[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Problem przy jezdzie na wyzszych biegach
qbahc - 27-04-2008, 14:49 Temat postu: [CA1A 1.3] Problem przy jezdzie na wyzszych biegach Witam. Mam nastepujacy problem, po rozpedzeniu sie do okolo 75-80km auto zaczyna cale drzec tak jakbym zlapal gume i tracic predkosc. Felga od strony kierowcy jest wrzaca - co to moze byc i co mam zrobic zeby to zniwelowac??
Dzieki
Anonymous - 27-04-2008, 15:30
Sprawdź czego to wina. Przegrzewanie koła to zazwyczaj
wina szczęk hamulcowych, które nie całkiem wracaja do odpowiedniej pozycji i kolocek obciera...
Jakiś geniusz przede mna też tak jeździł, dopiero wyciągnąłem klocki, rozruszałem tłoczek i wszystko ok. Poza tym że zapłaciłem póxniej pare stówek za łożysko, które nie wytrzymało temperatury...
Hugo - 27-04-2008, 20:28
qbahc napisał/a: | po rozpedzeniu sie do okolo 75-80km auto zaczyna cale drzec tak jakbym zlapal gume i tracic predkosc. Felga od strony kierowcy jest wrzaca | Odkręcasz koło, odkręcasz zacisk hamulcowy, czyścisz i smarujesz prowadnice zacisku i masz po problemie.
qbahc - 27-04-2008, 21:06
Jutro albo we wtorek bede zmieniac stalowki z zimowkami na alu z letnimi moze to rozwiarze sprawe, przy okazji wyczyszcze i nasmaruje prowadnice - tylko czym, bo jestem totalnym laikiem:(
Hugo - 28-04-2008, 00:00
qbahc napisał/a: | tylko czym, bo jestem totalnym laikiem:( | Czyścisz szmatką i tulejki prowadnic najdrobniejszym papierem ściernym. A smar jest specjalny do prowadnic (odp. na wysoką temperaturę i kurz), ale nie pamiętam nazwy. Użyj funkcji SZUKAJ.
Anonymous - 28-04-2008, 00:07
Hugo napisał/a: | qbahc napisał/a: | tylko czym, bo jestem totalnym laikiem:( | Czyścisz szmatką i tulejki prowadnic najdrobniejszym papierem ściernym. A smar jest specjalny do prowadnic (odp. na wysoką temperaturę i kurz), ale nie pamiętam nazwy. Użyj funkcji SZUKAJ. |
Smar miedziany lub pasta miedziana - odporne na wysoka temp.
Anonymous - 28-04-2008, 10:26
Zdecydowanie odradzam smar miedziany u mnie w colcie sie zupelnie nie sprawdzil, polecam jakis syntetyczny smar hamulcowy wystepuje zazwyczaj w malych tubkach.
Anonymous - 28-04-2008, 10:50
Może też być molibdenowo-siarkowy. Stosuje się go np. w przegubach.
qbahc - 28-04-2008, 11:36
Kupilem smar miedziowy CU1100 w puszcze. Wieczorem bede sie brac za prowadnice:)
[ Dodano: 30-04-2008, 20:40 ]
Misiek jest po wizycie u mechanika - wstepna diagnoza wymiana conajmniej lewego przedniego lozyska + ewentualnie wymiana tarczy.
|
|
|