To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Galant V6 czy mazda mx3 v6

Anonymous - 06-05-2008, 12:50
Temat postu: Galant V6 czy mazda mx3 v6
Chlopaki mam problem jezdze coltem i chcialbym zmienic auto. Mam problem co wybrac galanta V6 2.0 czy mazde mx3 1.8 v6 . Glownie patrze na osiagi i tu problem co wybrac znacie moze opinie o tych autach co lepsze. Pozdrawiam
Robson86 - 06-05-2008, 17:23

lukaszcolt12345 napisał/a:
Chlopaki mam problem jezdze coltem i chcialbym zmienic auto. Mam problem co wybrac galanta V6 2.0 czy mazde mx3 1.8 v6 .

Wydaje mi sie ze Mazda bedzie miala deczko lepsze osiagi. Znajomy posiada taka i powiem szczerze nawet chodzi mu to autko :twisted:
Ale znam tez poprzez niego jeden z kilku problemow dotyczacy tej mazdy...ze przerazliwie ciezko znalezc jest zadbany egzemplarz w przyzwoitym stanie :?
Mysle ze Gala bedzie Ci duzo latwiej znalezc w dobrym stanie a same osiagi nie roznia sie az tak znacznie zeby rezygnowac z niego :)
co do paru danych o Galancie 2,0 V6 to:
mozna smialo powiedziec ze zawieszenie jest bardzo mocna strona tego autka :) zapewnia sztywność niezbędną do szybkiego pokonywania łuków, a jednocześnie jest komfortowe. Można spotkać również kontrolę trakcji.
Minus tego zawiasu jest taki ze jest oparte na konstrukcji wielowahaczowej i jest najmniej trwałym zespołem auta (polskie autostrady :? ). W jego skład wchodzi 12 wahaczy i kilka różnych drążków, które niestety w zetknięciu z polskimi drogami wymagają dość częstych napraw. Problemem jest to, że producent jako części zamienne oferuje jedynie całe wahacze, cena za niektóre z nich przekracza 1000 zł. Nie ma dostępnych samych silentblocków. Można je jednak zregenerować, obniżając koszt naprawy do 150 zł.
Sam silnik V6 zapewnia dobre osiągi i miłe brzmienie :)
W zamian za nieco wyższe koszty związane z obsługą silnika sześciocylindrowego (w porownaniu do czterocylindrowca) auto w tej wersji oferuje dużo przyjemności z jazdy. W stosunku do 137-konnego silnika czterocylindrowego przyjemniej brzmi, ma zdecydowanie lepszą dynamikę i elastyczność. Motor ten nie jest awaryjny, ale droższy w obsłudze od wersji rzędowej. Np. prosta z pozoru operacja wymiany przewodów i świec zapłonowych wymaga wymontowania kolektora dolotowego. Jest to o tyle kłopotliwe, że przewody zapłonowe to jeden z niewielu często wymienianych elementów osprzętu silnika
Pozdroo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group