[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3]Montaż centralnego zamka
Anonymous - 29-06-2008, 18:02 Temat postu: [CA1A 1.3]Montaż centralnego zamka Witam.Dzisiaj dostałem zestaw do centralnego zamka.Z umieszczeniem siłowników sobie poradzilem,ale chcialbym sie dowiedziec gdzie sie podłaczyc z napieciem i kierunkowskazami.Czy gdzies w okolicach bezpiecznikow nad nogami kierowcy mozna sie bezpiecznie podłączyc i tak samo czy mozna do jakiegos bezpiecznika podpiac kabelki do migaczy?
robson - 29-06-2008, 19:45
Ja w moim podłączałem kierunki w listwie pod drzwiami. Tam leci wiązka wszystkich potrzebnych kabelkow i jest w mirę wygodnie .... A napięcie pod kierownicą gruby biały kabel.
Tomekp - 29-06-2008, 19:52
adamovicius napisał/a: | Z umieszczeniem siłowników sobie poradzilem |
A mógłbyś zrobić zdjęcie i wrzucić jak zamontowałeś siłowniki? Bo ja też szykuję się do tej roboty i nie wiem jak i gdzie je przymocować i do którego cięgła
Anonymous - 29-06-2008, 20:06
Moze jutro cos pogrzebie to zrobie zdjecia.Ale szczerze mowiac nie mam ochoty znowu sie grzebac.Chyba pojade do elektryka.Jak juz zrobic to porządnie.Sam nie czuje sie na silach zeby mieszac w kablach.Ale silowniki chce miec po swojemu zamontowane
Rafal_Szczecin - 29-06-2008, 20:31
nie wiem jak u Was,ale w szczecinie, za zalozenie centralnego zawolali 350 zl. ( w najlepszym zakladzie w sz-n, bo nie chcialem by jakis partak grzebal mi w kablach )
zobilem to z bratem, 7 godzin roboty, i 3,5 stowy w kieszeni.
Anonymous - 29-06-2008, 20:53
A skad wziales +?Ja chyba wezme jednak z akumulatora bezposrednio,a te kierunki odpuszcze.
Rafal_Szczecin - 29-06-2008, 21:02
ja kierunki mam odpuszczone.
wszystkie kabelki podlaczal mi brat, wiec nie odpowiem Ci na pytanie ,skad brany byl +, dopiero za kilka dni,gdy brachol przyjedzie
Anonymous - 29-06-2008, 21:07
No to ja jutro cisne po przewod i tzw peszel,czyli rurke na kable i ciagne + z aku.
Serek - 29-06-2008, 22:59
Jeżeli potrzebujesz pomocy, może mogę jakoś pomóc? Montowałem centralny, alarmy, itp.
jolly69 - 29-06-2008, 23:04
W kierunki bardzo łatwo się podpiąć od przełącznika awaryjnych. Z tego co pamiętam to podpinasz się pod dwa przewody na górze, patrząc z pozycji kierowcy dwa od prawej.
josie - 29-06-2008, 23:18
http://forum.mitsumaniaki...?t=9966&start=0
Wszystko opisane. Lancer to brat więc kolory takie same. Montowałem wg tego (post na żółto qpala) w CA0 1,6 i było OK. Tylko chyba od krańcówki drzwi był z 3 nie 2 kropkami
Anonymous - 30-06-2008, 00:29
Ja u siebie mam oryginalny central lecz otwierany tylko z kluczyka. Mam zamiar zamontowac z pilotem wiec josie, dzieki za linka bo napewno mi sie przyda
Anonymous - 30-06-2008, 10:56
Szlag mnie trafi zaraz.Nie znalazlem nigdzie tego peszla.Nie chce mi sie jezdzic po 100 sklepach.A po drugie to dzisiaj odpalam Colta i obroty wskakuja na 1500.Teraz zwracam sie do specow od elektryki.Grzebalem przy bialej podstawce.Tam jest taka szeroka płaska wtyczka z grubym bialym +.Zrobilem male zwarcie z tym plusem i po tym obroty sie podniosly.Co zrobilem i za co odpowiedzialny jest ten przewod.
Powstrzymajcie mnie zanim calkiem zepsuje sobie auto
londolut - 30-06-2008, 15:13
adamovicius napisał/a: | Grzebalem przy bialej podstawce. Zrobilem male zwarcie z tym plusem i po tym obroty sie podniosly. | Sprawdź wszystkie bezpieczniki pod deską i pod maską. Trzeba zobaczyć co puściłeś z dymem Pod dechą powinno być wszystko ok, gorzej pod machą.
Hugo - 30-06-2008, 15:30
adamovicius napisał/a: | Nie znalazlem nigdzie tego peszla | Owiń kable taśmą izolacyjną.
|
|
|