Archiwum - [Cari 1.8 GDI] Kupno Carismy, prośba o ocenę auta i porady
Anonymous - 30-05-2008, 22:41 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Kupno Carismy, prośba o ocenę auta i porady Jako, że jestem nowym użytkownikiem forum serdecznie witam
Planuję zakup Carismy 1,8 badz 1,6 i dysponuję budżetem w granicach 14 tys.zł.
Po pierwsze prosiłbym o ocenę tego samochodu:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5300145
Po drugie, na co radzicie zwrócić uwagę przy oględzinach auta?
Jestem jeszcze laikiem dlatego liczę na pomoc fachowców, każda uwaga będzie dla mnie cenna.
P.S. Samochod bedzie uzywany na dojazdy do pracy, jakies wypady weekendowe, mysle , ze nie wiecej niz 1400km miesiecznie.
Z góry dziękuję za pomoc.
Morfi - 31-05-2008, 07:32
Tylko 1.8 GDI polecamy
Anonymous - 31-05-2008, 12:10
Zgadzam się z przedmówcą
Anonymous - 31-05-2008, 17:01
Zdarzylem juz zauwazyc, ze jak benzynka to tylko GDI
Napiszcie proszę cos o tym samochodzie z linku z pierwszego posta. Co o nim myslicie patrzac na fotki?
Dziś mialem przyjemnosc go ogladac, spedzilem na tym prawie godzine
'wraz z jazda probna i powiem Wam, ze wszystko wydaje sie byc w porzadku.
Przyjrzalem sie dokladnie blacharce, spasowaniu elementow, silnik nie mial
wyciekow i nie byl myty.
Podczas jazdy nie znosilo go na zadna strone, przy predkosci kolo 100km/h
nie bylo slychac zadnych niepokojacych oddzwiekow. Wnetrze zadbane, kierownica
nie wyslizgana, pedaly podobnie.
Samochod 2 lata temu sprowadzony z Niemiec (wtedy przebieg 140 tys km),
w Polsce jeden wlasciciel rocznik '47 (widzialem ubezp. i dowod rej), niestety
facet nie serwisowal go w Polsce w autoryzowanych serwisach. Rozrzad byl wymieniany
przy 140 tys, plyny wymieniane na biezaco. Obecnie 175 tys. km co wydaje sie wartoscia rzeczywista.
Niepokoi mnie tylko jedna rzecz, samochod w dokumentach nie ma podanego
numeru serii silnika, jest tylko nadwozia, czy to jest normalne dzis?
Ponoc od paru lat nr serii silnika nie jest wymagany.