To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Remont Lancer IV

Havoc - 23-04-2008, 22:56
Temat postu: Remont Lancer IV
Co prawda zamierzam sprzedać swoje nowe auto, ale jednak myślę, też o remoncie, bo parę rzeczy jest do wymiany.

Z koniecznych to na razie potrzebuję amorów na tył.
W jakich sklepach na necie szukać? Wszystko co udało mi się znaleźć to amory do roczników 92 i górę, lub takich poniżej 88roku.

Filtry paliwa i powietrza. Są jakieś "lepsze i gorsze"? Czy też brać jak leci?

Chciałbym zamontować elektrykę do szyb. Jest w ogóle możliwość zrobienia tego w domowym zaciszu? Jeżeli tak to w jaki sposób? Moglibyście mnie jakoś pokierować, może jakiś art w sieci?

Kolejny problem to wycieraczki. Zdaje się, że tulejki czy jak by to tam nazwać można, w każdym razie 'zawiasy' są wyrobione, całe ramię wycieraczki lata jak chce, przez co wpada w rezonans i trzepie się po szybie nieznośnie :/ Dot. to głównie przodu, tył jak Cię mogę jeszcze...Co z tym zrobić? W warsztacie powiedzieli mi, że nie wiele da radę, trzeba by cały system pod szybą zmieniać, mocowania itd...? :(

I najważniejsze pytanie. Patrząc na tył Lancerka widzę zderzak...a pod nim kawał karoserii. Da się tą dolną blachę wymienić? U mnie jest cholernie skorodowana, i gdyby dało radę po prostu przełożyć z innego to super

Hubeeert - 23-04-2008, 22:57

Havoc, jaki silnik?
Robson86 - 23-04-2008, 22:58

Havoc napisał/a:
W jakich sklepach na necie szukać?

a moze w Inter-Car'ze ze znizka klubowa wyjdzie taniej :?: :)
Pozdroo

Havoc - 23-04-2008, 22:59

90rocznik, silnik 1500cm3, dokładnych oznaczeń nie jestem w stanie podać, może że da się wyczytać pod maską?

[...nie zdążyłem dopisać posta a już 2 odpowiedzi...wow! :) thx za reakcje ;) ]


edit:
odnośnie inter-car, znalazłem tam amory za 120zł...jednak w opisie jest "amortyzator"...chodzi o jedną sztukę? Do takiego staruszka muszę wydać 250zł na 2amorki? Zaczyna mnie to przerażać :(

Hugo - 23-04-2008, 23:43

Havoc napisał/a:
znalazłem tam amory za 120zł...jednak w opisie jest "amortyzator"...chodzi o jedną sztukę?
Niestety tak. Amortyzatory do każdego Mitsubishi są drogie.
Hubeeert - 23-04-2008, 23:55

Havoc napisał/a:
90rocznik, silnik 1500cm3, dokładnych oznaczeń nie jestem w stanie podać

C62A - oznaczenie modelu a silnik to 4G15.
Havoc napisał/a:
odnośnie inter-car, znalazłem tam amory za 120zł...jednak w opisie jest "amortyzator"...chodzi o jedną sztukę? Do takiego staruszka muszę wydać 250zł na 2amorki

Ceny częsci w IC nie są wygórowane. Poza tym nie wiem czy do innych marek będziesz miał tańsze amortyzatory. Nie sądzę.
Polecam KYB lub inna nazwa tego samego to Kayaba.

Co do wycieraczek - tulejki mozna dostać a cały mechanizm nie powinien być zbyt drogi w używce.

Elektryka szyb - oryginał najlepszy.

Havoc - 28-04-2008, 11:50

Amory kupione, Kayaba. Tyle, że znowu moje laictwo wyszło na wierzch :( Nie kupiłem sprężyn, a chyba byłoby warto co? :D

Tj. teraz tak. Powiedzcie mi czy warto znowu pchać się w KYB albo coś innego markowego, czy wystarczą jakieś tańsze sprężynki?

Hubeeert napisał/a:
Elektryka szyb - oryginał najlepszy.

A zrobienie tego na wzór oryginału jest możliwe i stosunkowo niedrogie? Czy np. znaleźć szrot z takim Lancerem i całe boczki drzwi z instalacją sobie wymontować? ;]

Hugo - 28-04-2008, 12:09

Havoc napisał/a:
Nie kupiłem sprężyn, a chyba byłoby warto co?
Nie wdawaj się w koszty. Jak nie są pęknięte to zostaw stare.
Havoc napisał/a:
Czy np. znaleźć szrot z takim Lancerem i całe boczki drzwi z instalacją sobie wymontować? ;]
Tak najlepiej.
Havoc - 01-05-2008, 15:28

Mam jeszcze pewne pytanko. Czy normalnym jest, że przy starcie silnika zapala się Check Engine? Po 5sekundach gaśnie już. Podczas jazdy się już nie pojawia.

I czy znacie odpowiedź na moje pytanie odnośnie zderzaka tylnego? Cały tył od zderzaka w dół (ze światłem cofania i przeciwmgielnym) jest wymienny czy tylko "zderzak właściwy" że tak nie fachowo się wypowiem.

Anonymous - 01-05-2008, 16:49

Havoc napisał/a:
Mam jeszcze pewne pytanko. Czy normalnym jest, że przy starcie silnika zapala się Check Engine? Po 5sekundach gaśnie już. Podczas jazdy się już nie pojawia.
Tak właśnie powinno być. Mała uwaga: powinieneś przekręcić kluczyk, poczekać, aż zgaśnie CE i dopiero włączyć silnik. Jest to związane z tym, że komputer dokonuje szybkiej diagnostyki. Jeśli wszystko jest w porządku, CE gaśnie.
Havoc - 01-05-2008, 23:28

Oo widzisz. O tym nie wiedziałem. No to tak będę odpalał teraz.

[ Dodano: 17-05-2008, 09:53 ]
Mam pewien wyciek oleju... :( Chyba z uszczelki pod głowicą. Trzeba się zająć uszczelką czy coś innego robić? Zrobić zdjęcie czy mniej więcej ma ktoś pojęcie o co mi chodzi (ja sam nie bardzo chyba wiem).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group