To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] colcik przerywa

Anonymous - 09-04-2008, 17:54
Temat postu: [CA1A 1.3] colcik przerywa
witajcie!!
moj colcik ma taka bolaczke gdy popada deszcz i jest wilgotno to silnik zaczyna przerywac tzn na aparat zaplonowy chlusnie woda z kaluzy i d*pa nie da sie jechac. wczoraj padalo caly dzien chcialem ruszyc ze skrzyzowania a tu bum i silnik zdechl na srodku krzyzowki . dodam ze kable WN i swiece nowe
moje pytanie jest nastepujace ...
co mam uszczelnic i czym zeby tak sie nie dzialo ?? z góry dzieki za odpowiedz

marekoza - 09-04-2008, 18:06

pojecia nie mam... dziwi mnie fakt ze wymiana kabli nic nie dala...

P.S. Ja studiuje zaocznie w zg wiec moze jakis spot kiedys jesli znasz jeszcze jakies miski w Grunbergu?

Anonymous - 09-04-2008, 18:09

Do sprawdzenia bezwzględnie przewody wn - kiedy będzie już ciemno, odpal silnik i sprawdź, czy nie iskrzy na kablach, szczególnie w okolicy świec i kopułki rozdzielacza. Oczywiście musi być ciemno, więc nie stawaj pod latarnią. :P Poza tym sugeruję sprawdzić stan kopułki i palca rozdzielacza. Tutaj znajdziesz instrukcję.
Hugo - 09-04-2008, 20:10

Ja mam przebicie na oryginalnych kablach Yazaki i też miałem ten problem gdy nie miałem plastikowej osłony za prawym kołem. Stanąłem w ulewie. Na aparacie było kilka kropel wody i koniec jazdy. Założyłem osłonę i specjalnie w deszczu jechałem po kałużach tak szybko jak się dało (woda lała się na boki na odległość kilku metrów) i bez problemu. Specjalnie zajrzałem pod maskę i na aparacie nie było ani kropli wody! Wniosek: osłona jest niezbędna i w dodatku tak skonstruowana, że nie "dopuści" nawet kropli wody do komory silnika. Po prostu Made in Japan :mrgreen: .
Więc kolego arczi4 sprawdź czy posiadasz tę osłonę (prawie identyczna jest też przy drugim kole).

Anonymous - 09-04-2008, 22:07

Hugo tak jak mowisz sprawdze czy mam jak nie to wybiore sie na szrot i kupie z jakiegos rozbitka :D z gory dzieki
Hugo - 09-04-2008, 22:43

arczi4 koniecznie. Ona jest niezbędna. Tak to skośnookie diabełki wymyśliły i tak ma być :wink:
Anonymous - 10-04-2008, 16:26

Hugo czy ta oslona ma być pod skrzynia mocowana czy w ktorym miejscu??
Hugo - 10-04-2008, 16:30

arczi4 napisał/a:
czy ta oslona ma być pod skrzynia mocowana czy w ktorym miejscu??
Nie pod skrzynią. Patrząc od strony zewnętrznej auta (na koło) ma ona być za nim. Przykręcona jest do podłużnicy i znajduje się pomiędzy kołem a skrzynią biegów. Biegnie równolegle do osi samochodu.
Anonymous - 10-04-2008, 17:59

taaaaa :) tak jak mowisz to u mnie jest ta oslona z drugiej strony a wlasnie z tamtej niema. wybiore sie na szrot moze cos znajde
pozdrawiam :)

Anonymous - 11-04-2008, 12:33

Hugo napisał/a:
Ja mam przebicie na oryginalnych kablach Yazaki

A jaki masz przebieg ?

Anonymous - 11-04-2008, 12:55

Czy z oslona czy nie kable nie maja prawa swiecic.
londolut - 11-04-2008, 14:11

Kuczan napisał/a:
Hugo napisał/a:
Ja mam przebicie na oryginalnych kablach Yazaki

A jaki masz przebieg ?
Nieważne, jak jedzie i nic się nie dzieje to po co zmieniać w końcu to ORI :D :)
Hugo - 11-04-2008, 17:28

Kuczan napisał/a:
A jaki masz przebieg ?
181 000 km.
Anonymous - 11-04-2008, 23:34

Pytam dlatego że też mam kable YAZAKI z 93r. tak jak mój colt i mam przebieg 175 500 km więc ciekawe ile takie kable mogą wytrzymać i czy oryginalne kable mogą świadczyć o przebiegu.
Hugo - 12-04-2008, 00:27

Kuczan napisał/a:
więc ciekawe ile takie kable mogą wytrzymać i czy oryginalne kable mogą świadczyć o przebiegu.
Też się zastanawiałem nad tym.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group