To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - Gdzie kupic czujnik spalania stukowego (knock sensor)

Anonymous - 27-03-2008, 12:31
Temat postu: Gdzie kupic czujnik spalania stukowego (knock sensor)
Mam problem ,poniewaz nie moge dostac owego czujnika, kupilem uzywany ale izolacja jest przegrzana i zapewne ten sam problem jest u mnie. A moze ktos wie jak z powrotem te kable polutowac??jak powinny byc polutowane??
n3000 - 30-03-2008, 19:01

witam, przerabiałem kiedys ten problem, duzego wyboru nie masz albo serwis i cena 850zł i ponad miesiąc czekania zanim sprowadza, albo używka tylko nie moze pochodzic z przegrzanego silnika, jak ma jakikolwiek wyciek takiej jakby żywicy to na bank jest uszkodzony, kable jesli sie stopiły to tez na bank czujnik jest przegrzany i mozesz go wyrzucic, jest kilka firm w polsce ktore maja czesci do 3000 gt dobra jest CARUSA na bank beda mieli sporo od nich kupiłem i wszysko było sprawne, ja dałem za uzywke 100zł, mozesz tez sciagnac ze stanów nowka wychodzi 250zł + wysyłka ze strony www.3sx.com wysyłaja do polski tyle ze to tez trwa troche.
kiepuczi - 19-04-2008, 11:44

ja sciagne z serwisu mitsubishi w 2 tyg.
Anonymous - 20-04-2008, 12:47

Dzieki kiepuczi ale juz zakupilem.
slawekpurc - 28-12-2008, 13:42

witam
gdzies na jakiejs stronie widzialem instrukcje jak zamntowac czujnik spalania stukowego do 1 gen. nie moge znalesc linku do tego . ktos wie gdzie i jak to jest zamontwane? widzialem na 3sx zestaw lub na ipsmotorsport. ewentualnie jaki warto kupic? w 1 gen z tego co wiem nie ma takiego czujnika.
Jak wyglada instalacja innych czujnikow? egt/afr boost itp? trzeba sie gdzies wwiercac i czy jest to dosc skomplikowane?
w najblizszym czasie zmieniam downpipe i kolektory. wiec przy okazji moglbym zrobic pare modyfikacji.

Anonymous - 28-12-2008, 22:47

Zapewne nie chodzi ci o czujnik tylko o wskaznik. http://www.stealth316.com/2-knockbox-install.htm Czujnik posiadasz w silniku i ja go juz wymienilem ,palil sie check engine i wykazalo ze to jest wina tego czujnika,teraz jest ok.Mysle ze taki wzkaznik nie jest ci za bardzo potrzebny bynajmniej moim zdaniem,sprawdza sie on przy wyzszych modyfikacjach silnika kiedy stroi sie silnik i trzeba monitorawac aby ci tlokow nie potopilo. Co sie tyczy wzkaznika egt czyli temp. gazow wylotowych jest juz duzo trudniej. http://www.stealth316.com/2-egtpyrometers.htm oczywiscie aby byl poprawnie zamontowany, afr latwizna to samo z boost
slawekpurc - 28-12-2008, 23:50

witam
dzieki za odpowiedz.
rzecz w tym ze mam zamiar przeprowadzic dosc znaczne modyfikacje nie zakuwajac silnika , przynajmniej nie w pierwszym etapie.
1 etap to kompletny wydech tj kolektory,downpipe,back cat. zaslepienie egr+ mapa nowa/wystrojenie auta i podniesienie nieznacznie boosta cos pod 400KM
chcialbym miec przed tym pelen zestaw wskaznikow. nie chcialbym jeszcze zajechac silnikia poki jest w dobrym stanie.
taki mam plan.
back cat grredy'go montuje jutro oraz egr. na reszte sprzetu czekam a potem jade wystroic auto. wraz ze zmiana kolektora i downpipa chcialbym zainstalowac niezbedne wskazniki.

edit. problem w tym ze jestem niezla lama jesli chodzi o mechanike...no ale.. od czegos trzeba zaczac.

Anonymous - 29-12-2008, 02:04

Czytałem troszkę, rozmawiałem z modrymi i modrzejszymi, i chętnie poznam fachową opinię ludzi z forum. Jaki i na ile można bezpiecznie krecic VR4.
Przedewszystkim nie chodzi o zabicie autka :) . VR4 pada skrzynia, transmiter, panewki itd, wszytsko ma swoja wytrzymalosc. Jaka tutaj jest bezpieczna granica?
Troszkę interesowalem sie Nissanami i tam rezerwy sa zaskakujące, niestety w miskach chyba nie :(

Anonymous - 29-12-2008, 08:14

To siwetnie,ze zaczynasz od wskaznikow,moim zdaniem wazne jest monitorowanie silnika.Pamietaj tylko aby nie pchac jakiegos taniego gowna ,bo to przyniesie wiecej szkody niz pozytku.Nie tam abys montowal defi lub cos innego ale chociaz cos ze sredniej pulki . A wiec tomasz,z tego co ja sie orientowalem jak bylem w stanach napewno gorna granica dla walu to max 450ps i spotkalem sie z kilkoma ludzmi ktorzy mi to potwierdzili.Skrzynia i reszta ? :-) seryjne 300 koni jest dla 5biegowej zabujstwem.
slawekpurc - 29-12-2008, 08:59

tak ogolnie zapytam , ktore wskazniki mi polecacie zeby zamontowac? bede mial listwe na slupek wskazniki 60mm. grredy? cos w miare rozsadnego ale zeby to nie byla zupelna chinszczyzna
Anonymous - 29-12-2008, 11:55

Z 60mm w slupku zrezygnuj,mam trzy 52 to i tak zaslania mi widok a co dopiero wieksze. Jezeli moge ci doradzic ale rzecz jasna to moja opinia to mozesz zrobic tak: w konsoli srodkowej zamiast seryjnych wrzuc 60mm temp.wody ,temp.oleju ,cisnienie oleju. w slupek wrzuc afr i egt-52mm a na kolumnie kierownicy zarzuc turbo-52mm. Bedziesz mial turbo caly czas na widoku i widzac jakie daje ci cisnienie nie odrywajac znacznie wzroku od kierunku jazdy a na pozostale zegary mozesz zerkac czasami aby sprawdzic jaka obecnie ma temp i inne wartosci a jak ci ie cos bedzie dziac z reguly w lepszych wskaznikach masz ustawienia graniczne i czerwona dioda napewno ci sie rzuci w oczy. Wskazniki greedy,dobry wybor lecz nie wiem jak z kasa stoisz.Czytalem na temat wskaznikow auto gauge na innych forach ,kiedys robili totalny badziew ale kiedy wprowadzili serie SM zaczelo sie to zmieniac poniewaz zegary z tej seri sa juz na silniczku krokowym i pokazuja w miare dobrze,moze to jest dobra alternatywa.

[ Dodano: 02-01-2009, 14:40 ]
Widzieliscie rozwiazanie HKS odnosnie wskaznikow?? Cos ala GT-R :-) system nazywa sie C.A.M.P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group