To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - [CK0] Przerobka na evo

Anonymous - 12-05-2008, 11:16
Temat postu: [CK0] Przerobka na evo
Witam.Zastanawiam sie nad kupnem drugiego auta i myslalem nad zakupem lancerka. Kiedys widzialem na forum bardzo ciekawy projekt w ktorym jeden z forumowiczow przerobil sobie swojego lancerka na wersje EVO,oczywiscie tylko z wygladu wygladala jak prawdziwa evo,jakis czas temu widzialem takiego do sprzedania. I teraz pytanie dla tych co sa troche w temacie,czy jest duzy problem z dostepczoscia takowych czesci do przerobienia lancerka i jakie sa koszta oczywiscie w przyblizeniu.pzdr
Anonymous - 12-05-2008, 11:50

ciężko na Twoje pytanie odpowiedzieć bo nie wiadomo o jakiej przerobce myślisz - hamulce, felgi, swiatła,zderzak,spoiler..itd Naprawdę to ciężko okreslić ale napewno kilka tysięcy musiałbyś mieć...ale jak mówie zależy o czym myślisz (np tylko zderzak i spoiler )

Pozdrawiam

stary alfer - 12-05-2008, 12:22

vr4, poczytaj i śledź na bieżąco ten temat:

http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=23794

Anonymous - 12-05-2008, 13:52

cześć,

cena auta 8,5 do 13,5 tys
bodykit ok 2,7 tys
malowanie całości ok 4 tys
felgi i jakieś opony do tego 4 tys
wnętrze recaro z evo 2 tys z ebay.co.uk
orginalne evo miało także deske rozdzielczą i boczki w kolorze czarnym - tego kosztów jeszcze nie znam.
zawieszenie TEIN 16 poziomów twardości i 16 wyskokości 4,5 tys
silnik z eclipsa (najlepiej kupić całego uderzonego w tył, bo mamy wtedy wszystkie potrzebne graty na miejscu) myśle że z 4 tys + cena przekladki silnika.
no i oczywiście swap jakiś większych hamulcy bo trzeba to jakoś zatrzymać. 4 tys

oczywiście można sie pokusic założenie całego przeniesienia napędu eclipsa 4wd bo podobno podejdzie, i jeszcze wieksza żeźbę w silniku.... ale potem ograniacza nas tylko $$

co do dostępności, większość rzeczy jest raczej łatwo dostępna, jeżeli mówisz o samym bodykicie to z tego co się orientuje w polsce sa w tej chwili 2 firmy ktore moga Ci go wykonać, pierwsza to podobno stajnia Stec'a (tutaj może pomoże Ci coś forumowicz Wolf) oraz firma którą znalazłem ja i robią mi wszystko na zamowienie.

pozdrawiam i zapraszam do lektury topicu który podał stary alfer gdzie na bierząco znajdziesz postepy prac przy moim autku.

stanik - 12-05-2008, 14:13

a jaki jest w takim razie koszt kupienia umiarkowanie zdrowego EVO z podobnego rocznika. Bo ciekaw jestem czy nie wyjdzie o grubosc wlosa taniej, a rzeżba pozostanie zawsze rzeźbą. Czy nie lepiej kupić umiarkowanie zdrowego EVO po niższej cenie i doprowadzić go do stanu bliskiego idealnemu?

Pozdrawiam

Anonymous - 12-05-2008, 14:29

hmm ostatatnio na allegro było evo z rocznika 2000 podobno stan idealny cena chyba 78 tys.

+

kiedyś ktoś napisał na forum że kupując evo nalezy mieć conajmniej drugie tyle na ewentualny serwis.

jako główny + oryginału jest fakt iż jest to oryginał,

jako głowny + repliki ja uznaje fakt że robisz tyle na ile Cię stać w danym momęcie i sam decydujesz jak daleko zajdziesz z modyfikacjami.

Anonymous - 12-05-2008, 15:48

Derpin napisał/a:
hmm ostatatnio na allegro było evo z rocznika 2000 podobno stan idealny cena chyba 78 tys.

+

kiedyś ktoś napisał na forum że kupując evo nalezy mieć conajmniej drugie tyle na ewentualny serwis.

jako główny + oryginału jest fakt iż jest to oryginał,

jako głowny + repliki ja uznaje fakt że robisz tyle na ile Cię stać w danym momęcie i sam decydujesz jak daleko zajdziesz z modyfikacjami.


tak wczoraj dumalem, a jakby kupic anglika/ japonca za 4000-4500Ł i tylko zafundowac mu przekladke z kontynentalnego?

Anonymous - 12-05-2008, 22:07

Chodzi mi glownie o wyglad ,bo w przekladki silnika bym sie nie bawil,wystarczy mi jeden paliwozerca w domu a ja bardziej myslalem o lancerku aby sobie jezdzic bez duzych kosztow a wyglad bylby zajefajny
Anonymous - 12-05-2008, 22:23

sam body kit kompletny od EVO VI TME (2 zderzaki, błotniki tylne nadkola, progi maska i spojler) miałem kiedyś kupić za niecałe 3 tysiące to chyba nie dużo, więc jakbyś sie zdecydował to dam Ci namiar do niego
Anonymous - 13-05-2008, 08:44

vr4 napisał/a:
Chodzi mi glownie o wyglad ,bo w przekladki silnika bym sie nie bawil,wystarczy mi jeden paliwozerca w domu a ja bardziej myslalem o lancerku aby sobie jezdzic bez duzych kosztow a wyglad bylby zajefajny


ojj żebym wiedział coś wcześniej to moża było by się zgadać i zamówić 2 komplety tam gdzie ja zamawiałem, napewno byśmy jakiś rabat dogadali jeszcze ... ja za kompletny bodkit tak jak napisał chodzyn84 czyli zderzaki przód i tył, dokładki do zderzakow przód i tył, tylne nadkola, poszerzane przednie blotniki, maska, i tylna lotka z górna pletwą robiona na zamowienie z carbonu place 2,5 tys + z 200 zł na wysyłke trzeba liczyć. gdybyś chciał górną płetwe robioną nie z carbonu a normalnie laminat to chyba 300 zł taniej było.

Anonymous - 13-05-2008, 09:43

A światła też zmieniacie :?: :?:
Rafal_Szczecin - 13-05-2008, 09:45

dm17 napisał/a:
A światła też zmieniacie


światła też muszą byc zmienone żeby pasowała maska i zderzak z atrapą.

Bartek - 16-05-2008, 16:36

Derpin napisał/a:
silnik z eclipsa (najlepiej kupić całego uderzonego w tył, bo mamy wtedy wszystkie potrzebne graty na miejscu) myśle że z 4 tys + cena przekladki silnika.


Zmartwię Cię - nie tak hopsiup......silnik 4g63 + skrzynia w Eclipse są po przeciwnej stronie niż w CK..... poza tym są za szerokie do komory silnika...... prędzej zeswapujesz 6a13 z Galanta niż 4g63 z Klipera.....

Anonymous - 16-05-2008, 19:47

Bartek napisał/a:
Zmartwię Cię - nie tak hopsiup......silnik 4g63 + skrzynia w Eclipse są po przeciwnej stronie niż w CK..... poza tym są za szerokie do komory silnika...... prędzej zeswapujesz 6a13 z Galanta niż 4g63 z Klipera.....


Bartku prosze rozwiń temat.. czy przy opcji 4g63 nie da sie zrobić tego tak aby ktoś nie nazwał tego druciarstwem ?? i pytanko bo wydaje mi sie że 6a13 jest jeszcze większy niż 4g63? czyli w sumie najlepszym rozwiązaniem było by 4g93 ??

Bartek - 16-05-2008, 22:17

Wiesz - 4g63 było modeli jak psów..... Wywołany przez Ciebie do tablicy 4g63 z Eclipsa nie pasuje wogóle, bo przerabiać musiałbyś komorę silnika w 100%. Lepiej wybrać silniki "prawe" (czyli znajdujące się po stronie pasażera, ale tu 4g63 występowało jako SOHC 16v w Galancie/Space Runnerze lub DOHC turbo w Evo..... jak w pierwszej opcji jeszcze wyobrażam sobie swapa, w drugiej nie bardzo (koszty silnika i dostosowania budy zabiją sens tematu - liepiej kupić Evo ;) )

4g93 w wersji prawej występował w Carismie 1.8 SOHC lub DOHC GDi - oba niepowalające mocą i osiągami - w Japonii i Australii były DOHC Mivec w Coltach CJ - pogadaj z Czarnuchem na tej temat....

6A13 jest bardzo kompaktową Vką, przerabiam obecnie temat swapa takiego silnika i jestem zdziwiony jak ładnie się komponuje ten silnik pod maską (jest wąski, niski, tylko minimalnie dłuższy niż R4. Zczepiłbyś go ze skrzynią biegów od Carismy GDi (pasuje plug&play na taką skrzynię - sprawdzone w 100%) - swapa na oko oceniam jako 4-5 w 10 stopniowej skali. Silnik jest przy tym prosty jak pęk drutu w kieszeni - idealny wręcz jako motorownia do swapowania. Nie jest może za mocny, ale 16x km w budzie CK mogłoby fajnie latać, przy tym, że od 4g63 byłby cięższy o jakieś 15-20 kg



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group