To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Problem z odpalaniem

wujas - 09-04-2008, 16:13
Temat postu: Problem z odpalaniem
witam.

Mam problem z odpalaniem mojego miska. Jak w profilu posiadam miska kombi 1.6 GLXi.
Problem polega na tym iz jezeli jest zimny to nie odpala za pierwszym przekreceniem stecyjki. Musze go chwile pokrecic i za drugim razem juz odpali. jak jest cieply to tak zakreci z 6razy i dopiero odpali. Raz tak dla spr jak rano odpalalem to go przytrzymalem troche dluzej lecz i tak nie chcial odpalic. Silnik ma realny przebieg 190tys. niedawno wymienialem przewody wys. nap., filtry, swiece, i nadal tak samo.
Jak juz odpali to chodzi ladnie. Kurcze nie wiem co to moze byc. wydaje sie byc wszysko ok. Kontrolka CHECK ENGINE sie nie zapala. Moze cos sie zapchalo w tych wezykach??

Wie ktos co to moze byc?? Prosze o pomoc.

Marcin-Krak - 09-04-2008, 16:19

Ja bym obstawiał rozrusznik.

Co i jak robić jest napisane np tutaj

wujas - 09-04-2008, 16:23

nie wiem ale wydaje mi sie ze rozrusznik kreci bardzo dobrze. pomyka jak glupi :mrgreen:
docencik87 - 09-04-2008, 16:52

Czujnik temperatury cieczy. Ten który informuje ECU o temperaturze silnika
piotrek204 łódz - 09-04-2008, 17:17

spodkałem sie z tym co prawda auto toyota ale był ten sam problem odpalania na zimnym silniku ,był sprawdzany czujnik temp , komp itd..... i nic, poczyscił przewody , styki i to pomogło spróbuj.
wichura1 - 09-04-2008, 20:22

Kondensatory w ECU wymienione? Zacznij od tego, Opis tutaj.
Hugo - 09-04-2008, 20:27

Regulacja zaworów się kłania. Tak na 99%.
wujas napisał/a:
jezeli jest zimny to nie odpala za pierwszym przekreceniem stecyjki
wujas napisał/a:
jak jest cieply to tak zakreci z 6razy i dopiero odpali
Na 99,9% mam rację.

[ Dodano: 09-04-2008, 20:28 ]
Oczywiście zawory reguluje się na rozgrzanym silniku.

wujas - 10-04-2008, 10:02

z kondensatorami to nie bedzie problem. Z zaworami to juz gozej. jak sie ksztaltuja ceny za takie ustawienie zaworow?? czy sa jeszcze jakies objawy rozregulowanych zaworow?? a i jeszcze ten czyjnik temperatury :mrgreen: hmmm... za co tu sie zlapac :biggrin:
Krzyzak - 10-04-2008, 10:53

regulacja zaworow miedzy 30 a 80 zl
wichura1 - 10-04-2008, 11:54

Kondensatory i tak musisz zmienić, bo używali Rubycon-y, które szlag trafia. Jak wyleją, to ECU padnie i Misiek będzie unieruchomiony całkowicie. A wtedy wymiana kondensatorów może juz niewiele dać.
Hugo - 10-04-2008, 15:26

wujas napisał/a:
za co tu sie zlapac :biggrin:
Najpierw wymiana kondensatorów (ok. 20 zł) a następnie regulacja zaworów. W takich przypadkach zawsze zaczynamy od najtańszych napraw.
Hornet - 10-04-2008, 15:48

Kondensatorki można wymienić samemu, koszt jest wtedy znikomy. Jedyne na co trzeba uważać to ścieżki po obu stronach płytki. Po wymianie najlepiej sprawdzić miernikiem czy jest "przejście" od nóżki kondziorka do kolejnego elementu na danej ścieżce.
wujas - 10-04-2008, 16:57

z kondesatorami raczej nie bedzie problemu jednak nie szybko zajme sie autem poniewaz siedze za granica a misiek w POLSCE :cry:
Anonymous - 14-04-2008, 21:04

A mnie sie wydaje ze pomoze wyczyszczenie kopółki
wujas - 18-04-2008, 20:44

uhhhh... :D w koncu dostalem sie do neta. Za granica mam slaby dostep do nete :cry: :cry: kurcze patrzylem w manualu i nie moglem zbytnio znalezc nic o regulacji zaworow w 4g92. W 4g93 czyli DOHC nie mozna regulowac(tek przynajmniej skumalem z manuala) niby same sie reguluja itd. Rozumiem ze w 92 jest normalna regulacja. W sumie to ostatnio zauwazylem ze jak zaleje do pelna to lepiej odpala. Czyzby pompa?? Lecz jak juz odpali to ladnie chodzi. Filter wymienialem. Pewnie bede musial spr cisnienie paliwa. A i jeszcze pytanko do tych zaworow. Czy producent zaleca regulacje co jakis przebieg??

pozdro dla wszystkich!!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group