To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Turbo timer a gwarancja

Anonymous - 17-03-2008, 22:08
Temat postu: Turbo timer a gwarancja
witam MitsuTurboSmigaczy czy t.timer powoduje utrate gwarancji jesli tak to ile serwisy chca za ten sprzet.i pytanie jaki olej.wiem ze byl temat ale prosze o typy.wiecej miasto.pozdro
Anonymous - 18-03-2008, 08:12

Witaj,

jezeli bedziesz zakladal to w ASO to nie ma sie czego bac jezeli na wlasna reke moga sie doczepic w razie klopotow. Ja jade do ASO 26/03 na pierwsza wymiane oleju po 2000km i zakladam Turbo Timer.

Icewind - 18-03-2008, 12:06

z tego co widzę to 26 marca w Auto GT będa zakładać dwa turbo timery do dwóch turbo... Ja jeszcze będę toczył tarcze i zastanawiam się nad wskaźnikiem boost w słupku. Także do zobaczenia w sewisie :wink: .
Anonymous - 18-03-2008, 15:26

Ha ha super :) ja bede na 8:00 mam nadzieje ze sie zobaczymy.

Pozdrawiam

Anonymous - 27-03-2008, 20:41

Witam
jak tam wasze TURBO TIMER-Y ? ja też do was dołączyłem :) dziś zamontowałem super !! :)

Icewind - 30-03-2008, 10:33

Mój też zamontowany, ale w nocy daje mocno niebieskim po oczach, więc trzeba będzie zakleić jakąś przyciemniającą folią. Potrzebna była jeszcze wymiana aktuatora i można się obecnie cieszyć mocą 225 KM. W kwietniu jeszcze dwa zegary Defi w słupku (boost i egt) i będzie super.
Anonymous - 30-03-2008, 11:52

Jaki był koszt zwiększenia mocy i czy jest jakaś róznica ? i jak teraz spalanie ?
Icewind - 31-03-2008, 13:16

Co do kosztów to tajemnica handlowa - a tak na serio to proponuję zadzwonić do AUTO GT w Warszawie do działu tuningu p. Filip Domaradzki i trzeba się dogadywać. Wiem że robi to też firma Maptek z Poznania, mają nawet opisane to na swojej stronie. Tylko że Auto GT daje gwarancję. Co do różnicy przed i po to moim zdaniem jest DUŻA, sprawdzone na innym użytkowniku 2.0T bez modyfikacji. Samochód jest bardziej elastyczny, ciągnie z niższych obrotów i czuć moc, a nie tylko wycie powyżej 5000 rpm. Skróciły się czasy przyspieszeń na poszczególnych biegach, samochód dużo lepiej reaguje na gaz i jest elastyczniejszy. Co do spalania to pomimo częstszego wykorzystywania mocy spalanie na pewno nie wzrosło, a mam nadzieję że po pierwszej euforii powinno spaść. Ja ze swojej strony moge powiedzieć że nie żałuję decyzji, wrażenia z jazdy w stosunku do serii bezcenne.

Kolega MarcinR wiem że przymierza się też do tematu...

Anonymous - 31-03-2008, 13:23

Czyli spalanie sie nie zmieniło a przyspieszenie tak a możesz się dowiedzieć ile taka modyfikacja w autoGT kosztuje ? i czy to może zrobić każde aso czy tylko AutoGT ?
i czy to jest na bazie CHIP czy coś innego

Icewind - 31-03-2008, 18:08

Leszek_Kamil napisał/a:
Czyli spalanie sie nie zmieniło a przyspieszenie tak a możesz się dowiedzieć ile taka modyfikacja w autoGT kosztuje ? i czy to może zrobić każde aso czy tylko AutoGT ?
i czy to jest na bazie CHIP czy coś innego


na dzisiaj tak bo częściej wciskam gaz, ale jeśli będę jeździł tak jak przed modyfikacją czyli normalnie to podobno spalanie powinno się zminiejszyć. Z tego co wiem to modyfikacja jednostki sterującej pracą silnika kosztuje ok. 6 tys. plus do tego frontpipe HKS (część układu wydechowego) za ok. 2.400 plus robocizna. Nie zrobi ci tego inne ASO oprócz AutoGT bo się na tym poprostu nie znają. Jeżeli za chip uznamy profesjonalne przeprogramowanie komputera w samochodzie, to jest to chip. Niestety nie jest to takie proste jak np. w dieslu w nowym Outlanderze, gdzie większość tunerów może to zrobić za pomocą programu lub boxa. Tutaj jest to podobno autorski program napisany specjalnie dla tego modelu, a droźszy pewnie z tego powodu, że Outlanderów Turbo jeździ w Polsce mało, a modyfikowanych jak na lekarstwo więc inwestycja musi się jakośc zwrócić.

spójrz tutaj: http://www.maptek.pl/inde...wyoutlander&m=1

Anonymous - 16-04-2008, 21:47

Icewind - cześć ma pytanie jak się sprawuje outek po wykreceniu go na większą moc ?jak spalanie ?czy jesteś dalej zadowlony ? i teraz jak wyglada przyspieszenie od 0-100km/h ?
Icewind - 17-04-2008, 11:58

cóż mogę powiedzieć, jest o niebo lepiej niż w serii..., ciągnie już od 2.500 rpm, więc naprawdę jest fajnie. Poznęcałem się teraz nad RAV4 (177 KM) i ML 320 CDI (224 KM) z tzw. rolki i naprawdę elastyczność jest dużo lepsza.

Jeżeli chodzi o spalanie to zrobiłem mały eksperyment, tę samą drogę (ok. 250 km) pokonałem naprawdę szybko i wyszło 13 l/100 km, a później w miarę normalnie i wyszło 9,5 l/100 km. Więc chyba jest oszczędniejszy? Co do przyspieszeń 0-100 km/h to skróciło się ono o ponad 1 sek. w stosunku do serii (niestety było 8,5 a nie 7,7 jak w instrukcji) więc teraz jest mniej więcej 7,3. W przyszłym tygodniu zakładam jeszcze wskaźniki defi (boost i egt) w słupku i malutka korekta softu i będzie git.

Anonymous - 17-04-2008, 12:24

a czemu 8.5 było ? a nie 7,7
Icewind - 17-04-2008, 18:43

Leszek_Kamil napisał/a:
a czemu 8.5 było ? a nie 7,7
bo takie rzeczy to tylko w ERZE albo w instrukcji. A na poważnie to po pierwsze Turbo nie trzymają wartości mocy(więc na pewno nie masz 202 KM) ani momentu (nie masz też 303 Nm) podanych w instrukcji, a po drugie mój był mierzony od 0-100 km/h bez napinania się i po przejechaniu jakichś 4000 km. Więc przy większym skupieniu możnaby urwać jeszcze z 0,2 - 0,3 sek, a poza tym jak się silnik ułoży to osiągi się polepszają. Na całe szczęście wartości seryjne nie przekładają się na wartości uzyskiwane po modyfikacji.
Anonymous - 18-04-2008, 13:49

Zabardzo nie zgadzam sie z tym ze moc spada

jeżlei sterowanie turbo jest sprawne i silnik jest sprawny to auto powinno trzymac fabryczne osiągi przed długi czas

auta tego typu zwykle uzyskują pałną moc przy przbeiegu kilku/kilkunastu tysięcy i trzymają ją dośc długo, spadem osiiągów nie jest tak znaczyny jak w wolnossącym

wiec albo masz coś nie tak lub nie pocił się outek przy pomiarach :)

zatsanawiam się nad podniesieniem tej mocy ale dużo po mieście jezdze i obawiam sie zbyt duzego spalania ?

[ Dodano: 18-04-2008, 13:58 ]
Leszek_Kamil napisał/a:
Zabardzo nie zgadzam sie z tym ze moc spada

jeżlei sterowanie turbo jest sprawne i silnik jest sprawny to auto powinno trzymac fabryczne osiągi przed długi czas

auta tego typu zwykle uzyskują pałną moc przy przbeiegu kilku/kilkunastu tysięcy i trzymają ją dośc długo, spadem osiiągów nie jest tak znaczyny jak w wolnossącym (wypowiedź firmy 4turbo)

wiec albo masz coś nie tak lub nie pocił się outek przy pomiarach :)

zatsanawiam się nad podniesieniem tej mocy ale dużo po mieście jezdze i obawiam sie zbyt duzego spalania ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group