To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - "puszczam sprzęgło, auto nie jedzie - tylko rzęzi"

Anonymous - 17-03-2008, 09:07
Temat postu: "puszczam sprzęgło, auto nie jedzie - tylko rzęzi"
Witam. Wsiadłem do auta przejechałem 100m i coś ostro walneło :( przy zmianie biegu. Na tym skończyła sie moja jazda :( Teraz jak wrzuce bieg i puszcze sprzęgło to tylko rzęzi i stoje w miejscu. Dodam, że miałem problemy ze skrzynią (tzn biegi ciasno wchodziły i coś szumiało - chyba łożysko oporowe ) i wymieniłem olej jakieś dwa dni temu :( . Prosze o poradę co to mogło być bo zamierzam sam do tego podejść :) (nie jestem mechanikiem ale kilka rzeczy już w aucie zrobiłem - np wymiana wałka rozrządu - czy to będzie trudniejsze? ) Pozdrawiam Andrzej.
josie - 17-03-2008, 10:05

Najprawdopodobniej rozerwała się tarcza sprzęgła - miałem tak kiedyś, tyle że nie było efektów dźwiękowych bo się po zerwaniu pewnie inaczej ułożyła.
Druga opcja to padnięta skrzynia, ale żeby aż tak rypła to wątpię

akbi - 17-03-2008, 13:11

hamer62 napisał/a:
eraz jak wrzuce bieg i puszcze sprzęgło to tylko rzęzi i stoje w miejscu

miałem kiedyś coś takiego w Lancerze ...sprzędło mi wówczas padło :|
i miałem wcześniej dokładnie takie same objawy:
hamer62 napisał/a:
biegi ciasno wchodziły i coś szumiało - chyba łożysko oporowe

Krzyzak - 17-03-2008, 14:14

tak czy siak bez zdjcia skrzyni sie nie obejdzie
po zdjeciu wyjdzie czy sprzeglo jest OK czy nie
jak jest OK, to pewnie pekl walek w skrzyni (trudno wyrokowac ktory)

tomekrvf - 19-03-2008, 19:28

A może lepiej zacząć od prostych rzeczy i obejrzeć przeguby?
Anonymous - 19-03-2008, 19:53