To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Droga do idealu.

mkm - 27-03-2008, 14:03
Temat postu: Droga do idealu.
I nadszedl czas, aby zaprezentowac historie Colta.
Zbudowany zostal w 1995 roku i wyslany do Francji. Tam po kilku latach przezyl smierc kliniczna i przybyl na leczenie do naszego kraju w 1999.
Przez nas kupiony zostal w 2001 roku juz po „operacji” i nadaniu mu pierwotnego ksztaltu. Uzytkowany przez pierwsze lata troche po macoszemu (benzyna i do przodu). Wieczne problemy ze skrzynia biegow, ktora w koncu odmowila wspolpracy i auto stanelo na placu „sztywnych”. Okazalo sie, ze skrzynia biegow zostala zlozona z paru skrzyn, cos z hyundaya cos z 1.6 reszta z 1.3. Cos co nie powinno dzialac, dzialalo przez trzy lata i bylo wieczna udreka. Poniewaz Misiek mial wykonac swoja ostatnia misje po pol roku postoju kupilismy skrzynie kompletna z polosiami zalozylismy akumulator i Misiek wrocil na droge, robiac dziennie 70km. Tym wyczynem tak bardzo nam zaimponowal, ze zapadla decyzja o reanimacji. Przy ogledzinach okazalo sie, ze do roboty jest wszystko.
Tak wygladal w 2006. Juz ze skrzynia, wymyty przed pierwszym „remontem”...

Tu sa fotki z prob „latania” , poniewaz po wymianie amortyzatorow i wymianie koncowki wahacza zaczal sie nerwowo zachowywac na drodze. Tak „fachowo” byl naprawiony po sprowadzeniu.

Po podlataniu bez usterek przejezdzil kolejny rok.

W 2007 roku moj serdeczny przyjaciel mechanik poswiecil mu dwa tygodnie swojego czasu, rozlozyl go na czesci i ponownie zlozyl, wymieniajac wszystko co do wymiany sie nadawalo, ale o tym pozniej jak znajde plytke ze zdjeciami...

mlun - 27-03-2008, 17:26

Zapowiada się ciekawa historia:P A takie lubie. Czekam na fotki z niecierpliwością.
Marcin-Krak - 27-03-2008, 18:28

Ja tu widzę kolejnego Miśkoświra :twisted: :mrgreen:
I bardzo dobrze :d - powodzenia w działaniu

londolut - 28-03-2008, 00:46

mkm, pisz co tam w trawie piszczy :arrow: każda zmiana ma być odnotowana :)
Marcin-Krak napisał/a:
Ja tu widzę kolejnego Miśkoświra :twisted: :mrgreen:
Taaaa po trupach do celu ;) Szerokości życzę :)
Jogurt - 28-03-2008, 00:56

jedni idą na łatwiznę kupując auto w bdb stanie a inni za wszelką cenę próbują poprawić coś co ktoś kiedyś spartaczył. RE5PECT dla tych drugich bo ja to poszedłem na łatwiznę (opcja 1) :D fajny colcior
karolgt - 28-03-2008, 01:19

Przeczytałem z podziwem posta, patrze a to mkm :mrgreen:
Kraków rządzi 8) jak widać, pozdrawiam i powodzenia ! :finga: :finga:

mkm - 30-05-2008, 22:04

Po dlugich namyslach Misiek otrzymuje nowe buty. Byla przymiarka do 16-tek, ale chyba zwyciezy rozsadek i jednak beda 15-tki. Do tego dystanse 10mm przod i 15mm tyl.
Oto fotki z „przymiarki”:

15


16



A te wybralem:

londolut - 03-06-2008, 15:39

mkm napisał/a:
Byla przymiarka do 16-tek
Ja bym wziął te po lewej, ehe ehe :twisted:
Jakie masz opony, 195/50? Fajnie wygląda na tych laciach. Troszkę przypominają fele z Escorta.

mkm - 03-06-2008, 17:00

Na fotkach sa zalozone slick-i. Opony kupie 195/50 15. Marka jeszcze nieustalona. Namawiaja mnie na Barumy Bravuris, ale nie wiem, poniewaz na 14' mam Bravurisy i jak na moj gust sa troche za sliskie-ale za to tanie... cos za cos.
londolut - 03-06-2008, 17:01

mkm napisał/a:
Marka jeszcze nieustalona
Toyo lub Yokohama :) Polecam szczerze...
Anonymous - 03-06-2008, 18:29

londolut napisał/a:
mkm napisał/a:
Marka jeszcze nieustalona
Toyo lub Yokohama :) Polecam szczerze...

Zapomniałeś dodać również japońskiej marki Falken,
bardzo dobra przyczepnosc i niska cena, nie wiem jak żywotność :)
(To są 3 najbardziej popularne marki w Japonii i światku tuningowym poza nią,
barumy jak dla mnie strasznie słabą mają przyczepność - szczególnie na mokrym)

Anonymous - 04-06-2008, 18:40

Ja mam Continentale PremiumContact 2. Na mokrym trzymaja az milo, nic nie halasuja. Tylko cena pewnie juz spora za nowe. Ja kupilem uzywane z malym przelotem od znajomego.
mkm - 05-06-2008, 14:11

londolut, te Twoje Toyo PROXES T1-R calkiem ladnie leza na feldze.
Co do Toyo, Falkena i Yokohamy to slyszalem, ze sa na "beton", a nie "asfalt", ale to moze byc kolejny mit motoryzacyjny.
Przegladajac opony spodobaly mi sie Uniroyal-e RainSport2.
Poniewaz felga jest szeroka zastanawia mnie jeszcze "dodanie centymetra" i zamiast 195 moze 205?

londolut - 05-06-2008, 15:23

mkm napisał/a:
londolut, te Twoje Toyo PROXES T1-R calkiem ladnie leza na feldze.
Wiem ;)
mkm napisał/a:
felga jest szeroka zastanawia mnie jeszcze "dodanie centymetra" i zamiast 195 moze 205?
Na felę o rozmiarze 15/6,5" to 195/50 to jest maximum. Ty masz jaką tą felgę, 7" szeroką? Jeśli tak to jak zawiniesz mu 205 to tylko profil 45 bo możesz mieć później jaja z nadkolami i będzie kombinowanie ;)
mkm napisał/a:
Co do Toyo, Falkena i Yokohamy to slyszalem, ze sa na "beton", a nie "asfalt", ale to moze byc kolejny mit motoryzacyjny
Jest :!: To bajka jak stąd na księżyc i z powrotem. Jeżdżę już od 2 m-cy i jak na razie to tylko sobie chwalę.
mkm napisał/a:
Uniroyal-e RainSport2
Nie znam opinii niestety...
pawela - 05-06-2008, 17:13

mkm napisał/a:
londolut napisał/a:
felga jest szeroka zastanawia mnie jeszcze "dodanie centymetra" i zamiast 195 moze 205?
Na felę o rozmiarze 15/6,5" to 195/50 to jest maximum. Ty masz jaką tą felgę, 7" szeroką? Jeśli tak to jak zawiniesz mu 205 to tylko profil 45 bo możesz mieć później jaja z nadkolami i będzie kombinowanie ;)

Niekoniecznie. Ja mam 195/50/15 na feldze 7,5. Nie musiałbym klepać rantów gdyby nie ET30. Jeśli felga ma sporo mniejsze ET to nie ma problemu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group