[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A 2.5] Poproszę o parę rad...
pelasio - 08-03-2008, 19:03 Temat postu: [EA5A 2.5] Poproszę o parę rad... witam!
Jestem nowy na forum i chciałbym poprosić o parę rad. Mianowicie dokonałem zakupu Galanta EA5A 2.5 V6 jednakże muszę mu poświęcić trochę czasu i serca... Ostatnio zapaliła mi się kontrolka CE. Pojechałem do człowieka który sprawdził mi błędy i wyszło: 21, 32, 51 powiedział też że 21 to błąd czujnika temperatury powietrza zasysanego, 32 - błąd czujnika położenia wału korbowego, 51 - nie wiedział co to... Czy mogli byście powiedzieć mi czy dobrze odczytał błędy i je zdefiniował i co to jest ten 51? dodam że na początku kontrolka trochę paliła się trochę gasła a teraz pali się cały czas i kiedy silnik nagrzeje się auto zaczyna szarpać podczas przyspieszania... Poproszę o pomoc i ewent gdzie ja mogę to zrobić solidnie w okolicach Łodzi...
Chcę też zrobić m.in. rozrząd w aucie ( ma przejechane 190000). Możecie mi doradzić jakieś dobre paski i rolki cobym chłamu nie kupił oraz czy trzeba wymieniać napinacz hydrauliczny bo jedni mi mówią że trzeba inni że to nie jest konieczne i nie wiem kogo słuchać.
Poproszę też o radę jaki olej mu wlać podczas zmiany, jaki olej kupić do skrzyni (automat), jakie kupić świece , kable wysokiego nap, itd itp aby wszystko grało...
z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
akbi - 10-03-2008, 10:17
Błędy:
21 - Ustawienie wału rozrządu - rozrząd za daleko przesunięty
32 - Wysoki poziom w obwodzie sterowania podgrzewacza HO2S
51 - Niski poziom w obwodzie sterowania podgrzewacza HO2S
wydaje mi się, że to coś z sondą jest coś nie tak??
pelasio napisał/a: | Możecie mi doradzić jakieś dobre paski |
Mitsuboshi
pelasio napisał/a: | czy trzeba wymieniać napinacz hydrauliczny |
jest zalecane
pelasio napisał/a: | jaki olej mu wlać podczas zmiany |
a jaki masz obecnie??
pelasio napisał/a: | jaki olej kupić do skrzyni (automat) |
ATF-SP
pelasio napisał/a: | jakie kupić świece |
NGK: PFR6G-11
pelasio napisał/a: | kable wysokiego nap |
NGK
pelasio - 10-03-2008, 16:10
Więc co teraz zrobić zeby wykasować te błędy i naprawić auto... jakieś sugestie?
akbi - 10-03-2008, 16:15
1 - ustawić prawidłowo rozrząd
2 - wymienić sondę lambda
Bartek - 10-03-2008, 16:42
akbi napisał/a: | Błędy:
21 - Ustawienie wału rozrządu - rozrząd za daleko przesunięty
32 - Wysoki poziom w obwodzie sterowania podgrzewacza HO2S
51 - Niski poziom w obwodzie sterowania podgrzewacza HO2S |
Skąd te objaśnienie błędów???????
21 - ZAWSZE i W KAŻDYM Mitsubishi to błąd czujnika temperatury silnika
32 i 51 nie występują w oficjalnym Inspection Chart Mitsubishi dla silnika 6A1 z 1997 rokui
[ Dodano: 10-03-2008, 16:45 ]
PS. Polecam lekturkę: MANUALA
Anonymous - 10-03-2008, 17:42
polecam skasowac bledy przejechac sie kawalek i dopiero odczytac tylko tym razem poprawnie, wcale bym sie nie zdziwil jakby czesc tych bledow byla tylko pozostaloscia po jakiejs starej usterce.
akbi - 11-03-2008, 13:56
Bartek napisał/a: | Skąd te objaśnienie błędów??????? |
z eTech'a v 6.2 .... sugerujesz błędne dane??
Bartek - 11-03-2008, 17:06
Co do błędu 21 mam 287328723678236567512376678123% pewności
roch_27 - 11-03-2008, 18:10
akbi napisał/a: | Bartek napisał/a: | Skąd te objaśnienie błędów??????? |
z eTech'a v 6.2 .... sugerujesz błędne dane?? | BTW o kodach błędów już było >>KODY BŁĘDÓW<<
pozdro
|
|
|