To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - POMOCY- problemy z przyśpieszeniem

Anonymous - 09-04-2006, 21:00
Temat postu: POMOCY- problemy z przyśpieszeniem
pojawił mi sie nastepujący problem, w sobote wybrałem sie w trase około 700 km i na początku było wszystko ok ale po jakims czasie stało sie tak, że jak zmieniam bieg na wyższy to samochód jakby "mulał" przez kilka sekund obroty stoja w miejscy a potem dopiero zaczyna nbierać mocy i mozna jechac, przy redukcji biegu nie ma czegos takiego.
czy ktos wie co to jest i ile mniejwięcej kosztuje naprawa??
pozdr i prosze o pomoc

Anonymous - 09-04-2006, 21:08

A nie zatankowałeś oby lewego paliwa? Objaw - rzekłbym - typowy.
Anonymous - 09-04-2006, 21:11

[quote="gregorbu"]A nie zatankowałeś oby lewego paliwa? Objaw - rzekłbym - typowy.[/quote]

hmm no jakby to powiedzieć od poływy tamtego roku jeżdziłem w większości na paliwie z ukrainy, ale wszyscy jeżdża i nic sie nikomu nie robi, i co o tym myslisz?? bo teraz mam zalane normalne ale nic nie pomaga

Anonymous - 09-04-2006, 21:16

Już to raz pisałem: zrobiono pomiary paliwa zza wshodniej granicy i wyszło, że zamiast 95 ma 72 oktany. Może tym razem zatankowałeś gorsze niż zwykle, stąd te problemy. Jeśli w paliwie jest woda, osadza się na spodzie zbiornika. Proponowałbym dolanie jakiegoś siuwaksu do baku. Ja w takich sytuacjach dolewam denaturat. Być może konieczna będzie wymiana filtra paliwa. Filtr kosztuje ok. 40 PLN, wymiana zależy od miejsca - można to zrobić samemu, to koszt wyniesie 0PLN. Oczywiście przyczyn mułowatości może być więcej, ale najlepiej rozpocząć od najprostszych.
Anonymous - 10-04-2006, 21:27

tak owszem wszystko sie zgadza, tylko że ja mam TD i nie wiem czy za bardzo mozna tutaj nalac denaturatu, ale jutro pewnie (jak sie wyrobię) pojadę do mechanika z filtrem niech mi go wymienia, a swoją droga zauwazył cos dziwnego, otóż jak samochód postoi chociaz z kilka minut to na samym poczatku idzie jak powinien, dopiero przy dłuższej jeżdzie zaczyna sie to robic, może to będzie pomocne w bliższym okresleniu problemu. :?:
Hubeeert - 10-04-2006, 23:59

Zapchany filtr
Zmień filtr.

Anonymous - 11-04-2006, 09:14

Hubeeert napisał/a:
Zapchany filtr
Zmień filtr.


mam nadzieje że to włąsnie to. filtr mam już kupiony i tylko dzisiaj musze sie do echanika wybrac i wymienić.
zobaczymy co będzie po wymianie :roll:

ROMEL - 12-04-2006, 07:02

Sprawdzić odpowietrzenie zbiornika... oczywiście poprzedzając wymiana filtra...

PZDR

Anonymous - 15-04-2006, 09:26

ROMEL napisał/a:
Sprawdzić odpowietrzenie zbiornika... oczywiście poprzedzając wymiana filtra...
PZDR

a jak to sprawdzić??

wymieniłem filtr, najpierw było wszystko ok i cacy ale po jakims dniu znowu sie to samo zaczeło i już nie mam pojęcia co to może być, chyba wizyta u mechanika jest nie unikniona, a nawet podjełem decyzje ze jak to naprawie to wymienie samochód na cos innego młodszego.
pozdr

Hubeeert - 15-04-2006, 18:57

Znaczy to tylko tyle że masz syf w zbiorniku i następny filter szlag trafił. IMO - zdjęcie i płukanie zbiornika powinno załatwić sprawę + niestety kolejna wymiana filtra...
No ale ja się nie znam.

Anonymous - 15-04-2006, 19:01

Hubeeert napisał/a:
Znaczy to tylko tyle że masz syf w zbiorniku i następny filter szlag trafił. IMO - zdjęcie i płukanie zbiornika powinno załatwić sprawę + niestety kolejna wymiana filtra...
No ale ja się nie znam.


dzieki za podpowiedź, ale jeszcze sie wsytrzymam i poczekam co dalej bedzie sie działo, raz jeszcze dzieki i wesołych świąt wszystkim :lol:

KaWu - 16-04-2006, 15:24

jacekr2, obawiam sie ze Hubeeert, ma racje.
Znajomy z Lublina tez czesto tankowal na wschodzie. Caly czas zadowolony ze portfel tak nie chudnie oraz ze paliwo jest ok. Niestety na poczatku roku mial problemy z zapalaniem i szarpaniem auta. Walczyl 0,5 miesiaca i czesc zaoszczedzonych pieniedzy na paliwku pakowal w auto. A ono nadal robilo psikusy. Wreszcie mechanik wymienil bak-bo podobno i tak zaczal korodowac-i problem zniknal.
Mozliwe ze to od zlego paliwka. Choc u nas tez czasami nie wiadomo co sie naleje. 8)

Maciek - 16-04-2006, 15:27

Ja to gdyby wacha nie była taka droga jeździłbym do Szwabii zatankować mają lepszą kontrole tego co leje sie z dystrybutorów.
Anonymous - 16-04-2006, 15:31

jedno co zauwazyłem po wymianie filtra, ze nastepuje to zacięcie ale po dłuższej juz jeżdzie a nie jak było wczesniej po 5 minutach, teraz to i czasami nawet 20 minut jest ok a potem sie tak dzieje, ale jeszcze porozmawiam z mechanikiem może gdzieś sie jakis brudek wepchał i trzeba tylko przeczyścić.

ale mam ine pytanie jak sprawdzic czy to nie nawaliła pompa paliwowa?? :?:

Hubeeert - 16-04-2006, 22:27

jacekr2 napisał/a:
jak sprawdzic czy to nie nawaliła pompa paliwowa??

Mechanik (nie mylić z "mechanikiem") wie jak i jeżeli nie sam to wie gdzie oddać do sprawdzenia.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group