To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - 2-ga sonda lambda

Anonymous - 06-05-2008, 08:00
Temat postu: 2-ga sonda lambda
Witam!!

Mam pytanie - czy druga sonda lambda (za katalizatorem) ma duży wpływ na przekroczone bardzo mocno normy spalania (analiza spalin masssakraaaa) i do tego auto dymi na zimnym i ciepłym silniku i wyrzuca duże ilości wody LUDZIE :x POMOCY :x :x :?: :?: :| :|

cactooz - 06-05-2008, 19:57

Mam ten sam problem i to samo autko, powiedziano mi że uszczelniacze zaworów do wymiany, zajrzyj czy autko nie zjada oleju, to może być następstwem właśnie posypanych uszczelniaczy i dymu z tłumika.
Anonymous - 07-05-2008, 07:54

dzieki.
sprawdzę, ale oleju nie bierze, auto spala normalne ilości paliwa (w miescie ok 7,5l) zobaczymy. daj znac jak sprawdzisz u siebie, ja dam znac tobie jak tam zajrze

Twaróg - 08-05-2008, 09:35

jarro77, po pierwsze jakiego koloru to jest dym - bialy, czarny, niebieski? Po drugie w jakim momencie ten dym sie wydobywa z rury? - Czy przy zmianie biegow, czy przy odpaleniu auta, czy w jakims innym przypadku?
Anonymous - 09-05-2008, 16:15

dym jest koloru białego. Po odpaleniu na zimnym nie dymi, później w miarę nagrzewania sie silnika dymi intensywniej, na cieplym podczas jazdy przestaje, na postoju po ok 20 sek zaczyna znowu bardzo słabo dymic
Twaróg - 09-05-2008, 16:38

Sprawdz czy plyn chlodniczy jest w normie, tzn. czy przypadkiem nie znalazl sie z olejem w silniku. Mozesz to sprawdzic odkrecajac korek od wlewu oleju i zobaczyc na nim czy jest troche smaru koloru bialego (takie mazidło bedzie bialo-brazowe). Oblukaj w kolo uszczelek silnika czy jest nieszczelnosc no i na koniec stan tego plynu chlodniczego.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group