[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Parktronik, parktronic
kamil73-73 - 15-03-2008, 13:11 Temat postu: [EAxx] Parktronik, parktronic Czy można zamontowac w galu 2000r jeżeli tak to ile to będzie kosztowac i czy będe w stanie sam zamontowac??[chyba że w galu nie było]
Anonymous - 16-03-2008, 13:59
potwierdzam sam montowałem zestawik na 4 czujniki z tyłu... mnogo tego wybierać przebierać... jedyne utrudnienie jakie miałem w galu to podpięcie do światła wstecznego które w moim galu występuje tylko w klapie... wiec doszło przeprowadzenie kabelka z klapy do budy. i tak zajęło to ok 1h.
MAJK
kamil73-73 - 16-03-2008, 20:51
Dzięki ,no przecież wystarczy wejśc na allegro
Anonymous - 22-03-2008, 13:32 Temat postu: parktronik Zakupując takie czujniki trzeba patrzeć na firmę ja w poprzednim aucie po montażu byłem bardzo niezadowolony gdyż na okrągło mi się w obudowę czujnika w zderzaku dostawał kurz i żle wskazywał a pozatym po jakimś pół roku 2 czujki już musiałem odłączyć
michalsiak - 27-03-2008, 21:18
czytałem posty dotyczące czujników cofania i tak mi przyszło do głowy czy nie można wbudować takiego LCD od czujnika w miejsce tego śmiesznego zegarka.
Nie wyciągałem jeszcze zegarka (ale musze bo sie spóźnia) więc nie wiem ile tam jest miejsca i jaki wyświetlacz wejdzie ale myślę że jest to do zrobienia
Można tam wtłoczyć np. taki czujnik cofania, wszystko kwestią wymiaru.
W sumie takie dolączane wyświetlacze sterczące z deski rozdzielczej to obciach mozna sie obstawic jak choinka: nawigacja na szybe, telefon w uchwycie, wysietlacz od zestawu bluetooth i wyświetlacz od parktronika . Najlepiej byłoby kupic radyjko 2din do którego podłączyć kamere cofania, zestaw głosnomowiacy ale chyba za duzo wymagam
przypomniało mi się że można też taki wyświetlacz umieścić w miejsce schowka pod radiem
pozdro
kamil73-73 - 28-03-2008, 12:09
michalsiak ,masz bardzo dobry pomysł ale czy znasz szczegóły montażu tzn.czy czujki są połączone z modułem przewodami czy bez przewodowe
Bartek - 28-03-2008, 12:37
A nie lepiej nauczyć się jeździć????
mouseman - 28-03-2008, 13:15
W służbowym Aurisie mam fabryczny parctronic.... i klne kiedy tylko chce cofać Myślałem że będzie to PROFI zabawka i parkowanie bedzie przyjemnościa, a tak jest tylko dzwiek z tyl samochodu ze niby występuje przeszkoda... krzyczy o wiele za szybko, czasami tez sobie pika na kraweznik.... Mysle ze zabawka nie warta zachodu. Proponuje dostosować sie do rady Bartka
kubasiw - 28-03-2008, 14:03
Ja kupiłem gala już z zamontowanym zestawem boscha. Na początku bylem nastawiony sceptycznie bo ogólnie nigdy jakoś nie widział mi się taki system, do tego te dynksy w zderzaku. Ale z biegiem czasu okazało byc się skubaństwo pomocne. Jestem bardzo zadowolony. Wykalibrowane jest to bardzo zmyślnie, nie meczy, nie denerwuje, podpowiada w sposob czytelny - pikanie (częstotliwość) oraz taki diwajs z diodkami na tylnym słupku. Ogólnie miodzio.
yaro1976 - 28-03-2008, 14:26
Bartek napisał/a: | A nie lepiej nauczyć się jeździć???? |
hmm ja też tak myślałem , we wtorek czytając tego posta po raz kolejny rozważałem zasadność montażu u mnie takiego ustrojstwa, doszedłem do wniosku że nie warto, wracając do domu z pracy podjechałem po mleko dla córy, cofając popatrzyłem tylko w oba boczne lusterka, a qwa po środku był jeszcze jeden mały słupek!!!! no i oparłem się!
wszak lekko ale zawsze, serce boli!
tak więc jezeli takie maleństwo miałoby mnie uchronić przed taka sytuacją to chyba bym sie zdecydował.
kamil73-73 - 28-03-2008, 19:29
Bartek napisał/a: | A nie lepiej nauczyć się jeździć???? | to nie dla mnie tylko dla żony,która jest miesiąc po egzaminie,ostatnio na zlocie cofała i zaliczyła chęchy ale ostre.było ciemno przyciemka na szybach itd to skłoniło mnie do myślenia o systemie.Niestety narazie nie mam ciacków na mniejsze auto dla niej ,więc ów systemik chronił by auta.Kolega nadmienił że jest zadowolony z bocha ,problem tkwi właśnie w znalezieniu odpowiedniego sprzętu co by pomagał ,a nie dekoncentrował.Mam propozycję aby zainteresowani zrobili wywiad u elektryka ,może coś doradzi póżniej będzie łatwiej przy wyborze i montażu
morosophem - 23-03-2009, 15:48
Witam. Ja mam seryjny partronik w Galu 99 po lifcie. Taka czarna skrzyneczka z rysunkiem auta, znaczkiem mitsu, 5 diod na obrysie (3 z tyłu, 2 z przodu) i poniżej kilka lampek oznaczających odległość od przeszkody. Generalnie wszystko działa dosyć sprawnie. Tylko zastanawiają mnie te lampki na przedzie. Zapalają się po włączeniu zapłonu, jednak czujek jakby nie było - nie zapalają się przy przeszkodach. Wiem, że może zasadność czujników parkowania z przodu jest średnia, jednak przy parkowaniu na styk w Warszawce była by atutem, dającym duży komfort psychiczny. Czy ktoś ma podobny zestaw? Czy działają Wam przednie czujki?
[ Dodano: 19-01-2010, 18:37 ]
Mam kolejne pytanie. Ostatnio przełączyłem tą kostkę na desce ręcznie i czujniki się włączyły. Tylko teraz nie wiem jak przełączyć ją spowrotem do trybu automatycznego, żeby się uruchamiała, przy wrzuceniu wstecznego. Ma ktoś jakiś pomysł jak to działą?
Anonymous - 28-01-2010, 22:02
napisz PW do atsar'a http://forum.mitsumaniaki...profile&u=10441 on chyba ma fabryczne
morosophem - 09-04-2010, 18:48
Panowie czy ktoś wie jak włączyć tryb automatyczny w fabrycznym parktronik?
Optic - 01-11-2010, 10:07
morosophem napisał/a: |
[ Dodano: 19-01-2010, 18:37 ]
Mam kolejne pytanie. Ostatnio przełączyłem tą kostkę na desce ręcznie i czujniki się włączyły. Tylko teraz nie wiem jak przełączyć ją spowrotem do trybu automatycznego, żeby się uruchamiała, przy wrzuceniu wstecznego. Ma ktoś jakiś pomysł jak to działą? |
Siema siema.
Mam ten sam dynks - na tej kostce możesz guziczkiem go włączać w dowolnej chwili, np jeśli potrzebujesz wskazanie na przód (bo sam się przecież nie włącza jak jedziesz do przodu), np gdy parkujesz prostopadle przodem i jest wąsko. Oczywiście wówczas włącza się też tył. Według instrukcji (mam niestety niemiecką i wsparcie słownika było niezbędne, ale mogłem coś źle przetłumaczyć), powinien on się sam wyłączyć po ok. 15 sekundach jeśli nie będzie sygnału z żadnego czujnika albo jak wyłączysz zapłon. Następnie można go znów włączyć tym przyciskiem, albo wrzucając wsteczny (wówczas powinien się włączyć automatycznie i również automatycznie wyłączyć po ok. 15 sek - w sytuacji jak poprzednio).
Witać fabryczny parktronik jest dość lipny. U mnie po zaktywowaniu pokazuje na obrysie, który czujnik chwycił przeszkodę, ale cały czas pokazuje 0.3m na skali (wszystkie żółte diodki zapalone). Na szczęście reaguje diodka STOP. Czyli dziwna sprawa: czujnik działa, tylko odległości nie pokazuje chyba że jest <0.2m.
Morosophem, jak chcesz to Ci w przepiszę ten akapit z instrukcji po niemiecku, to sobie sam przetłumaczysz po swojemu. Skanera u mnie niet.
Pozdrufka!
|
|
|