To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] -Nowy- mówi Siema

Anonymous - 09-03-2008, 23:20
Temat postu: [CA1A 1.3] -Nowy- mówi Siema
Witam wszystkich maniaków mitsu.

Dzisiaj odbyłem pierwszą jazdę testową moim colcikiem. Jak tylko podjechal pod "moje drzwi" odrazu zrobil na mnie wielkie wrazenie, na zdjeciach wygladal ladnie.... a na zywo wyglada zaj.....scie :mrgreen:

Wiem ze kiedy czlowiek za bardzo sie "podjara" powinien zaciagnac rady niezaleznych specow, dlatego trafiłem na to forum.

Pytanie jest takie: Jak nie stac sie morderca tej maszyny, nie mowie tu o jezdzie :twisted: chodzi o konserwacje itp. z miejsca wymieniam rozrzad, olej, filtry normalka... czy jest jeszcze cos o czym powinienem pamietac aby colcik ze schroniska wiedzial ze trafil na dobrego pana? :biggrin:

Zdjecia wrzuce jak tylko znajde moja "zorke 5"

josie - 10-03-2008, 01:12

Pietras napisał/a:
czy jest jeszcze cos o czym powinienem pamietac aby colcik ze schroniska wiedzial ze trafil na dobrego pana?


Kondensatory w ECU :wink:

waldi-1 - 10-03-2008, 09:49

kable, świece, podjedz na stacje kontroli pojazdów przejrzyj zawieszenieno i oczywiscie płyny zmień
Anonymous - 10-03-2008, 12:34

siema Pietras !! gratuluje autka ale szkoda ze to nie jest 1.6 ;) mysle ze bedziesz zadowolony !! pozdro
Anonymous - 10-03-2008, 14:16

Jutro czeka zmiana rozrządu u mechanika, oleje i filtry wymienie sam.

A co do tych kondensatorów, to czy można zauważyć "na oko" w jakim są stanie czy potrzebne są jakieś mierniki?? (no i jak sie do tego zabrać, trzeba wyczyniać jakieś akrobacje przy tym ecu, żeby tego nie uszkodzić nie umyślnie?)

Ze świecami i kablami to jeszcze się wstrzymam, wyglądają dobrze i puki co, odpala "na dotyk" :lol: Ale jak tylko bedę miał wolne pieniądze to je wymienie (dla pewności).

Brałem 1,3 bo trafiłem na model z przebiegiem 106 000km. Wydawało się to dziwne jak na tak stary samochód, ale kilka osób go oglądało i nie stwierdzili, że był "kręcony".

Poprostu okazja, której nie mogłem przegapić. 8)

Są w nim jakieś małe usterki np. podświetlenie pokrętła ogrzewania czasami przestaje działać, ale znalazłem już temat na forum jak się z tym uporać i wymienić żarówki, chociaż Mi osobiście to w ogóle nie przeszkadza....

waldi-1 - 10-03-2008, 14:19

zobaczyć sie nieda , dopiero wtedy jak wyleja to widać i czuc no ale wtedy jest juz po ptokach, a wymienic je mozesz nawet sam potrzebna ci do tego bedzie lutownica oporowa 500 tka, wylutuj stare i w miejsce ich wlutuj nowe i tyle, kondesatory to koszt paru groszy
mkm - 10-03-2008, 14:26

Czy wymiana kondensatorow jest zalecana przez producenta po uplywie jakiegos czasu lub przebiegu? czy lubicie sobie polutowac?
cns80 - 10-03-2008, 14:42

mkm napisał/a:
Czy wymiana kondensatorow jest zalecana przez producenta po uplywie jakiegos czasu lub przebiegu?
Ja wymieniłem w 14 letnim Colcie. Po tylu latach już były spuchnięte, ale nic się nie działo. W wielu Coltach w tym wieku już są wylane. Warto zainwestować, bo jak się wyleją to wyżrą płytkę drukowaną i koszta wzrosną.
mkm napisał/a:
czy lubicie sobie polutowac?
Nie lubimy i nie umiemy. Dlatego jeździmy z tym do Bartka :D
waldi-1 - 10-03-2008, 14:47

kondesatory w miskach maja jakis czas wytrzymałośc, ciężko powiedzieć kiedy sie rozleją, tak wiec lepiej na to zjawisko nieczekać i samemu sobie zmienić
harpagan - 10-03-2008, 15:28

cns80 napisał/a:
mkm napisał/a:
czy lubicie sobie polutowac?
Nie lubimy i nie umiemy. Dlatego jeździmy z tym do Bartka :D


Tobie to sie lapy trzesa pijaku i sie bales ze popsujesz :)
A na powaznie to albo tak jak cns mowi - Bartek robi to z zamknietymi oczami albo jak masz po drodze to na wolumenie robia to za bodajze 10zl. Do tego w sklepiku obok kupujesz kondensatory za 10% powyzszej kwoty i po robocie

Edit:
Ahh widze Krakow w opisie :)

Mario - 10-03-2008, 16:25

Witaj :D Gratuluje dobrego wyboru :P hehe
Czekamy na zdjęcia Colta :)


Pietras napisał/a:
Poprostu okazja, której nie mogłem przegapić.

A możesz napisać ile zapłaciłeś za niego ? :roll:

josie - 10-03-2008, 18:11

waldi-1 napisał/a:
potrzebna ci do tego bedzie lutownica oporowa 500 tka


A co znaczy 500 tka?

waldi-1 - 10-03-2008, 18:49

to moc lutownicy
Monia - 10-03-2008, 20:32

hellooo kolego :D zadowolenie z Colt'cika będzie rosło z dnia na dzień :)
zapraszam na www.coltmania.pl

Anonymous - 10-03-2008, 21:20

waldi-1 napisał/a:
to moc lutownicy
To chyba masz na myśli spawarkę. Lutownica oporowa 30-40W jest chyba najbardziej odpowiednia do tego typu prac.
waldi-1, jeśli czegoś nie wiesz lub nie jesteś pewien, to nie zabieraj głosu i nie wprowadzaj innych w błąd.
Co do tego, czy widać, że w ECU coś jest nie tak. Owszem, można co nieco zaobserwować. Kondensatory - zanim wyleją - zaczynają puchnąć. I da się ową "opuchliznę zauważyć".



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group