Pajero IV - [Pajero] luz na kole dwumasowym
Anonymous - 02-04-2008, 10:03 Temat postu: [Pajero] luz na kole dwumasowym witajcie. mam kolejny ogromny problem z moim pojarkiem 3,2 did z 2000 roku (manual). otoz, uslyszalem niepokojacy stuk w okolicach skrzyni biegow. w pierwszym momencie pomyslalem, ze sprzeglo sie konczy ale po wysprzegleniu halas nie zmienial sie. Dzwieki te moge porownac do udezen klucza o klucz. postanowilem sprawdzic co to i po demontazu skrzyni biegow okazalo sie, ze docisk sprzegla roznitowal sie. bylo dla mnie jasne, co jest przyczyna. Kupilem nowy (oryginal) i sprawa byla zalatwiona. w skrzyni biegow cisza. po przejechaniu 100 km. halas wrocil. dzieje sie to tylko na goracym silniku. kiedy rano zapalam auto nic nie halasuje. Ponowny demontaz skrzyni biegow. Docisk nie uszkodzony!! postanowilem zdemontowac kolo dwumasowe. zauwazylem, ze leci z niego jakis tawot. to normalne???? na kole wyczuwalny jest luz zarowno wtedy kiedy probuje je obrucic (luz ma ok. 1 cm) i delikatny luz w plaszczyznie. tak jakby kolo sie rozwarstwilo.
nigdy nie mialem do czynienia z kolem dwumasowym. bede wdzieczny za wszelkie sugestie. zastanawiam sie czy te kola sie regeneruje. moze ktos wie skad wziac takie kolo tylko tanie
pozdrawiam.
zbyszekm2 - 02-04-2008, 11:14
już się nic z tym kołem nie da zrobić, bo stało się najgorsze, wypłynął smar.
Anonymous - 02-04-2008, 11:47
dzięki za pomoc zbyszkum. Skąd wziąć takie kolo?? nowe kosztuje ok 10 tys. zl. Na allegro znalazłem COŚ TAKIEGO . A może po prostu rozejrzeć się za używanym?
zbyszekm2 - 02-04-2008, 14:13
wiem
Anonymous - 02-04-2008, 17:48
zbyszekm2 napisał/a: | wiem |
nie wątpię ale może ktoś kupował takie kolo i wie gdzie można je kupić taniej niż w ASO. A może takie same koła występują w innym modelu niż 3,2 DID i można by je zaadoptować?? Np: Pajero 2,8 td
Swoją drogą zastanawiam się co w tym kole jest tak drogocennego.
zbyszekm2 - 02-04-2008, 18:30
jacenty napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | wiem |
nie wątpię ale może ktoś kupował takie kolo i wie gdzie można je kupić taniej niż w ASO. A może takie same koła występują w innym modelu niż 3,2 DID i można by je zaadoptować?? Np: Pajero 2,8 td
Swoją drogą zastanawiam się co w tym kole jest tak drogocennego. |
Nie zastąpisz niczym, w 2,8 nie ma kola dwumasowego, drogocenna jest myśl techniczna oraz wykonanie. To jest nie tylko koło zamachowe ale i tłumik drgań.
Anonymous - 02-04-2008, 21:20
10 000 zł
Jakiś rok temu wymieniałem koło dwumasowe w Subaru Outback.
Koszt około 2400 zł wydawał mi się wtedy bardzo wysoki...
Ale to co czytam teraz to szok...
Powiem wam chłopaki, że w tym momencie cieszę się jeszcze bardziej, że się zdecydowałem na automat.
Tobie Jacenty współczuję i niestety nie mam pojęcia co poradzić w tej sytuacji.
|
|
|