3000GT/GTO Techniczne - Dodge Rafala...
Anonymous - 05-05-2008, 09:25 Temat postu: Witam :) chciałem się przywitać :) Mam na imię Rafał jestem z Ełku (warm-maz)
Lat 24
Jestem szczęścliwym posiadaczem 3000 GT VR4 w wersji USA czyli Dodge Stealth
Auto kupiłem z rozbebranym silnikiem i stawiałem go od 0.
W tej chwili śmiga jak cacko.
Pozdrawiam.
Poniżej foty ze składania oraz filmik
Jak kupiłem. Dałem 4000 PLN
Części silnika ( a dokładnie 2 z turbo i bez, w razie czego mam na sprzedaż masę części )
Nowy silniczek przywieziony ) Podpiać podzespoły, ładnie wszystko porobić i heja do auta
No i serducho do budy:
A tak w całej okazałości To czarne to auto kumpla z którym składaliśmy silnik:
A tu mały filmik:
http://pl.youtube.com/watch?v=Dn65-NAaRMQ
autka nie żyłowałem bo jest na dotarciu więc więcej niż 6tys mu nie wciskam i nie ma startów z miejsca ostrych
Anonymous - 08-05-2008, 20:12 Temat postu: stilt Super, gratulacje.Ciekawie jak go dotrzesz , ile wyjdzie na hamowni?Szerokiej drogi.
Anonymous - 12-05-2008, 07:33
Narazie go spokojnie docieram Wszędzie czytałem że jak już ktoś grzebie w dole silnika(panewki) to to już długo nie pojeżdzi. Ten mit chciałbym obalić.
Wał po 1 szlifie
nowe panewki
Auto hula )
zrobione już ponad 1000 km, żadnych wycieków.
Na hamownie raczej nie nigdzie w okolicy nie mam hamowni na 2 osie
Anonymous - 12-05-2008, 15:24 Temat postu: Hamownie Warszawa i Wrocław .Jakie masz doładowanie,ważne by nie przekroczyło 0.7 bara .Można sprawdzić w czasie jazdy ,ale podłącz manometr na przewodach w komorze silnika.
Anonymous - 13-05-2008, 07:24
Powiem ci że tego nie sprawdzalem bo wiem że nie było nic grzebane przy tym
|
|
|