To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A 2.5] Poproszę o parę rad...

pelasio - 08-03-2008, 19:03
Temat postu: [EA5A 2.5] Poproszę o parę rad...
witam!
Jestem nowy na forum i chciałbym poprosić o parę rad. Mianowicie dokonałem zakupu Galanta EA5A 2.5 V6 jednakże muszę mu poświęcić trochę czasu i serca... Ostatnio zapaliła mi się kontrolka CE. Pojechałem do człowieka który sprawdził mi błędy i wyszło: 21, 32, 51 powiedział też że 21 to błąd czujnika temperatury powietrza zasysanego, 32 - błąd czujnika położenia wału korbowego, 51 - nie wiedział co to... Czy mogli byście powiedzieć mi czy dobrze odczytał błędy i je zdefiniował i co to jest ten 51? dodam że na początku kontrolka trochę paliła się trochę gasła a teraz pali się cały czas i kiedy silnik nagrzeje się auto zaczyna szarpać podczas przyspieszania... Poproszę o pomoc i ewent gdzie ja mogę to zrobić solidnie w okolicach Łodzi...
Chcę też zrobić m.in. rozrząd w aucie ( ma przejechane 190000). Możecie mi doradzić jakieś dobre paski i rolki cobym chłamu nie kupił oraz czy trzeba wymieniać napinacz hydrauliczny bo jedni mi mówią że trzeba inni że to nie jest konieczne i nie wiem kogo słuchać.
Poproszę też o radę jaki olej mu wlać podczas zmiany, jaki olej kupić do skrzyni (automat), jakie kupić świece , kable wysokiego nap, itd itp aby wszystko grało...
z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

akbi - 10-03-2008, 10:17

Błędy:
21 - Ustawienie wału rozrządu - rozrząd za daleko przesunięty
32 - Wysoki poziom w obwodzie sterowania podgrzewacza HO2S
51 - Niski poziom w obwodzie sterowania podgrzewacza HO2S

wydaje mi się, że to coś z sondą jest coś nie tak?? :?

pelasio napisał/a:
Możecie mi doradzić jakieś dobre paski

Mitsuboshi
pelasio napisał/a:
czy trzeba wymieniać napinacz hydrauliczny

jest zalecane
pelasio napisał/a:
jaki olej mu wlać podczas zmiany

a jaki masz obecnie??
pelasio napisał/a:
jaki olej kupić do skrzyni (automat)

ATF-SP
pelasio napisał/a:
jakie kupić świece

NGK: PFR6G-11
pelasio napisał/a:
kable wysokiego nap

NGK

pelasio - 10-03-2008, 16:10

Więc co teraz zrobić zeby wykasować te błędy i naprawić auto... jakieś sugestie?
akbi - 10-03-2008, 16:15

1 - ustawić prawidłowo rozrząd
2 - wymienić sondę lambda

Bartek - 10-03-2008, 16:42

akbi napisał/a:
Błędy:
21 - Ustawienie wału rozrządu - rozrząd za daleko przesunięty
32 - Wysoki poziom w obwodzie sterowania podgrzewacza HO2S
51 - Niski poziom w obwodzie sterowania podgrzewacza HO2S


Skąd te objaśnienie błędów???????

21 - ZAWSZE i W KAŻDYM Mitsubishi to błąd czujnika temperatury silnika

32 i 51 nie występują w oficjalnym Inspection Chart Mitsubishi dla silnika 6A1 z 1997 rokui

[ Dodano: 10-03-2008, 16:45 ]
PS. Polecam lekturkę: MANUALA

Anonymous - 10-03-2008, 17:42

polecam skasowac bledy przejechac sie kawalek i dopiero odczytac tylko tym razem poprawnie, wcale bym sie nie zdziwil jakby czesc tych bledow byla tylko pozostaloscia po jakiejs starej usterce.
akbi - 11-03-2008, 13:56

Bartek napisał/a:
Skąd te objaśnienie błędów???????

z eTech'a v 6.2 .... sugerujesz błędne dane??

Bartek - 11-03-2008, 17:06

Co do błędu 21 mam 287328723678236567512376678123% pewności ;)
roch_27 - 11-03-2008, 18:10

akbi napisał/a:
Bartek napisał/a:
Skąd te objaśnienie błędów???????

z eTech'a v 6.2 .... sugerujesz błędne dane??
BTW o kodach błędów już było :P :arrow: >>KODY BŁĘDÓW<<

pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group