To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E32A 1.8] Wolne obroty....

Shadow_28 - 09-03-2008, 16:58
Temat postu: [E32A 1.8] Wolne obroty....
Jakiś czas temu wymieniałem membranki w reduktorze LPG i od chwili założenia regenerowanego reduktora zaczął się mały cyrk....
Nie mogę złapać obrotów na benzynie i na gazie, na benzynie falują strasznie, po przełączeniu na gaz nie trzymają wolne wcale...
Próbowałem obeznać gaźnik na podstawie zdjęć ze strony Krzyżaka i porad naprawczych ale nic z tego nie wyszło...
Mechanik poradził mi, żeby zająć się stabilizatorem ciśnienia benzyny, potem próbować z gazem, ale nie mam zielonego pojęcia, co to stabilizator i gdzie jest...podobno mam silnik w wersji 4G37 (takie oznaczenie mam na tabliczce znamionowej), wysyłam 3 fotki gaźnika z głośnym wołaniem o pomoc...gdzie znajdę stabilizator ciśnienia i czy ab to na pewno on powoduje problemy z regulacją wolnych obrotów ??? gdzie ja mam przepustnicę żeby ją wyczyścić ?????? :) )))

http://www.voila.pl/197/q7ie2/?3
http://www.voila.pl/197/q7ie2/?2
http://www.voila.pl/197/q7ie2/?1


P.s.

:) ))) Dzięki wszystkim za wczorajsze życzenia urodzinowe :) )))))

Maretzky85 - 09-03-2008, 21:44

Byłeś może na regulacji gazu ?? To pierwsza rzecz którą ja zrobiłem po regeneracji reduktora.
Drugą rzeczą jest, żeby sprawdzić wszystkie podciśnienia od gaźnika - u mnie to rozwiązało problem zupełnie. Były źle podłączone i niektóre nieszczelne i miałem śmieszne falowania obrotów na gazie zawsze a na benzynie w ogóle nie miał wolnych :D chodził jakoś tylko od 1500, teraz jest git :)

Co do przepustnicy to raczej przepustnica z silników na wtryskach... Ty masz gardziel w gaźniku i na tym się to kończy, nie wiem czy jest sens czyścić, sam nie czyściłem i raczej nie radzę, bo jest możliwość zatkania kanalików. A wtedy to będzie duży problem z benzyną ;)

Co do stabilizatora ciśnienia benzyny to nic mi o nim niestety nie wiadomo, jak dla mnie to pompa paliwa wytwarza ciśnienie i tyle, a nadmiar paliwa wraca z powrotem do baku.

BTW - w ogóle chodzi na gazie ?

Shadow_28 - 23-03-2008, 16:46
Temat postu: CD...
Na regulacji gazu bylem zaraz po naprawie reduktora, mechanik powiedzial mi, że to wina gaźnika i wlaśnie tego "slawnego" stabilizatora.Nie wiem co to, pierwszy raz sie spotkalem z takim okresleniem, zastanawiam sie sam o co mu chodzilo...
Nie mam zielonego pojęcia jak sprawdzić te podciśnienia, wisi tam cala masa przewodow cienkich i wąskich, być może któryś jest nieszczelny, ale nie chcę tam grzebać, bo to żaden z polskich fiatów, a na etapie F126 i F125 kończy się moja znajomość gaźników :) ))nie moglem nigdzie znależć jakiejkolwiek instrukcji naprawy gażnika mikuni, czy czegoś w tym stylu, więc jak coś to proszę o wytyczne do naprawy gaźnika :) )) wolne na benzynie mam ale tak jakoś od 1300 wlaśnie.
Na gazie jeździ, ale przelączam się w czasie jazdy i broń boże się zatrzymywać :) )) Jeżdze raczej autostradą do pracy więc jako tako się poruszam....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group