Carisma - Techniczne - Obroty silnika i szklanki?
Anonymous - 25-05-2008, 22:11 Temat postu: Obroty silnika i szklanki? czasami, nie zawsze kiedy włączam silnik obroty sa wysokie ok 2500 i kiedy wlacze bieg rwie go do przodu, mija jakies minuta dwie i obroty wracają do normy. Jesli po uruchomieniu silnika obroty sa '"normalne" to po wrzuceniu biegu (automatyczna skrzynia biegów) to czasami gosnie jesli nie dodam lekko gazu. Może ktoś wie co jest grane?
i drugie pytanie, znajomy powiedział że słychać szklanke (zakladam że chodzi o zawór) choc osobiscie nic nie słysze szczególnego w pracy silnika, oprócz tego cykania, ale słyszałam że to normalne w GDI. Coż znajomy troche mnie nastraszył ta szkanką, a mam ich 16 czy wie ktoś ile kosztuje wymiana zaworów w cari GDI 1.8 (przejechane ma 120 tys km i rocznik 2001)
Chciałabym sie przywitać, pozdrawiam wszystkich MisManiaków
Anonymous - 26-05-2008, 00:14
mysle ze mozesz miec problem z przepustnica,tzn jest brudna trzeba wyczyscic powinno pomoc , napewno nie zaszkodzi. zapewne chodzi o popychacze hydrauliczne zaworow, pierwsze to jaki masz olej i kiedy wymieniles.
Anonymous - 26-05-2008, 11:22
no mechanik powiedzial ze szklanka, czy zawór a popychacz hydrauliczny to jest cos innego?
Czy wiesz ile wymiana tego kosztuje?
olej jaki uzywam to castrol magnatec 10W40 i wymieniam dość czesto
Anonymous - 26-05-2008, 14:00
zawor a popychacz to są dwie różne części silnika, szklanka to inaczej popychacz hydrauliczny , co do kosztów to nie wiem nie robiłem tego. olej masz dobry.może inni mitsumaniacy sie wypowiedzą na ten temat pozdro.
Anonymous - 26-05-2008, 17:05
gdi często klekocze,
i fachowcy co naprawiają tylko volkswageny nie mają pojecia o japońskich autach,
a zwłaszcza o bezpośrednim wtrysku benz
najlepiej pojechac do mechanika co ma pojecie o GDI,
bo głośna praca hydrauliki zaworów to normalaka w tym modelu,
tylko kwestia czy to nie mocniej niż zwykle
co do obrotów, tak jak pisał kolega wyzej, przepustnica do czyszczenia,
nawet jeżeli to nie jest przyczyną (a zazwyczaj jest) to nie zaszkodzi
ijama - 26-05-2008, 18:41
Mam ten sam problem od wczoraj obroty wskakują również pomiędzy 2000-2500.Mechanik zajmujący się wyłacznie autami Mitsubishi stwierdził: PRZEPUSTNICA.CZYSZCZENIE.Natomiast dzwonienie to jest normalka.Ten typ tak ma(he,he) . Szczególnie zaraz po odpaleniu.Pozdrowionka. A więc klucze i śrubokręty w rękę i do dzieła......
|
|
|