[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] colcik nie pali
wirolek - 22-05-2008, 00:56 Temat postu: [CA4A 1.6] colcik nie pali witam...
Dzisiaj podczas jazdy colcik nagle umarl.. cos mi zaczal przerywac i nagle pyk umarl calkowicie...rozrusznik kreci ale nie chce zalapac... swiece wymieniane, pompa chodzi.
prosze o pomoc
z gory dzieki
Hugo - 22-05-2008, 05:56
Jak zachowuje się Check Engine? Tzn. kiedy się zapala i kiedy gaśnie?
wirolek - 22-05-2008, 09:54
check engine zapal sie i gasnie tak jak zwykle
[ Dodano: 23-05-2008, 11:21 ]
dodam ze nia ma isrky na swiecach ;/
jak odroznic czy padla cewka czy modul ?
Anonymous - 23-05-2008, 13:59
na 90% to bedzie modul. Chyba jest to normalne przy tych silnikach. Mialem to samo.
wirolek - 23-05-2008, 15:56
to lipa ;// a moglo byc tak ze poprostu wjechalem w kaluze czy cos i mi zamkolo?:P bo w ten dzien akurat padal ostro deszcz
Hugo - 23-05-2008, 18:02
wirolek napisał/a: | moglo byc tak ze poprostu wjechalem w kaluze czy cos i mi zamkolo | Mogło tak być. Odkręć kopułkę, wytrzyj szmatką do sucha, wyczyść papierem wodnym styki kopułki i palca rozdzielacza, zmontuj wszystko i sprawdź, ale wątpię.
wirolek - 23-05-2008, 18:50
ta zrobilem to i dupa ehh ;//
Anonymous - 23-05-2008, 19:56
Sprawdź jeszcze bezpiecznik alternatora w skrzynce pod maską. To ten 80A. Przy spalonym/wyjętym bezpieczniku objaw będzie identyczny jak u Ciebie: rozrusznik kręci, ale brak możliwości odpalenia silnika.
wichura1 - 23-05-2008, 21:58
To moduł w aparacie na 99% przełóż na chwilę od innego Mitsumaniaka. U mnie padła cewka i moduł. Naprawa modułu pomogła na 4 miesiące, cewka nieoryginalna też padła szybko. Kupiłem aparat zapłonowy od Protona (oryginalny mitsu tylko już z przerywaczem magnetycznym a nie optycznym) pasował Plug&Play i problem z głowy.
josie - 24-05-2008, 14:12
gregorbu napisał/a: | Sprawdź jeszcze bezpiecznik alternatora w skrzynce pod maską. To ten 80A. Przy spalonym/wyjętym bezpieczniku objaw będzie identyczny jak u Ciebie: rozrusznik kręci, ale brak możliwości odpalenia silnika. |
No nie wiem...
Znam przypadek CA0 1,3 co z przepalonym tym bezpiecznikiem odpalał i jeździł aż mu prądu w akumulatorze zbrakło
wirolek - 24-05-2008, 15:30
teraz to mam tez bezpiecznik alternatora do wymiany bo ojciec chciał pokazac jaki jest fajny i mowie mu ze bezpiecznik jest ok a ten go na pałe chcial wyciagnac i urwal zamiast wykrecic ;///
w zwykłym motoryzacyjnym dostane taki bezpiecznik?
Kokos - 19-08-2008, 19:41
chcialbym odswiezyc temat
dzisiaj te same objawy co u wirolka
jade- colt zgasl kreci i nie odpala..................(a mielismy juz 100 000 tys przyjaźni: )
wichura 1- mam pytanie gdzie dostales te części???? (cena?)
co zrobić zeby przynajmniej czasowo obudzić colciora????
licze na teoretyczne wsparcie
pozdr
Anonymous - 24-08-2008, 21:52
Witam!
Ostatnio miałem taki przypadek dwukrotnie. Za kazdym razem padał aparat zapłonowy. Objawy: auto nagle zgaslo, nie dało sie go uruchomić (za drugim razem odpalał ale na pare sekund i gasl), check engine sie zapalal na pare sekund i prawidlowo gasł.
Przyczyna usterki u mnie była wadliwa cewka (gromadzil sie zbyt duzy ladunek) która dalej uszkodziła moduł. Za pierwszym razem naprawa polegała na sztukowaniu aparatu z kilku innych. Za drugim razem dalem aparat do regeneracji do Torunia. Dostałem nowy modul i cewke, wszystko gra.
Anonymous - 28-08-2008, 18:06
podepne się pod temat bo też mam podobny problem :/
autko nie chce mi odpalic, kreci cały czas, raz na jakis czas zaskakuje, nawet udało mi się przejechać kawałek ale w drodze do mechanika nagle zgasl, nawet nie zaczał sie krztusic tylko odrazu sie wyłączył i już go nie odpaliłem. Kiedys (odrazu po zakupie) mialem podobny problem, pojechalem do mechanika ktory postawil diagnoze ze to aparat zaplonowy, po wymianie wszystko bylo OK, ale teraz problem powrocil.
Tym razem zamiast wymieniac aparat dalem go do diagnozy i niby wszystko jest w porzasiu, wszystkie wartosci sa takie jak powinny byc ...przynajmniej tak mi powiedzieli
Druga rzecz o ktorej odrazu pomyslalem to ECU. Zanioslem je do serwisu RTV/AGD i powiedzieli mi że ktoś już kiedys przy nim majstrował, kondensatorki wygladaja na nowe, a oni nie sa w stanie sprawdzic nic wiecej. Niestety w moim miescie nie znalazłem żadnego warsztatu w ktorym mógłbym zdiagnozować ECU.
Jeżeli macie pomysł co to może być, jak to naprawić albo znacie kogośkto się na tym zna w okolicy Wałbrzycha ewentualnie Wrocławia to dajcie znać. Gdybym mógł chociaż u kogoś podłączyć ECU to jużby mi pomogło.
Hugo - 28-08-2008, 18:59
j3nDrEk jakbyś tak łaskawie napisał jaki model Colta posiadasz to byłoby dużo łatwiej Ci pomóc. A jakbyś napisał jeszcze jaki ma silnik to już całkiem bajer by był
|
|
|