Sigma/Diamante Ogólne - Zawory
Anonymous - 20-04-2008, 19:37 Temat postu: Zawory Witam, korzystałem z szukaczki ale nie uzyskałem odpowiedzi.
Czy sigma ma zawory regulowane czy hydrauliczne?
Noszę sie z zamiarem kupna Sigmy i jedna upatrzyłem ale zawory stukają lekko na zimnym silniku.
czekoladka_1981 - 20-04-2008, 19:41
Może chodzi o popychacze?
TU:
http://www.mitsubishi-gra...ight=popychacze
Anonymous - 20-04-2008, 19:44
Trudno mi stwierdzić czy to popychacze bo dopiero w tygodniu bede jechał ją oglądnąć. Także pytanko dalej aktualne bo mechanik mówi, że jak regulowane normalnie to nie problem ale jak samoregulowalne hydrauliczne to lepiej tego egzemplarza nie ryzykować.
czekoladka_1981 - 20-04-2008, 20:05
Noritsu napisał/a: | Trudno mi stwierdzić czy to popychacze |
Hydrauliczne,ale nie zawory,tylko popychacze. Dlatego je slychac na zimnym silniku, po rozgrzaniu silnika powinna być cisza. Jeśli stukają na gorącym silniku to już grubsza sprawa.
Anonymous - 20-04-2008, 20:32
Oczywiście że chodzi o popychacze i lepiej zmień mechanika
Anonymous - 20-04-2008, 20:35
Mechanik sam przyznał, że o tym aucie nie ma zielonego pojęcia. No gość twierdzi, że na zimnym tylko słychać. Jak się rozgrzeje to jest ok. Jaki to jest oriętacyjnie koszt naprawy?
lukasz12 - 20-04-2008, 21:59
Spory, jesli to 24V to 50 zł x 24 ? Ja kupiłem swoją ze stukającymi i jeździłem tak sobie przez kilka miesięcy, aż mnie to zaczęło wkurzać, na ebayu znalazłem komplet 24 sztuk za 110$ (z wysyłką do polski 125$). Za wymianę regulatorów, swiec i kabelków (choć wiadomo ze to jest nic więc cała robota to głównie wymiana regulatorów) zapłaciłem 200 zł. Niestety, te silniki tak maja ze hałasują jeśli regulatory się wyrobią lub zapowietrzą
Anonymous - 20-04-2008, 22:00
Jeśli na zimnym słychać, to sobie odpuść naprawę. Zmiana oleju czasem pomaga.
Na gorącym jak słuchać i motor nierówno chodzi, to jest już gorszy problem. Normalnie do trzeba ściąga głowicę, ale są magicy co to zrobią bez ściągania.
A tych hydraulicznych popychaczy nie ma co się bać.
Cinquecento miało też hydrauliczne.
Pozdro!!!!!
Anonymous - 20-04-2008, 23:11
Sigma 12V trochę boje się 24V bo części droższe narazie jestem na etapie poszukiwania.
lukasz12 - 20-04-2008, 23:14
to bierz ze skrzynią manualną, zresztą w 12V takie są częstsze, prawda ze 24V jest droższa w utrzymaniu ale za to mina znajomych jak mówisz "to auto ma pneumatyczne zawieszenie i skrętną tylną oś" jest bezcenna . Do 12V regulatory kosztują połowe z tego czyli około 60$
O tutaj jest aukcja:
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWD1V z wysyłką masz około 78$ ale to i tak ułamek ceny z Polski
Anonymous - 21-04-2008, 06:58
Wielkie dzięki za pomoc. Mam nadzieję, że uda mi się w ciągu tygodnia sfinalizować kupno sigmy i dołącze do klubu to auto chodzi za mną od wielu wielu lat
zbyszek05 - 21-04-2008, 09:46
szukaj 24 zaworowej/206 kM/ ................sama przyjemność z jazdy ...
p.s a za ile kupujesz .....?
lukasz12 - 21-04-2008, 13:34
zbyszek05 napisał/a: | szukaj 24 zaworowej/206 kM/ ................sama przyjemność z jazdy ... |
i manualnej, najlepiej jeszcze po 1995 ze zmienonym przode, życze powodzenia - wyprodukowano około 150 sztuk
zbyszek05 - 21-04-2008, 17:29
a jak to wyglądało ? bo nie widziałem ....masz fotki?
noritsu zerknij w moją galerię a to ile warte?
Anonymous - 21-04-2008, 23:16
Jeszcze jedno pytanko. Czy jest mozliwe, że jeżeli owe popychacze stukają to silnik moze miec wiekszy apetyt na olej czy to raczej nie ma wpływu?
|
|
|