To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - Tein vs. D2

Anonymous - 20-03-2008, 12:15
Temat postu: Tein vs. D2
Mam male pytanko odnosnie gwintu do vr4.Zamowilem z allegro gwint Teina do mojej vr4 no i jak to zwykle bywa zawsze mowia ze dostawa w ciagu 24 godzin ,a jak nie to najpozniej w 48h dostawa do ich magazynu i wysylka do klijenta. Po paru godzinach wlasciciel firmy zadzwonil z info ze nie ma tego zawieszenia nawet w europie i trzeba czekac na nie az przyjdzie z USA. Czekam dwa tygodnie bo termin dal mi miedzy 16-25 marca a zamowienie zlozylem 5 marca i terminik sie zbliza a zawieszenia niet. Wiec znalazlem na ebay.co.uk zawieszenie D2 za niecale 500 funciakow czyli ok. 2300zl co w porownaniu z 4200 za teina daje roznice w cenie. I teraz do setna,jezeli nie bedzie zawieszenia w terminie zrezygnowac na rzecz D2 czy lepiej poczekac na TEINA? Wiem ze chlopaki w Stanach cenili teina ale o D2 nic nie slyszalem,moze jakies info z waszej strony?? A mnie czas goni bo amorki mam do wymiany :(
TommiCrazy - 21-03-2008, 10:19

wg mnie tein bedzie lepszy, choc o opinie tej najlepiej pytac na streetracing, widzialem jeszcze na ebaju zawieszenia marki G4 - tez azjatyckie i w dobych cenach.
co do strony streetracing tez trzeba uwazac gdyz ostatnio jest tam tyle" superprofesjonalistow" ze krytkuja praktycznie kazda firme robiaca tuningowe czesci

gdybym ja wybieral to bral bym tein...ktos na forum raz pisal ze d2 to zawias o klase nizej, chociaz pamietam tez ze o tein ktos pisal ze polskie drogi zabujcze na takie precyzyjne wynalazki...... OPINIE

Anonymous - 21-03-2008, 18:13

Wlasnie ,tyle opinni co i fachowcow. Model teina to SuperStreet + z gornymi mocowaniami ,bo modele nizej nie sa oferowane ,zaproponowali mi tez model Mono Flex ale cena 5400 za komplet.O samym gwincie SuperStreet mowili ze nadaja sie do jazdy na codzien a takze na weekendowe wypady na tor a mi w szczegolnosci chodzi wylacznie o delikatne obnizenie no i wymiane amorow bo siedza calkowicie a nie chce sie dlubac w jakies regeneracje itd. Co do polskich drog moja lala i tak wyjezdza weekendowo a na nasze drogi uwazam ze wzgledu na felgi jakie mam zalozone.
Anonymous - 21-03-2008, 22:42

Witam. VR4, za mniej więcej tydzień(może troche dłużej) będe miał dwa zawieszenia gwintowe :evil: . Jedno TEIN FLEX a drugie NEX COILOVER Type GT! - 600 320 171 Robert
kochajj - 22-03-2008, 19:42

miedzy D2 a TEIN jest baaaardzo duza róznica... poczytaj streetracing...
Anonymous - 23-03-2008, 14:10

Racja. Porównanie D2 z Teinem nie ma sensu. INNA LIGA...
Anonymous - 24-03-2008, 03:49

ja w skylinie mam gwint teina pro street i nie nadaje sie to na polskie drogi na poprzecznych nierównosciach w zakrecie auto przy predkosci 120km/h potrafi przeskoczyc o poł pasa w bok :lol: ten zawias jest zbyd hardcorowy na nasze wetepy.
chyba najlepiej sprawdzil by sie jakis zestawik bilsteina cos mi sie zdaje ale nigdzie nie moge znalezc do gto

Anonymous - 27-03-2008, 11:22

Wlanie w tym problem ze malo kto oferuje takie zawiasy do vr4


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group