3000GT/GTO Techniczne - na zimnym nie pracuje jeden cylinder
Anonymous - 08-05-2008, 20:11 Temat postu: na zimnym nie pracuje jeden cylinder WITAM.od tygodnia mam problem w gt z 92r bez turbo.Na zimnym silniku odpala ale nie na wszystkie cylindry.Na drugim cylindrze nie pracuje choć jest iskra i świeca też dobra.Dopiero po rozgrzaniu do temperatury normalnej i wyłączenu się ssania załapuje na wszystkie.Błędów nie ma.Proszę o poradę.pozdrawiam!
[ Dodano: 09-05-2008, 22:54 ]
problem rozwiązało wyjęcie wtrysku i zamienienie go z innym wtryskiem z innego cylindra,samochód odżył jak nigdy tylko czemu ten zły wtrysk działa normalnie na innym cylindrze to nie wiem.Pewnie z czasem siądzie,ale narazie git.Pozdrówka
MARIANO69 - 11-05-2008, 10:40
Wtryskiwacz poprostu mógł się przywiesić
przy wyjmowaniu zruszyłeś go mechanicznie i działa
Pozdramiam!
Anonymous - 12-05-2008, 07:41
miałem tak samo u mnie winna była świeca. Powyżej 2000 obr wkręcał się na wszystkie gary. Najgorzej że była to świeca na 6 garze czyli pod kolektorem ssącym więc znów kupa zdejmowania
Anonymous - 16-11-2008, 21:33
kurcze, u mnie podobnie sie dzieje.Jak odpalam na zimnym nie pracuje rowno wrecz da sie odczuc ze na wszystkich cylindach 'nie robi' jak sie rozgrzeje jest ok ale w trakcie jazdy do 2.5 tys problem sie powtarza dopiero po przekroczeniu 3tys jest ok. Podejrzewam ze potrzeba wymienic swiece to i przy okazji wymienie przewody a potem jezeli problem nie zniknie bede szukal innej przyczyny. Tak przy okazji jakie kable kupic,gdzie najlepiej tzn najtaniej zrobic zakupy kabli jak i swiec.Pozd
flamaster - 01-09-2009, 12:18
mam podobny problem, może ktoś mi doradzi, bo u mnie auto po odpaleniu go rano pracowało tylko na 3 cylindry, potem się zgrzewał i było ok. Podczas jazdy, gdy miał te 2,5 - 3k obrotów, nagle znów przestawał palić na połowę garów i znów zaczynał. Potem wymieniłem komplet przewodów na nowe (dałem za nie 250zł) i nowe świece zgodnie z katalogiem. Teraz nie pali bez przerwy na te same 3 gary (dwa z jednej, 1 z drugiej strony). Zdejmowałem fajki podczas pracy silnika, iskra by słonia zabiła. Nie wiem co może być. Od początku jak go kupiłem pali mi się check engine.
Anonymous - 02-09-2009, 20:23
flamaster, poczytaj kilka Wątków o ECU to dokładnie będziesz wiedział jak samemu wpiąć się w kompa i zczytać błędy
|
|
|