszym przegladzie po 30 tys w renault, serwisanci chwalili bardzo male i rowne zuzycie tarcz i klockow. myslalem ze w mitsu moze byc podobnie

Hubeeert - 07-03-2008, 16:28

Ja na klockach (nie tarczach) z przodu robię około 80tys km. No ale ja jeżdżę wolniej niż Wy w Polsce.
46Marek - 08-03-2008, 11:59

[quote="Gorzkim"]
Cytat:
akbi napisał/a: 40 tys na klockach to mało ... ja uważam, że to dobry wynik.
ja zmieniam co 15/20 tys


hmmm, jezeli chodzi o klocki to moze ok ... bardziej chodzilo mi o tarcze

ja w PUNTO II pierwsza wymiana klocków po 30 kkm a tarcz po 80 kkm .Następne klocki co 20 kkm.
Sądzę , że lepszym rozwiązaniem w COLCIE jest stosować bardziej miękkie klocki i wymieniać częściej .Wg mnie klocki wytrzymujące więcej jak 30kkm a słyszałem ,że są takie które wytrzymują i 80 kkm zakładane są na pierwszy montaż

Anonymous - 09-03-2008, 20:54

Ja wymieniłem klocki tylko dltego, ze szlifowałem tarcze. Jasne, ze styl jazdy jest ważny, nawet bardzo, ale ja rajdowcem nigdy nie byłem, nie jestem i nie zanosi sie na to żebym był :)
Anonymous - 29-07-2008, 12:49

ja też dzisiaj byłem na przeglądzie po 40kkm.
wymieniono : filtr kabiny ,oleju ,powietrza, olej, płyn hamulcowy, świece zapłonowe
do zapłaty: 1075,54 PLN brutto

Anonymous - 05-08-2008, 16:00

a ja powiedziałem veto absurdalnym cenom aso, wziąłem pod pachę bańkę oleju i na 3 przegląd pojechałem do polecanej na forum sieci warsztatów. ile wyszło?
- 180zł bańka edge
- 65zł filtr przeciwpyłkowy (zamiennik)
- 150zł usługa
razem 395zł. do tego miła, fachowa obsługa. 'robiłem' razem z mechanikiem, który na bieżąco relacjonował mi co w trawie piszczy. zużycie amorów 50% (z tyłu trochę więcej), zużycie klocków 50% (przy przebiegu 35k, nie wiem jak to robicie, że starcza na 20. więcej hamować silnikiem mili państwo, silnikiem..).

koniec z przepłacaniem.

michalp - 06-08-2008, 09:23

1000 zeta za przegląd po 40 kkm to moim zdaniem lekka przesada :) W focusie płaciłem koło 800 pln.

Mojemu Coltowi kończy się za dwa m-ce gwarancja i też postanowiłem podziękować ASO. Skorzystam z usług polecanych na forum lokalnym mechaników.

Anonymous - 06-08-2008, 14:46

No coż, myśle że większość userow po zakończeniu gwarancji pożegna się z przeglądami serwisowymi w aso. A na razie (do końca gwarancji) dla świętego spokoju trzeba płacić za przeglądy :wink: A np. właściciele nowych Kia (ceed) płacą przez 7 lat :wink:
Anonymous - 07-08-2008, 09:41

Niestety, ale serwis mitsubishi jest jeden z najdroższych, a w klasie colta to chyba najdroższy
Przez to mitsu tez wiele traci na sprzedaży. Jest także logiczne wytłumaczenie takich cen serwisu – niska cena zakupu aut mitsu w porównaniu do konkurencji, prawda? :-)

I jeszcze jedno nie do tematu- zaskoczył mnie fakt iż nasze mivec-i nie maja hydraulicznie regulowanego luzu zaworów i nie wiem czy się cieszyć( niższe koszty w przyszłości – brak zużycia szklanek co koszt jednej około 50-100zl razy 16 sztuk) z tego powodu czy płakać( głośniejsza praca – klekotanie) :-)

mkm - 07-08-2008, 11:04

jaceksu25 napisał/a:
Niestety, ale serwis mitsubishi jest jeden z najdroższych, a w klasie colta to chyba najdroższy

Z tym sie nie zgodze. Honda i Toyota licza sobie podobnie.

Anonymous - 07-08-2008, 19:36

mkm napisał/a:
jaceksu25 napisał/a:
Niestety, ale serwis mitsubishi jest jeden z najdroższych, a w klasie colta to chyba najdroższy

Z tym sie nie zgodze. Honda i Toyota licza sobie podobnie.


nie wiem jak Honda, ale Toyota yaris za przeglad (standard) placi sie cos okolo 600zl
Dealer Mitsu powiedzial mi ze przeglad po 20tys km w colcie kosztuje 700zl To prawda?

A suzuki bije wszystkich na glowe 250zl :)

Jakie oleje macie zalane w swoich colcikach?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group