[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Nie działa obrotomierz w CA0 - elektryka?
Anonymous - 31-03-2008, 23:15 Temat postu: [CA4A 1.6] Nie działa obrotomierz w CA0 - elektryka? Witam!
Od czasu jak kupiłem swojego Miśka to nie działa mi obrotomierz, a z tego co wyczytałem na tym forum to chyba jakaś elektryka. Mam pytanie - co muszę kupić/naprawić żebym mógł wkońcu zobaczyć te 6000 obrotów ??
PS. No i ile to może kosztować ??
Pozdrawiam
londolut - 02-04-2008, 15:24
Na razie nic nie kupuj tylko zgadaj się z jakimś misiomanem z Olsztyna który jeździ 4G92 i się zamieńcie na zegary. Jeśli padło coś w zegarach to wymienić całość bo w środku to chyba nic nie zdziałasz za bardzo.
Anonymous - 03-04-2008, 07:05 Temat postu: Re: Nie działa obrotomierz w CA0 - elektryka?
gulon napisał/a: | Witam!
Od czasu jak kupiłem swojego Miśka to nie działa mi obrotomierz, a z tego co wyczytałem na tym forum to chyba jakaś elektryka. Mam pytanie - co muszę kupić/naprawić żebym mógł wkońcu zobaczyć te 6000 obrotów ??
PS. No i ile to może kosztować ??
Pozdrawiam |
Możemy się zamienić i sprawdzić jak chcesz... Tylkoi powiedz skąd jesteś i kiedy Ci pasuje
Anonymous - 03-04-2008, 23:40
a nie ma jakis bezpiecznikow od obrotalki?
londolut - 04-04-2008, 06:32
Browar napisał/a: | a nie ma jakis bezpiecznikow od obrotalki? | Raczej nie, jest bezpiecznik od podświetlenia zegarów i to może być sprzęgnięte na jednym razem z obrotką.
Anonymous - 04-04-2008, 08:07
londolut napisał/a: | Na razie nic nie kupuj tylko zgadaj się z jakimś misiomanem z Olsztyna który jeździ 4G92 i się zamieńcie na zegary. | Niekoniecznie 4G92. Może być również 4G13 (pasuje idealnei w obie strony) lub 4G93 - ale tu będzie wariowała wskazówka obrotomierza. Tak czy inaczej pozwoli to na ustalenie, gdzie szukać błędu. Jeśli przyczyna niedomagań leży w zegarach - zegary do wymiany lub regeneracji. Jeśli zaś w jakichkolwiek innych zegarach, włożonych na podmiankę, obrotomierz nie będzie działał, przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.
londolut - 04-04-2008, 08:35
gregorbu napisał/a: | Niekoniecznie 4G92. Może być również 4G13 (pasuje idealnei w obie strony) lub 4G93 - ale tu będzie wariowała wskazówka obrotomierza | W CA0 wszystkimi 3 typami zegarów możesz żonglować według upodobań ale... w zegarach z 4G13 niema obrotki a o nią się właśnie rozchodzi gulonowi
Może miałem napisać tak "zgadaj się z jakimś misiomanem z Olsztyna który ma zegary z 4G92 i się zamieńcie"
Anonymous - 04-04-2008, 10:11
londolut napisał/a: | W CA0 wszystkimi 3 typami zegarów możesz żonglować według upodobań ale... w zegarach z 4G13 niema obrotki a o nią się właśnie rozchodzi gulonowi | Proszę Cię, nie bluźnij. I nie obrażaj CA1A z obrotomierzami, zamontowanymi seryjnie.
londolut - 04-04-2008, 10:13
gregorbu napisał/a: | nie obrażaj CA1A z obrotomierzami, zamontowanymi seryjnie. | Nie śmiał bym, wybacz Ale obrotki w 1.3 chyba za dopłatą ?
pawela - 04-04-2008, 10:43
londolut napisał/a: | gregorbu napisał/a: | nie obrażaj CA1A z obrotomierzami, zamontowanymi seryjnie. | Nie śmiał bym, wybacz Ale obrotki w 1.3 chyba za dopłatą ? |
Na poczatku tak, ale pod koniec produkcji niemal kazde CA1A Malibu mialo obrotomierz (z poduszkami, nieraz i klima ). Latwo sprawdzic wertujac alledrogo.pl
Anonymous - 04-04-2008, 10:47
londolut napisał/a: | Nie śmiał bym, wybacz Ale obrotki w 1.3 chyba za dopłatą ? | Ja się nie obrażam, ale nie ręczę za Żabozielonego. Czasem potrafi być nieobliczalny. Obecność obrotomierza w CA1A była zależna od wersji wyposażenia. Mnie się akurat trafiła dość rzadko spotykana (i nieobecna w książce obsługi) wersja GLXi z obrotomierzem, klimą, dwoma poduchami, elektrycznymi lusterkami i innymi gadżetami. Niestety bez elektrycznie podnoszonych szyb.
londolut - 04-04-2008, 10:48
pawela napisał/a: | pod koniec produkcji niemal kazde CA1A Malibu mialo obrotomierz | Widziałem parę sztuk ale właśnie bez obrotki, dlatego napisałem ze CA1A było go pozbawione.
pawela napisał/a: | Latwo sprawdzic wertujac alledrogo.pl | Nie natknąłem się jeszcze na allegro na CA1A z obrotomierzem.
BTW mały OT ?
Anonymous - 04-04-2008, 11:18
londolut napisał/a: | BTW mały OT ? | Myślę, że nasze rozmowy mieszczą się jeszcze w ramach poruszonego tematu.
By usystematyzować:
gulon może użyć jakichkolwiek zegarów z Colta lub Lancera CA/CB, wyposażonych w obrotomierz. W zegarach z Colta CA5A lub Lancera CB5A (praktycznie nieosiągalny, przynajmniej w Polsce), włożonych do Colta CA1A będzie wariował obrotomierz (wyskalowany do 9000).
Hugo - 04-04-2008, 14:07
gregorbu napisał/a: | Mnie się akurat trafiła dość rzadko spotykana (i nieobecna w książce obsługi) wersja GLXi z obrotomierzem, klimą, dwoma poduchami, elektrycznymi lusterkami i innymi gadżetami. Niestety bez elektrycznie podnoszonych szyb. | Ja wiem czy taka rzadka? Moja dziewczyna ma dokładnie takiego. Tylko oprócz braku elektrycznych szyb nie ma również centralnego zamka.
rosomak1983 - 30-03-2009, 03:33
Padł mi obrotomierz w moim lancerze CBO. Nie znalazłem takiego tematu w dziale CBO a jako ze obrotki sa takie same pisze w dziele CAO. Jesli moderator uzna ze chce przeniesc to nie mam nic przeciwko.
A wiec jechałem sobie dosyć szybko i nagle obroty mi spadły do zera... zlękłem sie ze mi pasek pękł albo cos padło... Ale zatrzymałem przekręciłem kluczyk (pewnie zgasilem auto)... i znów zapaliłem. Wszystko gra jedzie normalnie... tylko wskazówka obrotomierza nie działa leży na zerze... Co to moze być doradzcie cos...
|
|
|