To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - To mój nowy nabytek

Hugo - 01-05-2008, 09:19
Temat postu: To mój nowy nabytek
Autko kupiłem w zeszłą środę. Na nadwoziu (podwoziu zresztą też nie ma śladu rdzy). Blacha dwustronny ocynk. Do wymiany mam uszczelniacz na wale lub któryś z uszczelniaczy wałków rozrządu od strony rozrządu (kupiłem wszystkie trzy uszczelniacze THO made in Japan za 42 zł+pasek rozrządu za 50 zł i w następnym tygodniu się tym zajmę), bo jest wyciek i to niemały (to się okazało na miejscu, podobno sprzedający o tym nie wiedział). Poza tym chyba jakaś poduszka silnika będzie walnięta, bo jak gaszę auto to coś głucho uderza.
Poza tym stan auta prawie jak nowego. Nie porobiłem jeszcze fotek wnętrza, ale wystarczy wyprać tapicerkę (jest jasna) i będzie salonowa :wink: . Żadnych dziur-nic.
Jestem prawie pewien, że trafiłem zadbane auto od szczerego sprzedawcy, bo jak wytłumaczyć to, że zadzwonił do mnie dzień przed przyjazdem po auto i powiedział:"Proszę Pana umawialiśmy się, że auto jest w stanie perfekcyjnym, a jadąc po wybojach słyszę z tyłu jakieś stuki, pojechałem do mechanika i do wymiany są łączniki i gumy stabilizatora (koszt. 300 zł). Oczywiście wliczone w cenę auta". Tak też zrobił. Łączniki i gumki są nowe.
Myślę, że w niedługim czasie wymienię przednie łączniki i gumki stablilizatorów.
Silnik to 2.0 16V DOHC o mocy 136 KM (na USA był mocniejszy).
Auto wyprodukowane w stanie Detroit USA.
Jest to wersja Special, czyli w skrócie wersja amerykańska (Cronos) przystosowana do przepisów europejskich (inne reflektory itd.)
Wyposażenie:
- klimatyzacja,
- ABS,
- 4 szyby elektryczne,
centralny zamek zamykający również klapę bagażnika,
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy,
- tempomat,
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka,
- podgrzewana przednia i tylna szyba,
- odblaski obrysowe w zderzakach,
- żółte halogeny,
- reflektory soczewkowe na żarówki H1,
- lampki oświetlające progi w przednich drzwiach,
- podświetlenie stacyjki,
- podświetlenie zamka w drzwiach kierowcy,
- 2 poduszki powietrzne,
- alufelgi ori Mazdy z oponami zimowymi w bdb stanie 205/55 R16 Dunlop Winter Sport oraz letnimi Continental w tym samym rozmiarze i stanie,
- 4 fabryczne głośniki o mocy 25W (tak łupią, że nikt nie wierzy, że są tak słabe),
- auto jeździ na LPG,
Ostatecznie zapłaciłem za niego 9700 zł.

Anonymous - 01-05-2008, 10:04

Z opisu wygląda, że autko cud-miód. Gratuluję i nich sie dobrze sprawuje. Z niecierpliwością czekam na foty.
Hugo - 01-05-2008, 10:39



[ Dodano: 01-05-2008, 10:40 ]


[ Dodano: 01-05-2008, 10:40 ]


[ Dodano: 01-05-2008, 10:41 ]


[ Dodano: 01-05-2008, 10:42 ]


[ Dodano: 01-05-2008, 10:43 ]
Nie wiem czemu po powiększeniu zdjęcia są w kiepskiej jakości, ale mniej więcej widać jak wygląda.

orz1 - 01-05-2008, 17:54

nabyta w wałczu :D jak po zdjęciach autko świetne, widać że zadbane, no i niech się dobrze sprawuje :)
londolut - 01-05-2008, 19:30

Hugo, oby się dobrze sprawował. Życzę szerokości i bezawaryjności... szkoda, że nie Mitsu ale chociaż tyle, że japoniec ;) :biggrin:
Marcin-Krak - 01-05-2008, 22:38

Hugo, Farciarzu jeszcze raz gratuluję :D

Cieszę się, że nie masz zamiaru nas opuszczać 0 życzę Ci tego żebyś już nie długo mógł sobie pozwolić na kupno Miśka :mrgreen:

No i tradycyjnie niech się dobrze sprawuje :D

pawela - 01-05-2008, 22:43

Piękna, generacja 92-97 zawsze mi się podobała (prócz kombi, które było liftingiem poprzedniej wersji), szczególnie tyłeczek :) Gratuluję wersji, dla mnie nieporozumieniem jest kupienie używanej 'golizny', skoro w tej samej cenie można trafić wersję full wypas.
Poza tym Hugo starzejesz się :P . Miałeś małego hot-hatcha, teraz wsiadłeś w limuzyne. Kryzys wieku średniego? :D

Hugo - 02-05-2008, 12:24

londolut napisał/a:
chociaż tyle, że japoniec
Innej produkcji auta nie kupię nigdy.
pawela napisał/a:
Poza tym Hugo starzejesz się
Chyba tak. Potrzebowałem po prostu wygody. Ale powiem Wam, że strasznie boli brak mocy pod prawą nogą. Coltowi jak depnąłem to aż się odrywał od asfaltu. Mazdą już tak nie przyśpieszę.
Anonymous - 02-05-2008, 15:07

Poczekaj, jeszcze zatęsknisz za jazdą Coltem. Mówię z własnego doświadczenia.
Od siebie życzę bezproblemowej eksploatacji.

londolut - 02-05-2008, 15:24

Hugo napisał/a:
powiem Wam, że strasznie boli brak mocy pod prawą nogą. Coltowi jak depnąłem to aż się odrywał od asfaltu. Mazdą już tak nie przyśpieszę.
Ile? 1200kg waży Madzia? I tak dobrze, że masz 136KM bo były jeszcze 116KM to byś miał dopiero lipę :P
Twaróg - 05-05-2008, 16:37

Bardzo ladna Madzia ;) Szkoda, ze mam zle wspomnienia po tej marce, ale oczywiscie zycze jak innni bezawaryjnosci i szerokosci :)
Hugo - 06-05-2008, 09:56

gregorbu napisał/a:
Poczekaj, jeszcze zatęsknisz za jazdą Coltem
Już tęsknię trochę. Za przyśpieszeniem... Do tej pory w Maździe było naprawdę kiepściutkie, ale wczoraj wymieniłem uszczelniacz na wale (to on puszczał), przy okazji uszczelniacze wałków rozrządu oraz pasek i okazało się, że stary pasek jest przestawiony o 1 ząb na wałku rozrządu (stąd to nienormalne położenie aparatu zapłonowego max. w lewo-aby nadrobić zapłon). Teraz pasek założony dokładnie tak jak ma być i aparat również. Powinna mieć lepszego kopa i mniej palić.
londolut napisał/a:
1200kg waży Madzia?
Waga zależy od wyposażenia. Moja waży 1500 kg.
Twaróg napisał/a:
Szkoda, ze mam zle wspomnienia po tej marce
Z ciekawości napisz dlaczego?
Twaróg napisał/a:
zycze jak innni bezawaryjnosci i szerokosci
Dzięki, dzięki.
Twaróg - 06-05-2008, 19:47

Ja mialem 323F jak w podpisie i notorycznym problemem tego silniczka (Z5) - zapiekajace sie pierscienie olejowe i padajace uszczelniacze zaworow = spalanie oleju i niebieski dymek przy odpalaniu rano jak z parowozu. Problem nie dot. tylko mnie lecz bardzo duzej ilosci forumowiczow na forum.mazdaspeed.pl ;/ Wiem takze, ze byly jakies problemy z 626 lecz nie pamietam juz ktory silniczek. Wszystko masz na w/w forum :)
Hugo - 07-05-2008, 08:16

Twaróg napisał/a:
Wiem takze, ze byly jakies problemy z 626 lecz nie pamietam juz ktory silniczek
Konkretnie mój, ale tragedii jeszcze nie ma.

[ Dodano: 12-05-2008, 14:28 ]
Dodam tylko, że po ustawieniu rozrządu na znaki i ustawieniu zapłonu auto przy spokojnej jeździe na krótkich dystansach i po mieście bez problemu mieści się w 10l LPG/100 km :mrgreen: . Poza tym teraz można mówić o przyśpieszeniu. I ten dźwięk silnika. Nie do opisania. Warczy jak typowe V6. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale dźwięk w kabinie powyżej 3000 obr. jest po prostu melodią dla uszu. Poza tym jestem pod ogromnym wrażeniem kultury pracy tego silnika. Pracuje tak cicho (pewnie wyciszenie maski ma tu znaczenie), że na zewnątrz trzeba się nieco nachylić pod zderzak aby usłyszeć jak szmera sobie :) . Jest to silnik z momentem obrotowym położonym dość nisko i dlatego ładnie ciągnie już z niskich obrotów, a jazda jest spokojna i relaksująca. Jest to niewątpliwie najlepsza jednostka napędowa z jaką się do tej pory spotkałem.
Na pocieszenie, że nie rozstałem się na dobre z Mitsubishi powiem, że cała elektronika (bajery i silnik) to nic innego jak Mitsubishi :D . Aparat zapłonowy prosto od Mitsu, ECU również, różne przekaźniki i sterowniki-wszystko z logo i napisem Mitsubishi Motors Corporation (i działa oczywiście bez zarzutu).

wojtas20 - 25-05-2008, 20:58

ładne autko, szerokości. :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group