Carisma - Techniczne - Głośne turbo w Carismi TD z 97.r. czy to normalne???????????
Anonymous - 08-04-2006, 19:00 Temat postu: Głośne turbo w Carismi TD z 97.r. czy to normalne??????????? mam pytanko czy powyrzej 2tyś obrotow glosno chodzi turbo sprezarka u mnie jak odrzutowiec sie wlancza a silnik tez glosny czy to tak ma byc ze turbo slychac jak sie wlancza i jest dosyc glosne ???? i czy to tez moze byc zpowodowane tlumnikiem ????
prosze o informacje jak macie te silniki z renówek 1.9 TD
Anonymous - 09-04-2006, 16:39
Mam tez taki silniczek. U mnie turbo włącza się po 2,5 tys. i wyraźnie to słychać szczególnie, gdy się przyciśnie mocniej pedał gazu.
Sprawdzałeś luz na osi turbosprężarki? Może od tego jest jakiś hałas.
pozdrawiam
Anonymous - 05-05-2006, 00:26
Mam podobny problem tylko nie wiem czy jest to wina turbo?
Jestem po pękniętym pasku rozrządu i po remoncie głowicy.
Na luzie, podczas dodawania gazu nic nie słychać. Podczas jazdy zaczyna brzęczeć właśnie powyżej 2tys. Przed remontem nie było takiego problemu i oznaką działania turbo był lekki gwizd i wciskanie w fotel
Mechanik mówi że oprócz głowicy i paska rozrządu nic nie ruszał.
Wie ktoś o co chodzi?
Czy można z takim hałasem pod maską jeździć?:(
[ Dodano: 09-05-2006, 00:16 ]
Zrobione Okazało się, że opaski na przewodach powietrznych do turbo były niedokręcone i turbo zasysała powietrze z zewnątrz. Stąd ten dziwny brzęczący dźwięk:)
Anonymous - 28-05-2006, 11:13 Temat postu: carisma 1,9 GL TD 98r. Witam wszystkich.
Zakupiłem ostatnio ten model samochodu w Holandii i jestem początkującym jeśli chodzi o samochody. Co mam wymienć, kupić na początku aby sprawnie nim jeździć. Gdzie mogę poczytać coć o tym modelu, jak go eksloatować. MAm tylko instrukcję w języku obcym.
Pomóżcie dzięki pozdrawiam mitsumaniaków.
stanik - 28-05-2006, 12:33
na poczatku wymien rozrzad. Nigdy nie wiadomo kiedy poprzedni wlasciciel go wymienil i jak dlugo juz jezdzi w aucie. A jesli rozrzad strzeli w czasie jazdy to niestety jest to chyba najbardziej bolesna usterka bo wtedy pozostaje mniej lub bardziej skomplikowany remont silnika (zalezy w jakim stopniu spotkaly sie zawory z tlokami).
A poza rozrzadem to jak wymienisz materialy eksploatacyjne (filtry, olej i inne plyny) to na pewno juz bedzie bardzo duzo zrobione). pozostale rzeczy raczej nie zagrazaja silnikowi na tyle ze w razie ich awarii moga uszkodzic cos innego, takze reszta to mysle ze po jakis ogledzinach lub w miare dawania o sobie znac (typu cos w zawieszeniu, jesli nic nie puka to chyba nie ma co na zapas szalec).
Pozdrawiam
|
|
|