To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A 2.0] Nie wchodzi na wysokie obroty!

mandro33 - 01-04-2008, 08:48
Temat postu: [EA2A 2.0] Nie wchodzi na wysokie obroty!
Rano odpalił normalnie po przejechaniu 100m nie chce wejść na wysokie obroty i na biegu jałowym silnik pracuje nierówno.świece mają około 6tyś,cewki jedna i druga podaje iskre bo sprawdzalem.Proszę o pomoc zanim pojade do warsztatu.
macia - 01-04-2008, 09:54

Jeśli na jałowym nierówno pracuje, to może silniczek krokowy do przeczyszczenia/wymiany :roll:
JaGrab3 - 01-04-2008, 10:00

Przeypływomierz. Masz gaz? Jezeli tak mogł pojsc strzał i ci wywaliło plasterek miodu. Trzeba go wyjąć z puchy filtra, naprostować i wsadzić na miejsce...

[ Dodano: 01-04-2008, 10:03 ]
ew sprawdzic to mozesz, przez odpiecie przeływki(sama kostka), jezeli silnik zacznie chodzić równo i wkreci sie na obroty to masz winowajce

mandro33 - 02-04-2008, 19:32

Sorry ale nie miałem netu(zakładają ekrany dzwiękowe i przecieli światłowód)na dodatek jeszcze strajkuje komunikacja miejska a "misiek "odmówił posłuszeństwa.W którym miejscu znajduje sie silniczek krokowy?gazu jak za sugerował JaGrab3 nie posiadam.
JaGrab3 - 02-04-2008, 22:57

Silnik krokowy nie ma nic do niewchodzenia na wysokie obroty. Ja ci mowie sprawdz przepływomierz. Może poprostu sie zepsuł.
pawlos - 02-04-2008, 23:07

witam

powodów moze byc kilka-filtr paliwa,przepływka,sonda lambda,komp.

ale najczęsciej przyczyna jest błacha-wtyczki ,przetarty kabelek ,bezpiecznik

spróbuj sczytac błedy-jezeli cos powaznego powinno wymygrac

pozdrawiam

JaGrab3 - 03-04-2008, 08:42

filtr paliwa - raczej wykluczam, fakt dusił by sie na wysokich, ale wolne by nie falowały.
przepływka - jak najbardziej
sonda lambda - nie ma takiego wpływu na prace silnika, najwyzej sklad mieszanki byłby zakłamany
komp - tez moze byc
Ja jeszcze dodam od siebie - zawieszony zawór EGR ...

mandro33 - 06-04-2008, 11:42

Usterka wykryta -przyczyną nie równej pracy silnika i braku mocy okazało się przebicie fajki od wysokiego napięcia z tym że ta która znajduje się pod cewką.Pisałem że iskra była na dwóch cewkach ale co ztego jak na czwartym cylindrze biła do masy.Kiedyś kupiłem na giełdzie zapasowa cewke i ztąd nie mialem problemu z jej wymianą,problem polega na tym że dzwoniłem po sklepach z częściami ażeby kupic samą fajkę oczywiście tą pod cewką(jest zdejmowalna osadzona na stożku)i trzeba sobie to wybic z głowy bynajmniej u mnie w mieście,tylko komplet z cewka 650zeta.Ciekawe czy Japaneze ma je w sprzedaży,akurat nie dzwoniłem bo miałem częśc na wymiane. :biggrin:
macia - 06-04-2008, 14:30

Ja 3 tygodnie temu wymieniałem fajkę w ASO Lublin. Cena oryginału 137zł/szt.
JaGrab3 - 06-04-2008, 21:49

Ta fajkę wyjmowalem u siebie i czyscilem styki przy cewce i w samej fajce. mnie problem był (jest) taki ze z jednej uszczelki w komorze świecy lekko pojawia sie olej, on paruje i sie osadza na śróbce kontaktowej fajka-cewka. Jak, oczyszcze ten kontakt to wszystcji cycuś, w przeciwbym razie zdarzają sie zgubienia iskry przy deptaniu z dołu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group