To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Diagnoza USZCZELKA POD GŁOWICĄ :( :( :(

Maciek - 14-04-2006, 08:10
Temat postu: Diagnoza USZCZELKA POD GŁOWICĄ :( :( :(
J.w. 2 razy przepompował płyn chłodniczy do zbiorniczka wyrównawczego. Spaliny wysiorbane jakimś szklanym ustrojstwem z układu chłodzenia (z wlewu spod korka chłodnicy) i jakoś dziwnie pachniały spaliny (albo może mi sie wydawało bo jestem przewrażliwiony) Mają sprawdzić (prześwietlić ?) głowice czy nie peknięta (ok 80 zł) pomierzyć ciśnienie (przy okazji). niw palił na jeden gar i nają coś sprawdzić jeszcze.
Sedno sprawy co jeszcze można zrobić przy rozgrzebywaniu auta (ma też być planowana głowica)
PS znalazłem nowy zakład przed którym kręciły sie MITSU gość mówił że robił takie zdam relacje po.
MIŚ CHORY BUUUU :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

roch_27 - 14-04-2006, 09:49

No to przy okazji planowania oczywiście nowa uszczelka i od razu uszczelniacze, żeby poźniej się nie okazało że głowica splanowana, założona nowa uszczelka a tu po czasie bierze olej :shock:
Nieduży koszt a warto wymienic.

Możesz jeszcze sprawdzić stan pompy wody :wink:

pozdro

Rafal_Szczecin - 14-04-2006, 09:53

Maciek wspolczuje :( z miskiem myslelismy ze prerabiamy to samo tzn plyn chodniczy niby spalany, ale okazalo sie ze to tylko pompa wody, widze ze u Ciebie troche gorzej to wyglada :|
a mozesz powiedziec co to za zaklad i gdzie sie zajmuje ?
wczoraj mojemu znajomemu poprostu ROZWALILI galanta w AutoArsie :evil:

Maciek - 14-04-2006, 10:42

26 Kwietnia w głębi za Carmanem pąpa wody powiadasz no może ale stwierdzono spaliny w chłodnicy niw wiem czy przy pąpie dostawały by sie do niej?
Anonymous - 14-04-2006, 15:14

pompa wody ze spalinami w chłodnicy ma tyle wspólnego co światła pozycyjne i radio. nie ma szans mieć na to wpływu, bo spaliny przez nią nie przechodzą.
Rafal_Szczecin - 14-04-2006, 15:21

Shovel ale ja nie napisalem ze u Macka to pompa wody.
napisalem ze tak bylo u nas .
wiem ze pompa wody ze spalinami w chlodnicy ma tyle wspolnego co swiatla pozycyjne i radio . : )

teraz tylko trzeba miec nadzieje ze nie narobil sie zbytni burdel w silniku (czytaj : tloki nie dostaly po dupie )
Maciek 3m sie :!:

Maciek - 14-04-2006, 21:21

Ciśnienie pomiar na skrajnych ponad 12 na środkowych ok 13 co myślicie o tym czy trzeba coś robić? ponoć uszczelka była wywalona dość znacznie pewnie gdybym jeszcze pojeździł to by sie cosik gorszego stało. Głowica idzie do splanowania uszczelniacze mają być wymienione a co do pąpy wody to nie kleje za bardzo, oczywiście powiem mechanikowi coby sprawdził ale czym mam tą prośbe motywować?
Na czym to sprawdzanie pąpy ma polegać co sie mierzy?

Rafal_Szczecin - 14-04-2006, 21:23

nie ! jak nic nie leci to niech POMPY nawet nie sprawdza :)
Maciek - 14-04-2006, 21:59

Tzn jak nie leciało przed naprawą? Bo po to może być różnie :) czy dojście do pąpy jest możliwe tylko na wybebeszonym silniku?
Rafal_Szczecin - 14-04-2006, 22:15

maciek POMPY
nie wiem jak to jest w galach,ale w lancerze pompa wody byla napedzana poprzez pasek rozrzadu .

kochajj - 14-04-2006, 22:17

w galancie nie jest napedzana przez rozrzad... :wink: :wink:
Maciek - 15-04-2006, 09:00

OK POMPA (analfabetyzm wtórny należy tępić) nie jest znaczy sie jakoś trudno dostępna gdyby co bo fakt widziałem mnóstwo zonków z tymi POMPAMI związanych. Poszukam co sie dzieje jak walnie :)
PS a tak OT to czy można dodać jakiś słownik ortograficzny typu ABC obok emotionów pyt do adminów. :) To dla łosi takich jak ja którzy tylko posty na forum czytają i wpadają w tzw analfabetyzm wtórny bo ostatnią książkę jaką mieli w ręku to pół roku temu np instr od Galanta po niemiecku? :)

Hubeeert - 15-04-2006, 19:31

Maciek nie żebym złośliwy :roll: :wink: :mrgreen: był ale czytanie książek ma wielką przyszłość.
Co do Twojego samochodu - instrukcja serwisowa do Colta 92-96 i 96-02 czyli do CA0 i CJ0 umieszczona na forum w dziale FAQ przez wichura1 zawiera te same silniki co Twój. Proponuję ściągnąć i obejrzeć co i jak.

Powodzenia.

Rafal_Szczecin - 15-04-2006, 19:51

Hubeeert napisał/a:
instrukcja serwisowa do Colta 92-96 i 96-02 czyli do CA0 i CJ0 umieszczona na forum w dziale FAQ przez wichura1 zawiera te same silniki co Twój


Hubciu yyyy chyba jednak nie

w colcie CAO czy CJO wystepowaly silniki 1,3 (4g13) oraz 1,6 (4g92)
natomiast Maciek w swoim galu ma silnik 1,8 (4g37)

Hubeeert - 15-04-2006, 19:53

Sorry za zamieszanie - proponuję pogadać z Krzyzakiem - on ma 4G37...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group