To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - głowiczka pompy wtryskowej

Anonymous - 20-03-2008, 13:12
Temat postu: głowiczka pompy wtryskowej
Witam wszystkich ! Ostatnio pojawił się w mojej Cari 1,9 TD problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym. Falowanie pojawia sie po rozgrzaniu silnika. Z tego co sie dowiedziałem to przyczyna może być padająca głowiczka ( nastawnik) pompy wtryskowej. Mam pytanie czy ktoś przerabiał ten problem, jaki jest koszt naprawy, regeneracji itp. z góry dzieki za pomoc !
kielurkk - 20-03-2008, 20:01

Falowanie obrotów może też powodować EGR. Możesz go zaślepić i zobaczysz czy ustanie. Najprościej to ściągnąć wężyk z niego od podciśnienia lecz jeśli zaciął się na otwartym nic nie sprawdzisz. Odkręć go i na kolektorze wydechowym zaślep otwór najlepiej zamiast podkładki lub z nią podłóż cienką blachę, niektórzy stosują blachę od puszki po piwie ale to szybko się wypala. lub wyczyść tłoczek i złóż na zamkniętym bez podłaczania podcisnienia.
Anonymous - 29-03-2008, 13:43

kielurkk napisał/a:
Falowanie obrotów może też powodować EGR. Możesz go zaślepić i zobaczysz czy ustanie. Najprościej to ściągnąć wężyk z niego od podciśnienia lecz jeśli zaciął się na otwartym nic nie sprawdzisz. Odkręć go i na kolektorze wydechowym zaślep otwór najlepiej zamiast podkładki lub z nią podłóż cienką blachę, niektórzy stosują blachę od puszki po piwie ale to szybko się wypala. lub wyczyść tłoczek i złóż na zamkniętym bez podłaczania podcisnienia.



EGR zaślepiłem ale nic nie pomogło i obroty nadal falują. Dzięki mimo wszystko za zainteresowanie tematem. Teraz muszę się udać do fachowców od pompy wtryskowej bo najprawdopodobniej tam leży przyczyna tego problemu.

saphire - 29-03-2008, 21:12

Zaślepienie EGR to nie jest dobry pomysł.
Anonymous - 31-03-2008, 09:20
Temat postu: nieszczęsnu LUCAS
.wiatm, ciekaw jestem co Ci powiedzą fachowcy od pomp, a spróbuj podać mu zasilanie bezpośrednio z butelki , tzn zasilanie i powrót i zobaczysz, bo jak Ci się powietrze dostaje do paliwka przez jakąś nieszczelnosć to tez będzie głupiała pompa, daj znać co i jak.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group