Carisma - Techniczne - POMOCY- problemy z przyśpieszeniem
Anonymous - 09-04-2006, 21:00 Temat postu: POMOCY- problemy z przyśpieszeniem pojawił mi sie nastepujący problem, w sobote wybrałem sie w trase około 700 km i na początku było wszystko ok ale po jakims czasie stało sie tak, że jak zmieniam bieg na wyższy to samochód jakby "mulał" przez kilka sekund obroty stoja w miejscy a potem dopiero zaczyna nbierać mocy i mozna jechac, przy redukcji biegu nie ma czegos takiego.
czy ktos wie co to jest i ile mniejwięcej kosztuje naprawa??
pozdr i prosze o pomoc
Anonymous - 09-04-2006, 21:08
A nie zatankowałeś oby lewego paliwa? Objaw - rzekłbym - typowy.
Anonymous - 09-04-2006, 21:11
[quote="gregorbu"]A nie zatankowałeś oby lewego paliwa? Objaw - rzekłbym - typowy.[/quote]
hmm no jakby to powiedzieć od poływy tamtego roku jeżdziłem w większości na paliwie z ukrainy, ale wszyscy jeżdża i nic sie nikomu nie robi, i co o tym myslisz?? bo teraz mam zalane normalne ale nic nie pomaga
Anonymous - 09-04-2006, 21:16
Już to raz pisałem: zrobiono pomiary paliwa zza wshodniej granicy i wyszło, że zamiast 95 ma 72 oktany. Może tym razem zatankowałeś gorsze niż zwykle, stąd te problemy. Jeśli w paliwie jest woda, osadza się na spodzie zbiornika. Proponowałbym dolanie jakiegoś siuwaksu do baku. Ja w takich sytuacjach dolewam denaturat. Być może konieczna będzie wymiana filtra paliwa. Filtr kosztuje ok. 40 PLN, wymiana zależy od miejsca - można to zrobić samemu, to koszt wyniesie 0PLN. Oczywiście przyczyn mułowatości może być więcej, ale najlepiej rozpocząć od najprostszych.
Anonymous - 10-04-2006, 21:27
tak owszem wszystko sie zgadza, tylko że ja mam TD i nie wiem czy za bardzo mozna tutaj nalac denaturatu, ale jutro pewnie (jak sie wyrobię) pojadę do mechanika z filtrem niech mi go wymienia, a swoją droga zauwazył cos dziwnego, otóż jak samochód postoi chociaz z kilka minut to na samym poczatku idzie jak powinien, dopiero przy dłuższej jeżdzie zaczyna sie to robic, może to będzie pomocne w bliższym okresleniu problemu.
Hubeeert - 10-04-2006, 23:59
Zapchany filtr
Zmień filtr.
Anonymous - 11-04-2006, 09:14
Hubeeert napisał/a: | Zapchany filtr
Zmień filtr. |
mam nadzieje że to włąsnie to. filtr mam już kupiony i tylko dzisiaj musze sie do echanika wybrac i wymienić.
zobaczymy co będzie po wymianie
ROMEL - 12-04-2006, 07:02
Sprawdzić odpowietrzenie zbiornika... oczywiście poprzedzając wymiana filtra...
PZDR
Anonymous - 15-04-2006, 09:26
ROMEL napisał/a: | Sprawdzić odpowietrzenie zbiornika... oczywiście poprzedzając wymiana filtra...
PZDR |
a jak to sprawdzić??
wymieniłem filtr, najpierw było wszystko ok i cacy ale po jakims dniu znowu sie to samo zaczeło i już nie mam pojęcia co to może być, chyba wizyta u mechanika jest nie unikniona, a nawet podjełem decyzje ze jak to naprawie to wymienie samochód na cos innego młodszego.
pozdr
Hubeeert - 15-04-2006, 18:57
Znaczy to tylko tyle że masz syf w zbiorniku i następny filter szlag trafił. IMO - zdjęcie i płukanie zbiornika powinno załatwić sprawę + niestety kolejna wymiana filtra...
No ale ja się nie znam.
Anonymous - 15-04-2006, 19:01
Hubeeert napisał/a: | Znaczy to tylko tyle że masz syf w zbiorniku i następny filter szlag trafił. IMO - zdjęcie i płukanie zbiornika powinno załatwić sprawę + niestety kolejna wymiana filtra...
No ale ja się nie znam. |
dzieki za podpowiedź, ale jeszcze sie wsytrzymam i poczekam co dalej bedzie sie działo, raz jeszcze dzieki i wesołych świąt wszystkim
KaWu - 16-04-2006, 15:24
jacekr2, obawiam sie ze Hubeeert, ma racje.
Znajomy z Lublina tez czesto tankowal na wschodzie. Caly czas zadowolony ze portfel tak nie chudnie oraz ze paliwo jest ok. Niestety na poczatku roku mial problemy z zapalaniem i szarpaniem auta. Walczyl 0,5 miesiaca i czesc zaoszczedzonych pieniedzy na paliwku pakowal w auto. A ono nadal robilo psikusy. Wreszcie mechanik wymienil bak-bo podobno i tak zaczal korodowac-i problem zniknal.
Mozliwe ze to od zlego paliwka. Choc u nas tez czasami nie wiadomo co sie naleje.
Maciek - 16-04-2006, 15:27
Ja to gdyby wacha nie była taka droga jeździłbym do Szwabii zatankować mają lepszą kontrole tego co leje sie z dystrybutorów.
Anonymous - 16-04-2006, 15:31
jedno co zauwazyłem po wymianie filtra, ze nastepuje to zacięcie ale po dłuższej juz jeżdzie a nie jak było wczesniej po 5 minutach, teraz to i czasami nawet 20 minut jest ok a potem sie tak dzieje, ale jeszcze porozmawiam z mechanikiem może gdzieś sie jakis brudek wepchał i trzeba tylko przeczyścić.
ale mam ine pytanie jak sprawdzic czy to nie nawaliła pompa paliwowa??
Hubeeert - 16-04-2006, 22:27
jacekr2 napisał/a: | jak sprawdzic czy to nie nawaliła pompa paliwowa?? |
Mechanik (nie mylić z "mechanikiem") wie jak i jeżeli nie sam to wie gdzie oddać do sprawdzenia.
|
|
|