[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] obroty spadają silnik przygasa i gaśnie
Anonymous - 26-03-2008, 21:30 Temat postu: [CA1A 1.3] obroty spadają silnik przygasa i gaśnie witam wszystkich, colta CA0 1,3 mam od grudnia po miesiącu, obroty na luzie zaczeły spadac (objawiało sie to drganiami na kierownicy-jednak silnik nie gasł), teraz na luzie po dojezdzie do skrzyżowania obroty spadaja do białej kreski pomiedzy 0-1000 obr/min, nie jest to w połowie, pewnie maja wtedy kolo 300 silnik przygasa, czasami powróci na 900 obrotów ale w wiekszosci gaśnie. tak samo jest przy ostrzejszym hamowaniu.
czy ktos ma jakies pomysły? Bardzo prosze o pomoc
londolut - 26-03-2008, 21:44
Na początek, czyszczenie przepustnicy, krokowego, reset kompa, regulacja wolnych obrotów.
Anonymous - 26-03-2008, 21:51
dziekuję za tak szybką odpowiedz, a jak wyczyścić krokowy i gdzie on jest? przepustnica wyczyszczona (wg zalecen krzyzaka-nie podniosło obrotów anie nie zwariowały), jutro wolne obroty. tylko nie wiem jak postepowac z krokowym
londolut - 27-03-2008, 00:17
g0s1a napisał/a: | gdzie on jest? | Pod przepustnicą, to czarne ustrojstwo na fotce
g0s1a napisał/a: | jak wyczyścić krokowy | Najlepiej rozebrać, wymoczyć w nafcie żeby cały syf odkleił się od jego wnętrzności i przesmarować jakimś mazidłem
Anonymous - 28-03-2008, 21:42
jeszcze ostatnie pytanko, jak na zdjęciu B to silniczek krokowy a, A (co jest pod tą pokrywą?)
londolut - 28-03-2008, 21:43
g0s1a napisał/a: | co jest pod tą pokrywą? | Reszta krokowca
Anonymous - 28-03-2008, 22:06
czyli czyścic to co w plastikowej puszce? i to co pod tym dekielkiem? czy jeśli to otworze to nie wyleci nic tzn jakas sprężynka. londolut bardzo dziękuje za pomoc
londolut - 29-03-2008, 00:42
g0s1a napisał/a: | czyli czyścic to co w plastikowej puszce? i to co pod tym dekielkiem? | Wszystko z pod dekla nie powinno wyskoczyć nic niespodziewanego
orz1 - 29-03-2008, 08:23
mi też tak obroty szalały, znacznie spadały, ale po wymianie filtra paliwa i świec wszystko ustało, i ładnie pracuje.
- w sum,ie nie wiem jak w 1.3, ale w 1.6wymiana filtra paliwa najlepiej na kanale, i duuża cierpliwość
londolut - 29-03-2008, 08:26
orz1 napisał/a: | nie wiem jak w 1.3, ale w 1.6wymiana filtra paliwa najlepiej na kanale, i duuża cierpliwość | W 1.3 wystarczy mieć długie nogi 10 minut i po strachu
Anonymous - 30-03-2008, 21:16
pod pokrywa B nie ma nic co mozna by przeczyscic, sa tam tylko 2 preciki (1 długi) które sa przylutowane do "czegoś" w głębi, zdejmujac pokrywe wyłamują sie i nie wiem teraz jak autko bedzie działac. wystarczy wyczyscic zebatki pod pokrywa A.
Hugo - 31-03-2008, 08:06
g0s1a napisał/a: | pod pokrywa B nie ma nic co mozna by przeczyscic, sa tam tylko 2 preciki (1 długi) które sa przylutowane do "czegoś" w głębi, zdejmujac pokrywe wyłamują sie | Nie ruszaj tego! Mam nadzieję, że nic nie uszkodziłaś. g0s1a napisał/a: | wystarczy wyczyscic zebatki pod pokrywa A. | Tak. Wyciągasz wszystko, myjesz, smarujesz np. wazeliną techniczną i składasz dokładnie tak samo.
Anonymous - 31-03-2008, 21:12
niestety zgodnie z rada londolut kolega rozkrecil obydwie pokrywy i przy otwieraniu pokrywy B urwał 2 przylutowane drucki. Wyczyszczony mechanizm pod pokrywą A poprawił sprawę, jednak nie wiem jak długo wytrzymaja te styki-nie lutowane tylko wsadzone luźno.
londolut - 02-04-2008, 06:46
g0s1a napisał/a: | kolega rozkrecil obydwie pokrywy i przy otwieraniu pokrywy B urwał 2 przylutowane drucki | Przykro mi to słyszeć. Ja osobiście też czyściłem krokowca i reanimowałem przewody właśnie pod tą pokrywą bo były zaśniedziałe i przegniłe, choć nie wiem jakim cudem.
Anonymous - 08-04-2008, 20:32
obroty ustawione, najmniejsze jakie moge ustawic ze zmasowanym złaczem to 1100 obr/min srubka maxymalnie wkręcona-wykrecona podnosi obroty równo. czy tak powinny byc? a jesli nie to co moze byc nie tak. wszystko robione wg opisu ze strony krzyzaka
|
|
|