To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - problem po wymianie rozrzadu

Anonymous - 30-03-2008, 11:29
Temat postu: problem po wymianie rozrzadu
panowie wymieniłem rozrzad ale poszlo cos nie tak. samochud nie odpala jak powinien jesli odpali podbija obroty do 3 tys i gasnie od razu pewnie pompa źle ustawiona niby jest ustawiona jak powinna. moze wie ktos co jest nie tak
z góry dziekuje za odpowiedz

niiby wszystko jest ustawione jak powinno według oznaczen i ponaddto podane punkty na opakowaniu paska zgadzaja sie z miejscami na silniku,bloku

saphire - 30-03-2008, 12:49

Może byś tak jeszcze napisał albo przynajmniej ustawił sobie w profilu jaki masz dokładnie model Carismy i z jakim silnikiem...

Kto ci ten rozrząd robił? Mechanik jakiś czy sam dłubałeś?

Anonymous - 30-03-2008, 14:08

Sam robił. Rozerwał sie mu pasek. Wygląda na to ze mogla paść pompa???
MAłY - 30-03-2008, 14:09

może warto sprawdzic czy rozrząd jest dobrze założony. jak u mnie mechanik wymienił rozrząd to na drugi dzien musiałem sam poprawiac bo na wale był przestawiony o jeden ząbek. na nowym pasku rozrządu są pomocnicze znaki ustawcze i dzięki nim szybko udało mi sie rozwiazac problem. pozdro
Anonymous - 30-03-2008, 15:31

pasek sie nierozerwał do końca w czasie jazdy zauwarzyłem ze cos sie dzieje spokojnie dojechalem do domu odstawiłem auto , pasek jest raczej dobrze musze sie teraz przyjzec czy jednak jeden zabek czasami tam nie jest za daleko gdzies

[ Dodano: 03-04-2008, 09:32 ]
witam ponownie sprawa ma się tak mianowicie pompa źle ustawiona. rozrzad zalozyłem ustawiłem tak jak powinno być wedł€g znakow znaki na pasku też się zgadzały niby wszystko ok, a samochud nie chodzi wszyscy mechanicy mina zdziwiona bo mósi to działac aż w końcu załatwiłem numer do jednego mechanika i powiedział mi abym koło na pompie odwrócił o 180 stopni poszedłem odwróciłem i autko odpaliło od razu.

sama wymiana rozrzadu jest prosta ,jesli sie wszystko oznaczy przed ściągnięciem paska to już w ogóle, ale dlaczego pompa ma być o 180 stopni odwrocona od miejsca gdzie podaja w Autodat i na pasku i opakowaniu od paska, pytałem sie tego mechanik a on mi powiedział ze jesli chodzi to dobrze i tyle



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group