[XX-92]Galant E3xA i starsze - Centralny zamek
Anonymous - 17-04-2006, 13:24 Temat postu: Centralny zamek Jak otwieram drzwi to centralny sie pare razy szybko zacznie otwierac i zamykac ( nie zawsze) co to moze byc ? przekaznik ? styku wyczyscilem
Serek - 17-04-2006, 19:06
Miałem coś podobnego ale tylko przez chwilę, kiedy źle połączyłem przewody w trakcie samodzielnego montażu...to był mój pierwszy raz. Jeżeli u Ciebie centralny montował osobnik z warsztatu i do tej pory nie było z tym problemu, znaczy się centralka wariuje lub ma przebicie lub spięcie na przewodach z siłowników.
Anonymous - 17-04-2006, 20:09
Dołączam się do opini serka, przemież przewody na zwarcie, ewentualnie sprawdż kable w okolicy zawiasów drzwi tam najczęściej pękają, lub się przecierają.
Anonymous - 17-04-2006, 21:41
mialem kiedys galanta i jedne drzwi mi tak wariowaly, przyczyna lezala po stronie silownika ktory poprostu sie obluzowal na srubie.
Anonymous - 17-04-2006, 21:47
A u mnie identyczny objaw pojawił się, gdy zwariował mi autoalarm. Wymiana bezpiecznika pomogła.
Anonymous - 18-04-2006, 08:57
gregorbu napisał/a: | bezpiecznika pomogła. |
przekaznika ??
Serek napisał/a: | do tej pory nie było z tym problem |
autko mam od paru dni
arturro napisał/a: | y, przyczyna lezala po stronie silownika |
ciezko sie sciaga boczki ?
Anonymous - 18-04-2006, 09:14
ravo napisał/a: | gregorbu napisał/a: | bezpiecznika pomogła. |
przekaznika ?? | Bezpiecznika autoalarmu.
Anonymous - 18-04-2006, 10:36
ravo napisał/a: | arturro napisał/a: | y, przyczyna lezala po stronie silownika |
ciezko sie sciaga boczki ? |
kilka srub i zatrzaskow, jednym slowem b. prosto ale z wyczuciem.
Serek - 18-04-2006, 23:17
Warto też zajrzeć pod deskę, gdzie znajduje się autoalarm wraz z centralką zamka. Sprawdzić przewody=połączenia.
Anonymous - 19-04-2006, 16:39
Serek napisał/a: | Warto też zajrzeć pod deskę, gdzie znajduje się autoalarm wraz z centralką zamka |
kazdy ma fabryczny autoalarm ?? bo ja nie zakladalem, rozebralem boczek cos jest chyba z silownikiem ale on jest caly w plastiku nie ma tam zadnego dojscia
Serek - 19-04-2006, 23:28
Pod deską znajdziesz alarm, jaki by on nie był. Wyżej powinien być moduł centralnego (ten może być oryginalny). Siłownik jest nierozbieralny, kup nowy za 10 zł slave lub master w zależności od ilości przewodów z tego popsutego.
Anonymous - 20-04-2006, 08:19
Serek napisał/a: | Pod deską znajdziesz alarm, jaki by on nie był. |
a jesli nie ma alarmu? moj galant nie mial alarmu wogole, sam go sobie dopiero zamontowalem.
Serek - 21-04-2006, 23:12
No cóż, zagalopowałem się. Faktycznie nie wiem, czy kolega posiada autoalarm. Posiada ?
Anonymous - 22-04-2006, 00:03
może zrób tak:
1. sprawdz kable do siłownika na przelotce między drzwiami a budą
2. sprawdż ułożenie cięgieł doprowadzających od klamki wewnątrz, zamka itd.
3. Sprawdz punkty skrajne zadziałania siłownika przez swobodne zamknięcie i otwarcie przełącznikiem przy klamce wewnątrz, najczęściej regulacja pomaga (podgięcie sięgła, smarowanie, wymiana spinek plastikowych przy cięgłach)
4. Sam siłownik (sterujący, od kierowcy) może ma wypalone, brudne styki.
5. Na końcu szukałbym przyczyn w ingerencji od alarmu oraz samej centralce centralnego zamka.
Anonymous - 22-04-2006, 09:46
Serek napisał/a: | Posiada ? |
oj nie ma
Gregnetpl napisał/a: | Sam siłownik (sterujący, od kierowcy) może ma wypalone, brudne styki. |
rozebralem i wydaje mi sie ze to jego wina bo jak odlaczam kostke przy nim to przez pare razy dziala ok a potem znowu wariuje, ale tam ciezko sie dostac, wystaczy pstryknac wd na te styki w kostce ? czy macie jakas inna rade.
p.s dziekuje za zainteresowanie
|
|
|