To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A 2.5] sprzeglo w automacie

Anonymous - 24-05-2008, 17:58
Temat postu: [EA5A 2.5] sprzeglo w automacie
wiec jade sobie i jade i ... nie jade. a tak bardziej serio to chyba sprzeglo poszlo czy jak mi to mowil koles z serwisu turbinka jakas. w kazdym razie jeszcze pewnosci nie ma, a samochod nie wrzuca zadnego biegu tylko obroty leca w gore jak wcisne gaz. w poniedzialek pewnie sie dowiem dokladnie co to.

zna ktos w warszawie jakis w miare przyzwoity zakladzik co wlasnie skrzyniami do automatow sie zajmuje, albo wie gdzie dostane tanio ta czesc, bo poki co to w aso powiedzieli ze mniej wiecej 3500 nowa lub jakis 1000-1500 uzywana po regeneracji.

RoveR - 25-05-2008, 14:33

Zerknij na tą stronę: http://www.automat.pl/viewpage.php?page_id=4
Oni zajmują się naprawą.

roch_27 - 26-05-2008, 10:12

Szkoda, że masz "zwykły automat" bo mam na sprzedaż całą skrzynię automatyczną tiptronic wraz ze sprzęgłem hydrokinetycznym.

pozdro

Anonymous - 26-05-2008, 11:18

a za ile?? zreszta to chyba nie da sie tak latwo przerobic nie??
roch_27 - 26-05-2008, 11:27

M4mooT napisał/a:
a za ile?? zreszta to chyba nie da sie tak latwo przerobic nie??
wysłałem wiadomość na PW

pozdro

Anonymous - 26-05-2008, 11:32

a taka przekladka jest w ogole mozliwa? robil to ktos??
Bartek - 26-05-2008, 11:50

roch_27, asb z 2.4 nie podchodzi do 2.5

Sprzęgło wymaga przeróbki

Anonymous - 26-05-2008, 11:59

aha znaczy sie nie bardzo mi sie przyda :P bo jakos inwestowac w ten samochod specjalnie nie chce.
Bartek - 26-05-2008, 12:15

Całą skrzynię kupiłem ostatnio za 2399 zł + transport właśnie dla konwertera.......więc inwestycja Cię nie ominie, zwłaszcza, że to typowe (praktycznie jedyne o jakim słyszałem nie zawinione przez usera) uszkodzenie ASB w 2.5
Anonymous - 26-05-2008, 12:23

no samochod stoji w aso :P i tam za wyjecie/wymiane tego biora 800zl a ten konwerter to na razie powiedzieli ze uzywana lub po regeneracji 800-1500zl wiec zobaczymy co znajda. no wlasnie mi powiedzial facet z aso ze przy przebiegu 90-120kkm to czesto widza, ale calej skrzyni to nie mam po co kupowac.

a z tym tiptroniciem to tak bylem ciekawy czy daloby rade, bo skoro i tak juz skrzynia wyjeta to moze nie wielka roznica zeby ja wymienic, ale skoro nie bardzo to nie ma co kombinowac juz.

Bartek - 26-05-2008, 12:27

PS. ale jest światełko w tunelu - tej skrzyni jeszcze nie zamontowałem, , bo z Japaneze wymyśliliśmy sposób adaptacji konwertera od 2.4, auto mam już poskładane i może dziś będzie test drive - po garażu na pełzaniu porusza się perfekcyjnie

[ Dodano: 26-05-2008, 12:28 ]
M4mooT napisał/a:
ale calej skrzyni to nie mam po co kupowac.


jak zmieliłeś wieloklin, to wałek pompy oleju też jest uszkodzony - wymiana konwertera wystarczy na kilka miesięcy.....

roch_27 - 26-05-2008, 12:31

Bartek napisał/a:
roch_27, asb z 2.4 nie podchodzi do 2.5

Sprzęgło wymaga przeróbki
no tak - nie zwróciłem uwagi na silnik :?

pozdro

Anonymous - 26-05-2008, 15:49

Bartek napisał/a:

jak zmieliłeś wieloklin, to wałek pompy oleju też jest uszkodzony - wymiana konwertera wystarczy na kilka miesięcy.....


hmm no to nic nie wiem na ten temat, ale moze wyjdzie w praniu.

Bartek - 26-05-2008, 16:40

A po co ASO miałoby Ci o tym powiedzieć?????? wymielisz następny, to znowu będą mieli 800 zł za wymianę :evil: :evil: :evil:
RoveR - 26-05-2008, 17:24

Czyli generalnie jak wysypie się konwerter to już skrzynia jest padlina i będzie się to działo ciągle. Nie ma na to jakieś metody uzdrowienia?? Mam jeszcze pytanie odnośnie przekładki zwykłego automatu na tiptronic, domyślam się że lewarek przełączania biegów trzeba zmienić, zegary na high-contrast i czy ewentualnie coś jeszcze.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group