To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Komfort podróżowania - zawieszenie

Anonymous - 28-05-2008, 11:34
Temat postu: Komfort podróżowania - zawieszenie
Witam, przymierzam sie do kupna Lancera 1.8 Invite, bede tego samochodu uzywal jako "typowo samochod rodzinny "(2+2).
Sprzeczne opinie w prasie przeczytalem na temat zawieszenia (od twarde do komfortowe).
Czy moze ktos z forumowiczow (uzytkownikow) porownac je do innych samochodow dostepnych na rynku?.
Chodzi mi o to, zeby rodzina nie czula sie podczas dluzszego podrozowania jak na wozie drabiniastym (przepraszam za porownanie :badgrin: ).
Jazda probna byla po dobrej drodze, tak wiec nie bylo to miarodajne. /jesli chodzi o reszte to auto suuuuper/

pozdrawiam
Janek

krzychu - 28-05-2008, 16:23

No ale twardsze zawieszenie lepiej tolerują dzieci szczególnie jeśli maja jakieś problemy z chorobą lokomocyjna...

Krzychu

Anonymous - 28-05-2008, 18:16

Proponuje jeszcze jedna jazde testowa po gorszej nawierzchni. Odczucia innych moga sie nie pokrywac z Twoimi. Dlatego min opinie z prasy dziele na 2 a z auto swiata na 4 albo 6.
Anonymous - 28-05-2008, 19:59

bez urazy, ale zalezy mi bardziej na opiniach uzytkownikow nowego lancera... a nie rozwazaniach teoretycznych.
Anonymous - 28-05-2008, 20:30

Mitsu 1.8 INTENSE odebralem tydzien temu
Zawieszenie fenomenalne jak dla mnie, mozna powiedziec ze sie plynie a nie jedzie
Nie testowalem tego jeszcze w dlugiej trasie ale jestem sobie w stanie ja wyobrazic i juz nie moge sie doczekac
Polecam a sam sie przekonasz i bedziesz bardziej niz zadowolony ;-)
Joker na twarzy permanentny ;-)

Anonymous - 28-05-2008, 21:16

To jest rzeczowa odpowiedz :D
Skoro w Intense samochod "plynie" to jak ja bede mial Invite i kola 16 (dla niektorych balony) to komfort bedzie chyba jeszcze lepszy, ponadto w wersji Intense jest bodajze sztywniejsze zawieszenie.

Trik - 28-05-2008, 22:45

Witam.
Na trasie pez problemu. Trochę trzeba uważać po przesiadce ze starego auta, bo można przegiąć mimo elektroniki. Ale komfortu nie brak. (Miałem wcześniej Brava i temu zdarzało sie pływać.) Dołki wybiera dobrze, mniemam że średnica kół ma tu znaczenie. Trzeba zawinąć w jakąś szmatę graty przy kole zapasowym, ponieważ odnosi się wrażenie że w zawieszeniu luzy.
Na serowym asfalcie (miasto) przy dynamicznej jeździe córka mówi że nią trzęsie.
Pozdrawiam.

Anonymous - 28-05-2008, 22:56

Moge poronac tylko z jazda focusem II, mondeo i paskiem z 2001 i ja dostrzegam roznice
Wazne dla mnie bylo zeby samochod nie plywal na boki jak kolyska i to jest idealnie zapewnione. U mnie w srodku brak jakiegokolwiek wrazenia ze cos sie rusza i trzeszczy,stuka czy puka, a jest wrazenie jakby byl odlany z jednej masy
Dla mnie jest tylko jeden problem przy wysiadaniu, bo serce zostaje w srodku ;-) )

Anonymous - 28-05-2008, 23:11

Trik napisał/a:
Na serowym asfalcie (miasto) przy dynamicznej jeździe córka mówi że nią trzęsie.


Na serowym asfalcie to poza francuzami chyba w każdym trzęsie :doubt:

kotakot - 31-05-2008, 00:38

Moim zdaniem zawieszenie super(trzęsło mną jedynie pod Kielcami na trasie Kraków-Warszawa przy prędkości sporo przekraczającej tą dozwoloną ale to zapewne przez napompowane zbyt mocna koła czego nie dopilnowałem przy zakupie [troszkę skaczą w małych koleinkach zrobionych przez tiry czego nie dostrzega się przy małych prędkościach a przy 140 zaczyna przeszkadzać...])

I te rewelacyjne hamulce..;)

Pzdr

Anonymous - 04-06-2008, 23:40

Co prawda ktoś ma inne zdanie, ale zeby aż tak?:

http://forum.gazeta.pl/fo...2285&a=76172285

Anonymous - 05-06-2008, 11:24

Jak ktos jezdzi pużotami albo renowkami to co sie dziwisz?
Tam niby nic nie tlucze bo miekka zawiecha tylko buja w zakretach ze malo glowa okna nie rozbijesz.

Anonymous - 05-06-2008, 13:16

Witam,
mam lancera "invite" 1.8. na tzw. "balonach" i zestrojenie zawieszenia stanowi kompromis pomiędzy komfortem a doskonałą przyczepnością. Rodzinka nie narzeka, a jak już wysiądzie z auta, to i ja mam radość z ostrej jazdy. Właścicielom wersji "intens" i "instyle" ("naleśniki" na 18-stkach) gratuluję wyglądu auta i jeszcze lepszego "latania" po zakrętach, ale nie zazdroszczę uszkodzeń felg na dziurach, namierzania przez złodziei kół i płacenia za opony zimowe w tym rozmiarze.
Polecam wszystkim za wyjątkiem miłośników monstrualnych bagażników!

krzychu - 05-06-2008, 13:48

Jak patrzylem na te 18' stki to i tak profil byl okolo 10 cm przy tej szerokosci i srednicy trzeba sie postarac skrzywic fele

na zimowki mozna sobie kupic 16-stki czy 17-stki alusy :P zreszta to bedzie i tak duzo lepsze rozwiazanie bo nie bedziesz zmienial opon na alusie, a jak ktos kupuje intense albo instal raczej zakladam ze go stac na zakop pozadnych alu i opon na zime.

Zreszta jak ja bym kupował tego nowego to moim skroimnym zdaniem kupienie tego auta w wersji inform czy invite to male nieporozumienie....

Krzychu

Anonymous - 15-12-2008, 13:57

krzychu napisał/a:
(...)
Zreszta jak ja bym kupował tego nowego to moim skroimnym zdaniem kupienie tego auta w wersji inform czy invite to male nieporozumienie....

Krzychu


Wielu mogło by się poczuć urażonych ... :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group