Archiwum - Cari
Anonymous - 07-04-2008, 18:07 Temat postu: Cari Witam.
Jako że mój Lancer po Kolizji poszedł na złom, a ja nie chcę się rozstawać z Mitsu,
mam pytania do użytkowników Carismy z silnikiem diesla:
Jak się Wam te samochody sprawują, czy są awaryjne, czy słychać bardzo silnik i zawieszenie oraz jaka jest w nich blacha?
Dzwoniłem w dwa miejsca do Niemiec chcąc kupić Carismę 1.9 DI-D i co ciekawe obydwa auta pomimo że miały przejechane po 100 tyś km miały uszkodzone głowice! Jak to możliwe w samochodzie z tak małym przebiegiem?
I ostatnie pytanko co sądzicie o tym autach?
Carisma 1
Carisma 2
Carisma 3
Robson86 - 07-04-2008, 18:28
Andrzej C. napisał/a: | i zawieszenie oraz jaka jest w nich blacha? |
o ile przed liftingiem slychac bylo zazalenia w sprawie glosnego zawieszenia tylnego to w modelu po liftnigu jest juz ok poprawili co mieli poprawic
Blacha ...o ile auto nie mialo dzwona jakiegos nie powinno rdzewiec. Pelen ocynk
Tym pierwszym juz ktos sie interesuje z forum z tego co pamietam. Ogolnie nie ma sie do czego przyczepic.
Druga: poza puknieciem pod tylna prawa lampa i jakims wglebieniem pod listwa na blotniku prawym przenim. Wnetrze zadbane, maska wydaje sie byc ok. A czy sruby mocujace chlodnice nie powinny byc tak zardzewiale Ja takich nie mam
Ostatni samochod trudno ocenic ze wzgledu na slaba jakosc zdjec...
pozdroo
Anonymous - 09-04-2008, 23:24
Byłem obejrzeć auto nr. 2. Moje wrażenia nie są najlepsze, wygląda to tak jakby była "przytarta" po całości z prawej strony. Drzwi prawe tylne się nie domykają, a pod tylną klapą wychodzi rdza, na błotniku widać że było malowane. Wnętrze też nie jest za ciekawe, bardzo wytarte elementy tapicerki, zwłaszcza na drzwiach i w około przycisków od opuszczania szyb. Silnik chodzi równo ale głośno, nie wiem czy tak powinien chodzić silnik diesla który ma przejechane 158 tyś. km.
Proszę o jakieś rady posiadaczy Carism z tym właśnie silnikiem na co mam zwracać największą uwagę i czy w tych autach kontrolki od silnika i od poduszek gasną dopiero po odpaleniu silnika czy powinny zgasnąć wcześniej tak jak miałem w moim Lancerze?
Tomashi - 10-04-2008, 08:41
[quote="Robson86"] Andrzej C. napisał/a: | (...). A czy sruby mocujace chlodnice nie powinny byc tak zardzewiale |
Też takie mam i ten zaczep od pręta podtrzymującego maskę.
Ktoś rzucił hasło, że to efekt "zamieszkania" Carismy - nad morzem, gdzie jest duża wilgoć.
Może tak, może nie - te zardzewiałe śruby chyba nie są najważniejsze...
Robson86 - 10-04-2008, 14:40
Tomashi napisał/a: | Może tak, może nie - te zardzewiałe śruby chyba nie są najważniejsze... |
jasne ze nie...ale jesli ktos je wykrecal a co za tym idzie uszkodzil powloke lakiernicza na nich to juz chyba moze wskazywac ze (ewentualnie) cos moglo sie dziac...
Pozdroo
kristof - 12-04-2008, 09:56
Robson86 napisał/a: | Tomashi napisał/a: | Może tak, może nie - te zardzewiałe śruby chyba nie są najważniejsze... |
jasne ze nie...ale jesli ktos je wykrecal a co za tym idzie uszkodzil powloke lakiernicza na nich to juz chyba moze wskazywac ze (ewentualnie) cos moglo sie dziac...
Pozdroo |
Dokłądnie ja mam rdze pod machą (na śrubach)od czasu założenia instalacji LPG...nikt nie zadbał o zabezpieczenie śrub więc ja to zrobie
wystarczy coś na korozje dobry sprey i jechana do przodu...
Więc przedewszystkim trza się dowiedzieć co było robione w silniku
Anonymous - 04-05-2008, 13:34
Witam ponownie.
Od wczoraj jestem posiadaczem CARISMY 1.6 z 2001r (wersja AVANCE) Miał być diesel, ale skończyło się na benzynie. Auto jest ogólnie bardzo dobrze utrzymane i z bogatym wyposażeniem tyle że jest sprowadzone z Niemiec i nie posiadam do niego książki serwisowej. CARI ma przejechane według licznika 87 000 km i wszystko wskazuje na to że jest to oryginalny przebieg (potwierdziło to dwóch mechaników po dokładnych oględzinach) i teraz bardzo ważne pytanie do Was:
Czy powinienem wymienić cały rozrząd, czy tylko pasek?
i czy przy wymianie oleju, zalać pełnym syntetykiem, czy półsyntetykiem. Dodam że nie mam pojęcia jakim olejem jest w tej chwili zalany.
Pozdrawiam wszystkich i proszę o rady.
P.S Co jeszcze powinienem wymienić?
|
|
|