To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS DID] [ELEKTRONIKA] Przestał odpalać - co sprawdzać?

Anonymous - 16-04-2008, 12:15
Temat postu: [MSS DID] [ELEKTRONIKA] Przestał odpalać - co sprawdzać?
Dopadło mnie w końcu ;) Misiek był na tyle miły, że nie odpalił już w garażu, a nie na stacji 50 km od domu :mrgreen:

Tak czy inaczej nie odpala. Akumulator sprawny, paliwo jest (hehe), rozrusznik kręci ok, ale silnik nie próbuje nawet załapać. Dzień wcześniej miałem podobny problem, zastosowałem metodę a'la windows - wyjść, zamknąć drzwi, otworzyć drzwi, odpalić ponownie. I zadziałało! :lol: Tym razem już nie działa i zanim go podepnę pod komputer, chcę się dowiedzieć, co faktycznie może być przyczyną. Obstawiam:
- immobilizer
- jakieś ustrojstwo od diesla - nie znam się na tym, nie wiem czy tutaj może paść coś w stylu kopułki, cewki..
- jakiś czujnik padł, albo podaje idiotyczne wartości i auto nie odpala..

Any idea?

Anonymous - 16-04-2008, 15:12

Jeżeli to imobilisser to odlacz komputer na pol minuty i najpierw sprobuj drugim kluczykiem. Moj MSW stal w ASO w Bydgoszczy 3 miesiace a winny byl kluczyk ktory nanosil bledy (probe kradzierzy i cos tam jeszcze). Po skasowaniu bledow i wlozeniu zapasowego kluczyka auto zaczelo dzialac. Ale dopiero w Torunskim ASO doszli do tego (w 1 dzien - historia opisywana w innych dzialach).
Anonymous - 18-04-2008, 08:46

Coś z immobiliserem. W Płocku znalazłem jedną osobę chętną do zmierzenia się z tematem. Porażka. Może wiecie, kto mógłby mi to zrobić w Wa-wie?
Anonymous - 19-04-2008, 15:52

Też to miałem i stawiam na immo. Jak ci już odpali to pewnie będzie odpalał za każdym razem, aż nie będzie "cyk", czyli znowu immo sie uzbroi - sprawdź
Anonymous - 05-05-2008, 12:27

Padła pętla immobilizera. Koszt około 55 pln w ASO. Po wymianie pali jak nowy :)

Pozdr,
Michał

Anonymous - 12-05-2008, 15:48