To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - dlaczego wersje VR4 maja swiatlo przeciwmgielne w zderzaku?

tommyc1 - 17-06-2008, 14:18
Temat postu: dlaczego wersje VR4 maja swiatlo przeciwmgielne w zderzaku?
co sie dzieje z tym w lampach?
akbi - 17-06-2008, 14:27

tommyc1, możesz sprecyzować pytanie, bo nie bardzo rozumiem??
W lampach (reflektorach przednich) masz "długie", a w zderzaku są halogeny przeciwmgielne - i tak mają chyba wszystkie Galanty EA i EC

tommyc1 - 17-06-2008, 14:41

przepraszam, teraz dopiero zauwazylem, ze zabraklo jednego slowa: tylnym:)

chodzi mi o tylny zderzak, widze ze wersje vr4 maja tam wmontowane pojedyncze przeciwmgielne

akbi - 17-06-2008, 14:58

tommyc1 napisał/a:
chodzi mi o tylny zderzak, widze ze wersje vr4 maja tam wmontowane pojedyncze przeciwmgielne

na pewno nie wszystkie ...ten który ściągnął sobie Roch_27 to nie miał

tommyc1 - 17-06-2008, 15:50

hmm, u rocha rzeczywiscie nie ma, ale w wielu jest-myslalem, ze moze "stop" jakis podwojny czy cus...
Wiktor - 17-06-2008, 16:59

a czy to jest oryginalne swiatlo przeciwmgielne? bo chyba w japonii tak jak i w usa nie ma wymogu lamp przeciwmgielnych
Krzys - 17-06-2008, 18:42

Przerabiane sa w UK bo w Europie jest wymagane :)
swinks_UK - 18-06-2008, 08:11

Krzys napisał/a:
Przerabiane sa w UK bo w Europie jest wymagane :)

Dokładnie.
Te auta co były ściągane indywidualnie z Japonii mają dorabiane przeciwmgielne tylne, bo w JP nie ma tego światła w lampach w ogóle. By spełniały specyfikacje EU to wstawiany był włącznik świateł w kabinie, prowadzona wiązka, no a na końcu albo tylne lampy przerabiane, albo prościej osobne światełko w zderzaku.
Oficjalny import Ralliarta miał już zrobione przeciwmgielne tak jak Galanty z EU (pstryczek podwójny, wiązka i lampy).

tommyc1 - 18-06-2008, 11:01

czyli zagadka wyjasniona, dzieki:)
Hugo - 25-08-2016, 09:59

A ja mam pytanie o podwójne halogeny przednie z VR-4 po lifcie. Czy ktoś wie w jaki sposób jest rozwiązane doświetlanie zakrętów w tych halogenach (w jaki sposób są załączane)? Co jest potrzebne do instalacji tego bajeru? Może ma ktoś schemat elektryczny? Pytam, ponieważ jestem ciekawy czy szło by zamontować takie doświetlanie do Galanta Avance w wersji EU, czyli montuję podwójne halogeny i co jeszcze?
Bizi78 - 25-08-2016, 10:25

Jakbyś chciał zastosować doświetlenie tylko po włączeniu kierunków to pewnie wystarczył by jakiś przekaźnik i sygnał sterujący z łopatek przy kierownicy.
Trochę gorzej jak by doświetlenie musiał działać przy skrętach kierownicy na górskiej serpentynie.
Poszukaj w google pewnie są jakieś gotowe moduły :wink: .

Hugo - 25-08-2016, 10:52

Bizi78 napisał/a:
Poszukaj w google pewnie są jakieś gotowe moduły
Znalazłem: http://allegro.pl/doswiet...6307893091.html Dodatkowo ma jeszcze "Coming home", który też od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie. Tak będzie najlepiej zrobić.
Bizi78 napisał/a:
Trochę gorzej jak by doświetlenie musiał działać przy skrętach kierownicy na górskiej serpentynie.
W sumie nie jeżdżę po takich drogach, no i w oryginale czegoś takiego nie ma, więc spoko. Oczywiście myślę o podłączeniu tego pod kierunkowskazy.

Swoją drogą jak to działało w oryginale w VR-4? Też na kierunkowskazy?

Grid - 26-08-2016, 01:03

Muszą być włączone światła mijania i włączony kierunkowskaz.


Hugo - 26-08-2016, 15:35

Chyba łatwiej będzie to podłączyć przez ten moduł z linku powyżej. Dzięki Grid.
Owczar - 07-09-2016, 14:38

Myślę, że ten moduł będzie ok. Ale warto podłączyć też czujnik prędkości żeby np przy zmianie pasa na auostradzie nie włączał tego doświetlania.

Patent fajny, jak już masz te podówjne halogeny, to warto to zrobić jak należy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group