[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] miałbyć golf ....
Anonymous - 26-05-2008, 23:26 Temat postu: [CA1A 1.3] miałbyć golf .... Witam
Od 2 tygodni jestem posiadaczem Colta CA0 1.3 .
I na początek mam kilka pytań :
Czy białe podświetlenie prędkościomierza i w ogóle zegarów jest seryjne ?
Ten mój Mitsu ma klime , i nie zabardzo rozumiem dlaczego guzik od tej klimy można ustawić na 3 pozycje ?
Jak się włącza oświetlenie kabiny ?
Dzięki z góry za odpowiedzi
konrad1704 - 26-05-2008, 23:36
HadesfromTartar napisał/a: | Witam |
Witam na Forum
HadesfromTartar napisał/a: | Od 2 tygodni jestem posiadaczem Colta CA0 1.3 . |
Gratuluje, świetny wybór!
Cytat: | Ten mój Mitsu ma klime , i nie zabardzo rozumiem dlaczego guzik od tej klimy można ustawić na 3 pozycje ? |
pozycja gdy przycisk jest nie podświetlony i najbardziej "wysunięty" oznacza wyłączoną klimę, pozycja gdy na przycisku pali sie pomarańczowa lampka po naciśnięciu go raz oznacza włączenie klimy w słabszym wydaniu, i ponowne naciśnięcie guzika zapala zielona lampkę i odpala maksymalnie klimę. kolejne naciśnięcie wyłącza klimę i sytuacja się powtarza:)
HadesfromTartar napisał/a: | Jak się włącza oświetlenie kabiny ? |
oświetlenie kabiny włącza sie poprzez przesunięcie "obudowy" lampki, ustawienie na środku daje zapalenie światła przy otwartych drzwiach, przesuniecie w stronę kierowcy (jeśli dobrze pamiętam) wyłącza lampkę, i przesunięcie na stronę pasażera włącza oświetlenie na stałe.
mam nadzieję, że nic nie namieszałem i opisałem w miarę obrazowo.
Anonymous - 26-05-2008, 23:39
tak gwoli wyjaśnienia colcik jest z 95 roku i full opcja .
co do klimy
jeśłi guzik
jest najbardziej wściśnięty w kokpit to znaczy że klima niedziała :>
konrad1704 - 26-05-2008, 23:43
HadesfromTartar napisał/a: | jeśłi guzik
jest najbardziej wściśnięty w kokpit to znaczy że klima niedziała :> |
jeśli guzik jest na maksa wciśnięty w kokpit to powinno chłodzić maksymalnie.
Hugo - 27-05-2008, 00:17
HadesfromTartar napisał/a: | Czy białe podświetlenie prędkościomierza i w ogóle zegarów jest seryjne ? | Tak.
|
|
|