To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Nie działa obrotomierz w CA0 - elektryka?

Anonymous - 31-03-2008, 23:15
Temat postu: [CA4A 1.6] Nie działa obrotomierz w CA0 - elektryka?
Witam!
Od czasu jak kupiłem swojego Miśka to nie działa mi obrotomierz, a z tego co wyczytałem na tym forum to chyba jakaś elektryka. Mam pytanie - co muszę kupić/naprawić żebym mógł wkońcu zobaczyć te 6000 obrotów :) ??
PS. No i ile to może kosztować ??

Pozdrawiam

londolut - 02-04-2008, 15:24

Na razie nic nie kupuj tylko zgadaj się z jakimś misiomanem z Olsztyna który jeździ 4G92 i się zamieńcie na zegary. Jeśli padło coś w zegarach to wymienić całość bo w środku to chyba nic nie zdziałasz za bardzo.
Anonymous - 03-04-2008, 07:05
Temat postu: Re: Nie działa obrotomierz w CA0 - elektryka?
gulon napisał/a:
Witam!
Od czasu jak kupiłem swojego Miśka to nie działa mi obrotomierz, a z tego co wyczytałem na tym forum to chyba jakaś elektryka. Mam pytanie - co muszę kupić/naprawić żebym mógł wkońcu zobaczyć te 6000 obrotów :) ??
PS. No i ile to może kosztować ??

Pozdrawiam


Możemy się zamienić i sprawdzić jak chcesz... Tylkoi powiedz skąd jesteś i kiedy Ci pasuje

Anonymous - 03-04-2008, 23:40

a nie ma jakis bezpiecznikow od obrotalki?
londolut - 04-04-2008, 06:32

Browar napisał/a:
a nie ma jakis bezpiecznikow od obrotalki?
Raczej nie, jest bezpiecznik od podświetlenia zegarów i to może być sprzęgnięte na jednym razem z obrotką.
Anonymous - 04-04-2008, 08:07

londolut napisał/a:
Na razie nic nie kupuj tylko zgadaj się z jakimś misiomanem z Olsztyna który jeździ 4G92 i się zamieńcie na zegary.
Niekoniecznie 4G92. Może być również 4G13 (pasuje idealnei w obie strony) lub 4G93 - ale tu będzie wariowała wskazówka obrotomierza. Tak czy inaczej pozwoli to na ustalenie, gdzie szukać błędu. Jeśli przyczyna niedomagań leży w zegarach - zegary do wymiany lub regeneracji. Jeśli zaś w jakichkolwiek innych zegarach, włożonych na podmiankę, obrotomierz nie będzie działał, przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.
londolut - 04-04-2008, 08:35

gregorbu napisał/a:
Niekoniecznie 4G92. Może być również 4G13 (pasuje idealnei w obie strony) lub 4G93 - ale tu będzie wariowała wskazówka obrotomierza
W CA0 wszystkimi 3 typami zegarów możesz żonglować według upodobań ale... w zegarach z 4G13 niema obrotki a o nią się właśnie rozchodzi gulonowi :)

Może miałem napisać tak :arrow: "zgadaj się z jakimś misiomanem z Olsztyna który ma zegary z 4G92 i się zamieńcie" ;)

Anonymous - 04-04-2008, 10:11

londolut napisał/a:
W CA0 wszystkimi 3 typami zegarów możesz żonglować według upodobań ale... w zegarach z 4G13 niema obrotki a o nią się właśnie rozchodzi gulonowi :)
Proszę Cię, nie bluźnij. :wink: I nie obrażaj CA1A z obrotomierzami, zamontowanymi seryjnie. :mrgreen:
londolut - 04-04-2008, 10:13

gregorbu napisał/a:
nie obrażaj CA1A z obrotomierzami, zamontowanymi seryjnie. :mrgreen:
Nie śmiał bym, wybacz :prayer: ;) Ale obrotki w 1.3 chyba za dopłatą ? ;)
pawela - 04-04-2008, 10:43

londolut napisał/a:
gregorbu napisał/a:
nie obrażaj CA1A z obrotomierzami, zamontowanymi seryjnie. :mrgreen:
Nie śmiał bym, wybacz :prayer: ;) Ale obrotki w 1.3 chyba za dopłatą ? ;)


Na poczatku tak, ale pod koniec produkcji niemal kazde CA1A Malibu mialo obrotomierz (z poduszkami, nieraz i klima :) ). Latwo sprawdzic wertujac alledrogo.pl ;)

Anonymous - 04-04-2008, 10:47

londolut napisał/a:
Nie śmiał bym, wybacz :prayer: ;) Ale obrotki w 1.3 chyba za dopłatą ? ;)
Ja się nie obrażam, ale nie ręczę za Żabozielonego. Czasem potrafi być nieobliczalny. :twisted: Obecność obrotomierza w CA1A była zależna od wersji wyposażenia. Mnie się akurat trafiła dość rzadko spotykana (i nieobecna w książce obsługi) wersja GLXi z obrotomierzem, klimą, dwoma poduchami, elektrycznymi lusterkami i innymi gadżetami. Niestety bez elektrycznie podnoszonych szyb.
londolut - 04-04-2008, 10:48

pawela napisał/a:
pod koniec produkcji niemal kazde CA1A Malibu mialo obrotomierz
Widziałem parę sztuk ale właśnie bez obrotki, dlatego napisałem ze CA1A było go pozbawione.
pawela napisał/a:
Latwo sprawdzic wertujac alledrogo.pl ;)
Nie natknąłem się jeszcze na allegro na CA1A z obrotomierzem.

BTW mały OT ? :P

Anonymous - 04-04-2008, 11:18

londolut napisał/a:
BTW mały OT ? :P
Myślę, że nasze rozmowy mieszczą się jeszcze w ramach poruszonego tematu.
By usystematyzować:
gulon może użyć jakichkolwiek zegarów z Colta lub Lancera CA/CB, wyposażonych w obrotomierz. W zegarach z Colta CA5A lub Lancera CB5A (praktycznie nieosiągalny, przynajmniej w Polsce), włożonych do Colta CA1A będzie wariował obrotomierz (wyskalowany do 9000).

Hugo - 04-04-2008, 14:07

gregorbu napisał/a:
Mnie się akurat trafiła dość rzadko spotykana (i nieobecna w książce obsługi) wersja GLXi z obrotomierzem, klimą, dwoma poduchami, elektrycznymi lusterkami i innymi gadżetami. Niestety bez elektrycznie podnoszonych szyb.
Ja wiem czy taka rzadka? Moja dziewczyna ma dokładnie takiego. Tylko oprócz braku elektrycznych szyb nie ma również centralnego zamka.
rosomak1983 - 30-03-2009, 03:33

Padł mi obrotomierz w moim lancerze CBO. Nie znalazłem takiego tematu w dziale CBO a jako ze obrotki sa takie same pisze w dziele CAO. Jesli moderator uzna ze chce przeniesc to nie mam nic przeciwko.
A wiec jechałem sobie dosyć szybko i nagle obroty mi spadły do zera... zlękłem sie ze mi pasek pękł albo cos padło... Ale zatrzymałem przekręciłem kluczyk (pewnie zgasilem auto)... i znów zapaliłem. Wszystko gra jedzie normalnie... tylko wskazówka obrotomierza nie działa leży na zerze... Co to moze być doradzcie cos...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group