To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[04-13]Colt CZx - Bardzo wysoka awarynosc Colta CZx wg TUV 2008

Anonymous - 05-05-2008, 21:46
Temat postu: Bardzo wysoka awarynosc Colta CZx wg TUV 2008
Co sadzicie o najnowszym raporcie TUV 2008?
http://www.automoc.pl/awa...dane-2-i-3.html
106 miejsce na 116 miejsc to wg mnie porazka Mitsubishi Colta CZx jesli chodzi o niezawodnosc tego modelu.
Czy moze raport jest pisany pod niektore marki niemieckie: VW, Ford, Porsche, Mercedes, Opel, aby to one byly w czolowce, gdyz TUV jest niemiecki, a wyniki tego raportu nie odzwierciedlaja rzeczywistosci?
Jakie jest wasze zdanie?

Pozdrawiam

Robson86 - 05-05-2008, 21:51

Nie sugeruj sie tymi raportami :)
Pozdroo

Anonymous - 05-05-2008, 22:00

A oto raport awaryjności DEKRA: link :)

I sytuacja zmienia się diametralnie.

Anonymous - 06-05-2008, 18:33

W tym raporcie TUV najciekawsze jest to, że Colt i Lancer zostały potraktowane jako jeden model. Gdyby one chociaż w tej samej fabryce były produkowane...
Anonymous - 07-05-2008, 10:07

A jaka jest definicja "poważnej usterki"?

Ze swoich doświadczeń widzę, że poważnych usterek nie jest dużo, ale jakieś pierdoły to się bez przerwy sypią.

Matejko - 08-05-2008, 13:38

a jak stoi w tym zestawieniu mercedes a-klasa ??bo to chyba te same auta??
Anonymous - 08-05-2008, 13:45

smart fourfour to bliźniak Colta. A-klasa z tego co mi wiadomo nie jest technicznie z Coltem spokrewniona
looq - 08-05-2008, 15:50

trochę jest, no ale nie na tyle, żeby móc porównywać siebie.
michalp - 09-05-2008, 12:23

Test ADAC dyskutowany - na naszym forum.

Colt - 1-sze miejsce w swojej klasie.

gulgulq - 09-05-2008, 13:06

wychodzi na to ze to wszytkozalezy od tego kto dla kogo robil testy ;)

takl jak z naszymi sondażami ;) politycznymi

Anonymous - 08-06-2008, 10:48

Moim zdaniem każdy taki test jest o kant dupy rozbić. Najwięcej w kwestii usterkowości tego, czy tamtego samochodu, do powiedzenia mamy my, użytkownicy. Czy firmy na prawdę udostępniają wszystkie dokumenty dotyczące wszelkich napraw danego modelu? Ja w to wątpię i po prostu nie wierzę. A już testy gdzie ktoś-tam dostaje samochód do pojeżdżenia są w ogóle rozwalające. Poza tym wyniki kolejnych testó przeprowadzanych przez rożne firmy w ogóle sie nie pokrywają.
sebekColt97 - 08-06-2008, 12:52

Gdyby Colty były produkowane w Japoni, to w rankingu byłaby czołówka a niestety zakłady w Holandi nie mają dobrej renomy i chyba to ma wpływ na jakość. Carisma wielokrotnie była krytykowana z powodu produkcji poza Japonią, teraz Colt widocznie ma ten sam problem.
Anonymous - 08-06-2008, 13:04

Ale oczywiście, że masz rację. Mnie tylko dziwi to, że firmy to nie interesuje. Przecież to jest, kurde, renoma. Ja wiem, że dzisiaj kasa jest przede wszystkim ważna, ale to już wszystko poszło za daleko.

I to dotycz nie tylko Mitsu, które z jakością swoich aut ma problemy nie od wczoraj, dotyczy to choćby dajmy na to tureckich Hond.

Anonymous - 08-06-2008, 21:42

Produkcja poza Japonia to jeden aspekt, ale poza tym coraz wiecej podzespolow jest branych od innych producentow np. w nowym Colcie skrznia biegow (wg mnie niestety nie najlepszej jakosci) jest od Mercedesa klasa A. Wszystkie poczatkowe modele produkowane po 2004r mialy bezplatnie wymieniany w ramach serwisu elementy sprzegla, gdyz byly wadliwe. Informacje powyzsze mam z serwisu Mitsubishi. To z pewnoscia rowniez przyczynilo sie do wyniku raportu.

Dodam, iz w moj Colcie do tej pory wymieniono ( przebieg 40.000km):
- oba tylne lozyska ok 400GBP
- cale sprzeglo ok 500GBP
Wszystko nawalilo pod koniec gwarancji, ktorej i tak Mitsubishi nie akceptowalo przez co ww. koszty musialem poniesc samemu.

Przedstawione usterki swiadcza o bardzo wysokiej awaryjnosci tego modelu.

Anonymous - 12-07-2008, 21:29

Skoro jestesmy przy usterkowosci colta to dopisze kilka swoich spostrzezen:
Colt 1.3 MIVEC automat, przebieg 720km
Usterki jakie zauwazylem:
- odpadl kawalek konserwacji w prawym tylnim nadkolu( jest gola blacha)
- jakos glosniej zaczela pracowac sprezarka od klimatyzacji na biegu jalowym ( tak nie bylo)
- od poczatku czasami cos stuka w prawej przedniej czesci pojazdu ( nie zawieszenie, tylko jak by jakas metalowa obudowa)
- stukajaca tylnia klapa
- skrzynia przeklada pieknie ale mometami z 1 na dwa cos sie jej miesza i slychac jakies stukniecie

Co proponujecie zebym zrobil?

Oprocz tego co mnie jescze niepokoi czego nie okreslam jako usterke:
-Konserwacja tylko progow, blizej srodka auta gola blacha ( i to ma wytrzymac 12 lat???)
-Chlapaki a raczej ich brak- mysle ze to powinien byc standard
- glosne zawieszenie
- nieobudowany silnik od spodu przez co strasznie sie brudzi blotem
- dlaczego nie ma obudowy zewnetrznej-estetycznej silnika skoro wyraznie sa 4 otwory gwintowane na nia???
To tyle pare moich uwag



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group