To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5W 2.5] Maglownica do EA5W/EA

Anonymous - 24-04-2008, 15:29
Temat postu: [EA5W 2.5] Maglownica do EA5W/EA
Niestety okazało się że w moim miśku nie da się już zreenerować maglownicy... stoi rozbabrany i nie wiem co robić... najgorsze jest to, że w weekend wyjeżdzam... ktoś może pomóc? Macie jakieś kontakty czy miejsca gdzie mogę coś takiego zdobyć? Dzowniłem do okolicznych szrotów ale oni jesli juz maja gala to angola...

aa jezdze galem : z 97 roku o ile to istotne

jakby co podaje nr telefon 606 874 929 - z gory dzieki za wszelkie info...

Anonymous - 24-04-2008, 21:07

ale co dokladnie z tym maglem, magiel jest rozbieralny i ma tez ze tak powiem czesci zamienne :wink: cos peklo czy cos cieknie?
Anonymous - 24-04-2008, 22:25

okazalo sie, ze kiedys ktos jakas pierdole wymienial i cos cieklo, pordzewial magiel i nie nadaje sie do regeneracji :/
Anonymous - 24-04-2008, 22:33

znaczy co pordzerwialo? ponad polowa jest z nierdzewnych metali. nie wiesz dokladnie co jest? magiel mialem nawet tanio poszedl (jakies 200). odpisz bo cos zdaje sie wymyslimy bo mam taki zapasowy magiel od europejczyka z odcietym uchwytem na 1 srube (z koprusu aluminiowego) i mozna by dospawac (juz robilem tak 30PLN) lub zrobis swapa tego co potrzeba nawet calych bebechow :wink:
Anonymous - 24-04-2008, 22:54

wiesz co ja sie srednio znam - ale ten taki metalowy pret dlugi jakby chromowany - gosc mowi, ze mozna to dac do chromowania, ale jak mam skad wziac magiel to bedzie duzo szybciej i taniej a mi szybko trzeba bryki. Poza tym nie tylko ten pret. wypytam dokladnie bo jak mowie nie bardzo kumaty jestem w tych sprawach... ja od gitar jestem nie od samochodow :) autkami to tylko jezdzic lubie ;)
Anonymous - 24-04-2008, 23:10

spox, dowiedz sie dokladnie jakie graty sa w zlym stanie lub wyslemy caly.
Anonymous - 25-04-2008, 10:14

jakies telefon by sie przydal do Ciebie bo nie mam sie jak skontaktowac poza PW... a pali mi się z tym autem... :(
Anonymous - 25-04-2008, 12:16

spox zaraz zadzwonie bo tak sie dziwnie sklada ze mam Twoj numer :twisted:
Marcino - 15-11-2008, 17:30

Bart,
I jak tam twoja przekładnia dało sie ja zrobić..?

Marti - 16-11-2008, 10:37

Jakie sa objawy uszkodzenia przekładni bo mam wrażenie że tam nie ma się co zepsuć z wyjątkiem uszczelniaczy ....
Marcino - 16-11-2008, 10:51

No u mnie własnie tylko chyba rzeczywiscie uszczelniacze, ja mam lekko uszkodzona gume osłaniającą i pewnie syf sie dostał i zniczył uszczelniacz. Jutro telefon do japaneze i sie dowiem co można do tego dostać zeby to naprawić.
POzdrawiam

Anonymous - 26-12-2008, 13:47

przepraszam, ze tak pozno - przeprowadzka itp sprawy i dawnoo mnie tu nie bylo..

z maglownica ok - musialem wymienic - syf dostal sie pod gume i zardzewiala, nie dalo sie regenerowac. mitsumaniacy pomogli - udalo mi sie trafic uzywana - jedna wyslal mi kochajj ale okazalo sie ze to nie taka (tu jeszcze raz bardzo dziekuje bo potem zapomnialem o sprawie i dlugo u mnie lezala zanim odeslalem..). Znalazla sie nastepna - niekompletna ale akurat udalo sie skompletowac z mojej i tej calosc, zregenerowac i dziala. nie znam sie niestety na mechanice i ciezko mi konkretnie cos napisac. objawy mialem takie ze najpierw slyszalem tarcie przy mocnym skreceniu. potem skrecalo sie coraz trudniej. dolewalem plynu ale go wypluwalo caly czas. myslalem ze po prostu zamkniecie pojemniczka na plyn jest nie szczelne ale okazalo sie ze to problem z maglem.

tak przy okazji - zrobilem galem juz z 50 000. wszystko na gazie. gaz BRC spisuje sie swietnie. ale zawieszenie auta uwazam za slabe. tzn moze nie slabe ale za delikatne na nasze drogi.. szukam juz czegos nastepnego - jakiegos mocnego kombi/vana. i troche z tym problem bo nie chce zadnego audi czy bmw. mitsu nie ma nastepcy. rozwazam subaru legacy i v70. szkoda ze nie ma nowego galanta w kombi :(

Marcino - 26-12-2008, 14:37

Ja wlałem uszczelniacz-płyn KeenFlo i narazie jest ok. DOdam ze chodzi teraz duzo ciszej, nie słychać tak mocno zaworu przy max skręcie. Nie zauważyłem większych ubytków. Pozyjemy zobaczymy. DOdatkowo mam wyminione nowe osłony.
Anonymous - 27-12-2008, 18:56

Marcino napisał/a:
Ja wlałem uszczelniacz-płyn KeenFlo i narazie jest ok. DOdam ze chodzi teraz duzo ciszej, nie słychać tak mocno zaworu przy max skręcie. Nie zauważyłem większych ubytków. Pozyjemy zobaczymy. DOdatkowo mam wyminione nowe osłony.


no u mnie niestety uszczelniacz nie pomogl... plyn normalnie wysadzalo gora. magla nie dalo sie zregenerowac a za nowy uslyszalem cos kolo 5tys :) )) cale szczescie sa mitsumaniacy ;)

Remik - 08-03-2010, 14:11

Marcino-A gdzie ten płyn KeenFlo można dostać? Tak mi się wydaje, że układ wspomagania jest na tyle delikatny że łatwo z niego zrobić kasze. Trochę sie obawiam lać tam cokolwiek innego jak płyn do wspomagania... Dodam że mi cieknie z gumy przy maglu od strony drążka kierowniczego... Są tam może elementy które dadzą sie wymienić bez wyciągania magla?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group