Zloty i Spoty - Zlot 2008 - OFICJALNE LOGO VI ZLOTU MITSUMANIAKóW !!!!!!!
Firebee - 19-06-2008, 18:07 Temat postu: Zlot 2008 - OFICJALNE LOGO VI ZLOTU MITSUMANIAKóW !!!!!!!
Logo autorstwa Gene - Twórcy całej oprawy graficznej Grudziądzkiego Zlotu!
Marcin-Krak - 19-06-2008, 20:20
Mi się podoba. Co prawda nie ma Colta CJ - ale przeżyję
Jedyna uwaga, to tekst czarną czcionką jest trochę mało czytelny
Będzie to logo dostępne w formie naklejek
Firebee - 19-06-2008, 20:26
przedmioty, na ktorych bedzie uzyte logo opisze wkrotce,
Uprzejmie informuję, że logo jest zatwierdzonym Oficjalnym logiem Zlotu i żadnych zmian na nim nie będzie
Pozdrawiam
Firek
Cezar - 19-06-2008, 20:27
Mi rowniez sie podoba
Cytat: | Jedyna uwaga, to tekst czarną czcionką jest trochę mało czytelny |
szczegolnie data 2008 jest malo czytelna
Krzyzak - 19-06-2008, 21:49
a nie mozna by zamiast 2 najbrzydszych Mitsu w historii (Colta CZ i obecnego L200) dac np. Galanta EA czy Lancera CY?
Marcin-Krak - 19-06-2008, 21:52
Krzyzak napisał/a: | a nie mozna by zamiast 2 najbrzydszych Mitsu w historii (Colta CZ i obecnego L200) dac np. Galanta EA czy Lancera CY? |
Firebee napisał/a: | Uprzejmie informuję, że logo jest zatwierdzonym Oficjalnym logiem Zlotu i żadnych zmian na nim nie będzie |
Hubeeert - 19-06-2008, 22:56
Krzyzak, pewnie by można, ale wtedy Ci od tych brzydactw będą się wstydzili na Zlot pojechać
No bądź człowiekiem
Firebee - 19-06-2008, 23:29
mozecie mnie zabic (na zlocie zapraszam), ale zamykam temat - to jest informacja jak logo bedzie wygladac i koniec )
Gene - 20-06-2008, 08:45
Czesto nie udaje sie nam porozumiec z innymi, poniewaz nie znamy jezyka, ktorym dana osoba sie posluguje. W ten sposob konstruujemy nasz dialog niemal wylacznie na podstawie doznan wzrokowych.
Kazdy widzi swiat odmiennie i inaczej go rozumie. To oznacza, ze moj projekt tez jest postrzegany na rozne sposoby i odbierany odmiennie przez kazdego ogladajacego.
Zostalem poproszony o opracowanie identyfikacji wizualnej na 6 zlot Mitsumaniakow. Nie bardzo chcialem sie zgodzic bo to ciezka spoleczna praca i czasochlonne zajecie. Widzac jednak ile serca Patryk wklada w organizacje zlotu postanowilem pomoc.
Czyzbysmy sie niczego nie nauczyli? To rozbrajajace pytanie ale jakze trafne w kontekscie mojej pracy i organizacji kolejnego zlotu. Od pieciu lat spotykamy sie na jedynej ogolnokrajowej imprezie w roku. Minione meetingi pozostawily w pamieci uczestnikow wspaniale wspomnienia i historie, ktore bedziemy opowiadac do konca zycia ale nie posiadaly oprawy graficznej godnej takiego swieta Mitsumaniakow.
Byc moze, dla wielu z Was jest to zagadnienie nie istotne lecz dla mnie jest to sprawa zasadnicza. Chcialem, wymyslajac i projektujac wizualizacje na zlot stworzyc cos posiadajacego wlasny odrebny styl, chcialem aby klimat gorowal nad merytorycznoscia przekazu. Nie musimy doszukiwac sie czystych informacji. Pragne aby projekt odbierany byl jako obraz, malarskie potraktowanie tematu a nie sztampowy wytwor techniki komputerowej.
Atrakcyjnosc, rozpoznawalnosc i urok to cel, ktory mi przyswiecal. Podazanie sciezka artystycznej przygody a nie powielanie komercyjnej brzydoty.
Odnoszac sie bezposrednio do uwag chcialbym poinformowac, ze typograficzne elementy umieszczone na wstegach zostana lekko poprawione choc uwazam, ze kazdy kto przyjedzie na zlot nie bedzie szukac informacji o terminie i miejscu zlotu wlasnie na tej ilustracji. Oczywiscie stylistyka zostanie zachowana bo w tym przypadku ma dzialac obraz. Wybor modeli samochodow tez wzbudzil zastrzezenia. Nawet padly propozycje zmiany. Na szczescie to ja decydowalem o doborze elementow tworzacych znak zlotu. Spodziewalem sie krytyki i propozycji zmian sylwetek aut. Stanalem przed trudnym zadaniem pogodzenia wszystkich. Jest to nie wykonalne. Dlaczego te a nie inne?
Przede wszystki dlatego, ze jest to pewien kompromis. Wypadkowa tego co japonska firma produkuje. Colt jako jeden z najmniejszych samochodow Mitsubishi i L200 jako jeden z najwiekszych pokazuje roznorodnosc oferty modeli na rynku. Takie zestawienie nawiazuje do tradycji i wieloletniej historii koncernu a rownoczesnie pokazuje kierunek w ktorym zmierza wzornictwo. Takze umieszczaja te sylwetki pokazalem roznorodnosc segmentow. Nie sposob opwiedziec o wszystkim ale dzial aut terenowych dla Mitsubishi to sztandar i symbol. Nie moglo zabraknac takiej ikony Mitsubishi.
Oczywiscie kazdy ma swoje wizje i gust. Z tym nie bede polemizowal ale pamietajcie, ze nie to ladne co ladne tylko to co komu sie podoba. Wiec argument, ze umiescilem najbrzydsze samochody jest smieszny.
Na koniec dodam, ze projekt jest moja samodzielna wypowiedzia i interpretacja tematu. To kompozycja wieloznaczna, pelna uroku i westernowego klimatu. Laczaca nasza pasje motoryzacyjna z atmosfera kiczowatego "dzikiego zachodu". Blizsza rysunkowej i graficznej zabawie niz sluzbie informacji.
|
|
|